  • 21. Data: 2005-11-08 14:42:21
    Temat: Re: Nerwy puscily dzielnej policji
    Od: kw <m...@w...com>

    castrol wrote:

    > U?ytkownik "kw" <m...@w...com> napisa? w wiadomo?ci
    > news:QD2cf.4275$P.2043@trndny03...
    >

    >>Dwoch glupkow nie moze sie mylic.
    >

    > glupawy trol chyba tez nie co??

    Tylko glupi troll nie leci do Sejmu odbierac immunitet, bo mu nerwy
    puscily, kiedy kierowca spojrzal spode lba na glupkow.

  • 22. Data: 2005-11-08 14:53:27
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > A moze prawie z pewnoscia nie.

    Czyli poseł z pewnością nie przekroczył linii ciągłej ani nie wyprzedzał na
    przejściu?? Wiesz, o czym piszesz czy smęcisz?

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 23. Data: 2005-11-08 15:05:06
    Od: kw <m...@w...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Czyli poseł z pewnością nie przekroczył linii ciągłej ani nie wyprzedzał
    > na przejściu?? Wiesz, o czym piszesz czy smęcisz?

    Nie wiem co zrobil posel. Wiem z belkotu dziennikarskiego, ze policjaci
    cos klamia juz na samym poczatku niewiarygodni i probuja nieudacznie
    zrobic zigly widly. Wiec sa niewarygodni juz na dzien dobry. A poniewaz
    wyrok musi opierac sie na ich rzetelnosci (a nie manierach posla), to
    sprawa jest raczej przegrana. Jak zwykle woda sodowa uderzyla
    mundrurkowycm do glowy i pewnie nie udalo sie wymusic lapowki.

  • 24. Data: 2005-11-08 15:09:20
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Nie wiem co zrobil posel.

    Czyli nic nie wiesz poza tym co gazeta podała.
    Skąd wiesz o propozycji łapówki? Byłeś tam czy w maglu słyszłeś? ;)

    Wiem z belkotu dziennikarskiego, ze policjaci
    > cos klamia juz na samym poczatku niewiarygodni i probuja nieudacznie zrobic
    > zigly widly. Wiec sa niewarygodni

    Kto? Policjanci czy media? Może szklanka zimnej wody i jeszcze raz, spokojnie,
    na kibelku poczytaj gazetkę?

  • 25. Data: 2005-11-08 15:16:24
    Od: kw <m...@w...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Czyli nic nie wiesz poza tym co gazeta podała.

    Wiem co podala gazeta powolujac sie na debili policyjnych.

    > Skąd wiesz o propozycji łapówki? Byłeś tam czy w maglu słyszłeś? ;)

    Wg gazety sam policjant cytowal posla, ktory mial zapytac czy ow
    policjant chce wyludzic lapowke. O propozycji lapowki nie ma mowy. Jest
    mowa o pytaniu czy chce lapowke. Drobna roznica...

    > Wiem z belkotu dziennikarskiego, ze policjaci

    > Kto? Policjanci czy media? Może szklanka zimnej wody i jeszcze raz,
    > spokojnie, na kibelku poczytaj gazetkę?

    Juz mieszanie prokuratury do rfzekomego przekroczenia linii jest
    niewarugodnym postepowaniem. Kazdy obronca pociagnie ten watek i przy
    konfntacji wielu klamstw na raz, dzielni policjanci leza. I nie musza
    byc to klamstwa. Moga byc pol-klamstwa.

  • 26. Data: 2005-11-08 16:21:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zabrac immunitet tym bandytom!!

    a ja bym polecil obie strony przesluchac przy obecnosci wariografu.
    nie wszystko zloto co sie swieci - obu stron dotyczy.
    P.

  • 27. Data: 2005-11-08 16:23:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego obrażasz nieznanego ci człowieka który być może przerasta cię o
    > niebo intelektem?

    buahaha., mowisz o sobie ? (warto zanzaczyc ze Lesiu jest z drogowki)

    P.

  • 28. Data: 2005-11-08 18:28:42
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > buahaha., mowisz o sobie ? (warto zanzaczyc ze Lesiu jest z drogowki)

    Warto "zanzaczyć", że w dalszym ciągu uważam cię za debila;)

  • 29. Data: 2005-11-08 20:56:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dkqje3$m0$1@inews.gazeta.pl...

    > Warto "zanzaczyć", że w dalszym ciągu uważam cię za debila;)

    wzajemnie :-)

    P.

  • 30. Data: 2005-11-08 23:09:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    Chwilowo, to nie rozumiem tytułu postu. Z treści raczej wynika, że to
    Poseł nie panował nad nerwami. Kluczowym dla sprawy obecnie będzie
    znalezienie świadków zajścia. Czyli przykładowo kierującego owym
    Oplem, któremu zajechano drogę. Może ktoś inny to słyszał?

    No i otwartą pozostaje sprawa, czy faktycznie immunitet powinien
    chronić posła w wypadku wykroczenia drogowego.