  • 11. Data: 2005-11-08 14:22:43
    Temat: Re: Nerwy puscily dzielnej policji
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dkqbpp$jv2$1@inews.gazeta.pl...

    > Ich było 2 ... ja sam ... kto mi uwierzy ?

    Najciekawsze jest to, że 99,9 % społeczeństwa nie ma takich problemów. Zastanów
    się nad tym.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-11-08 14:27:42
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dkq9na$86v$1@inews.gazeta.pl...

    > A to nie ma obowiązku jechać jak najbliżej tejże krawędzi ?

    poboczem powiadasz??

    Jacek

  • 13. Data: 2005-11-08 14:30:08
    Od: kw <m...@w...com>

    Leszek wrote

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > A kto głupcowi uwierzy?

    Glupkowi policjantowi raczajmalo kto.

    > Policjant nie był sam.

    Dwoch glupkow nie moze sie mylic.

    Posel nie musi mowic nic. Ciezar dowodowy spoczywa na policjantach. To
    oni musza przekonac niezwiasly sad, a nie posel.

  • 14. Data: 2005-11-08 14:33:00
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Glupkowi policjantowi raczajmalo kto.

    Dlaczego obrażasz nieznanego ci człowieka który być może przerasta cię o niebo
    intelektem?

    > Posel nie musi mowic nic. Ciezar dowodowy spoczywa na policjantach. To oni
    > musza przekonac niezwiasly sad, a nie posel.

    Dowodem będą dwa zeznania pod przysięgą. Zresztą, pozyjesz zobaczysz.

    Jesteś jak sądzę albo młodziutki albo głupiutki. No i z psychika też nie
    najlepiej.

  • 15. Data: 2005-11-08 14:36:10
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    castrol napisał(a):

    > poboczem powiadasz??

    Patrz PoRD.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 16. Data: 2005-11-08 14:36:40
    Od: kw <m...@w...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:dkqbpp$jv2$1@inews.gazeta.pl...

    > Najciekawsze jest to, że 99,9 % społeczeństwa nie ma takich problemów.
    > Zastanów się nad tym.

    Jakich problemow?

    Uwierzenia w uczciwosc mundurkowych?

    Czy uwierzenia ze matacza jak zwykle.

  • 17. Data: 2005-11-08 14:37:46
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Dlaczego obrażasz nieznanego ci człowieka który być może przerasta cię o
    > niebo intelektem?

    Podejrzewam, że jego nie trzeba obrażać, bądź obrazić się nie da
    ... tego policgłupka.

    > Dowodem będą dwa zeznania pod przysięgą. Zresztą, pozyjesz zobaczysz.

    LOL.

  • 18. Data: 2005-11-08 14:38:44
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Dwoch glupkow nie moze sie mylic.

    glupawy trol chyba tez nie co??

    Jacek

  • 19. Data: 2005-11-08 14:39:50
    Od: kw <m...@w...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego obrażasz nieznanego ci człowieka który być może przerasta cię o
    > niebo intelektem?

    Wlasnie, "może".

    A moze prawie z pewnoscia nie.

    > Dowodem będą dwa zeznania pod przysięgą. Zresztą, pozyjesz zobaczysz.

    Juz z belkotu dziennikarskiego wynika ze placza sie w swojej wersji. Im
    dalej w las, tymwiecej drzew.

    > Jesteś jak sądzę albo młodziutki albo głupiutki. No i z psychika też nie
    > najlepiej.

    Pomyliles zawody i grupy: pl.sci.medycyna

  • 20. Data: 2005-11-08 14:41:01
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Nie ... Masz rację ... ale patrząc na bzdury w atykule (czy
    > wersji policji - nie będę rozważał) rozdymali sprawę do poziomu
    > wesołkowatego :)

    Jak zwykle :-). Niech publika ma z czego się pośmiać :-)))).
    A miejsca gdzie to się wydarzyło nie znam, o pasie technicznym i poboczu
    pisałem ogólnie :-))
    Pozdr.
    RJ