-
1. Data: 2004-05-23 14:43:46
Temat: Neostrada i faszysci z TPsa
Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl>
witam wszystkich,
Korzystam z neostrady tpsa; umowa byla podpisana w okolicach lutego i
regulamin byl tez z tego okresu. Zadzwonilem dzisiaj na infolinie, zeby
dowiedziec sie w jaki sposob mozna zawiesic usluge na czas wakacji i okazalo
sie, ze od maja wszedl nowy regulamin i nie ma juz mozliwosci zawieszenia
uslug. Na umowie jest punkt
mowiacy o tym, ze osoba podpisujaca umowe (tu: moja mama) zapoznala sie z
regulaminem i zgadza sie z jego trescia. Czy to tez obliguje tpsa do
trzymania sie regulaminu? Czy regulamin fukncjonuje w tym przypadku jak
zasady umowy? Jestem studentem, na wakacje planuje wyjechac za granice na
trzy miesiace i wyrzucenie w bloto 400 zlotych za cos, z czego nie korzystam
zupelnie mi nie pasuje...
-
2. Data: 2004-05-23 16:05:14
Temat: Re: Neostrada i faszysci z TPsa
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
Użytkownik "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:c8qdhl$2h9$1@atlantis.news.tpi.pl...
>od maja wszedl nowy regulamin i nie ma juz mozliwosci zawieszenia
> uslug.
To jakaś bzdura bo jest możliwość zawieszania usług neostrady. Przynajmniej
tej tzw Neostrada Plus - przedwczoraj dostalam pismo z TPSY z nowym
cennikiem i tam jest uwzględniona taka pozycja jak "zawieszenie na życzenie
klienta"
HaNkA
-
3. Data: 2004-05-23 17:11:34
Temat: Re: Neostrada i faszysci z TPsa
Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl>
>
> To jakaś bzdura bo jest możliwość zawieszania usług neostrady.
Przynajmniej
> tej tzw Neostrada Plus - przedwczoraj dostalam pismo z TPSY z nowym
> cennikiem i tam jest uwzględniona taka pozycja jak "zawieszenie na
życzenie
> klienta"
>
Rzeczywiscie w regulaminie jest taka mozliwosc; kobieta z infolinii
wprowadzila mnie w blad, mowiac, ze juz jej nie ma, co jest kolejnym
przykladem balaganu TPSA...
-
4. Data: 2004-05-23 18:23:19
Temat: Re: Neostrada i faszysci z TPsa
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:c8qm77$7ds$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Rzeczywiscie w regulaminie jest taka mozliwosc; kobieta z infolinii
> wprowadzila mnie w blad, mowiac, ze juz jej nie ma, co jest kolejnym
> przykladem balaganu TPSA...
A zresztą tak na marginesie. Jeśli się zmienił regulamin, to możesz nie
zgodzić się z tym i umowa jest rozwiązana z winy TP SA.
-
5. Data: 2004-05-23 18:46:41
Temat: Re: Neostrada i faszysci z TPsa
Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>
> Rzeczywiscie w regulaminie jest taka mozliwosc; kobieta z infolinii
> wprowadzila mnie w blad, mowiac, ze juz jej nie ma, co jest kolejnym
> przykladem balaganu TPSA...
A raczej przykladem niekompetencji pracownika infolini. Zreszta jest to
dosyc czesto spotykane we wszystkich infoliniach ( np. wszystkie biura
obslugi operatorow sieci komorkowych ).
pozdrawiam
--
Mithos
mithos@op[NOSPAM].pl
GG : 3442873
-
6. Data: 2004-05-23 19:53:39
Temat: Re: Neostrada i faszysci z TPsa
Od: "AmatorZielonychJablek" <a...@b...pl>
[...]
>
> A raczej przykladem niekompetencji pracownika infolini. Zreszta jest to
> dosyc czesto spotykane we wszystkich infoliniach ( np. wszystkie biura
> obslugi operatorow sieci komorkowych ).
>
[...]
Witam,
Mialem wiele razy doczynienia z ignorancja pracownikow BOKow, nie raz
zostalem wprowadzony w blad, ale mysle ze to nie ich niekompetencja tylko
niekompetencja ich przelozonych i ich przelozonych i polityka firm
kompletnego olewania klienta. Najgorsze jest to, ze na wolnym rynku, przy
konkurencji, po tylu latach od zmian ustrojowych jest zle, a nawe bardzo
zle. Klient nasz pan? Nie w Polsce.
pzdr AZJ:o)
P.S. Wylalem soje zale, ale to jest temat obok ktorego nie moge przejsc
obojetnie, zaraz za tematem abonamentu RTV.
-
7. Data: 2004-05-24 13:58:44
Temat: Re: Neostrada i faszysci z TPsa
Od: "Massai" <t...@w...pl>
mithos wrote:
>
> > Rzeczywiscie w regulaminie jest taka mozliwosc; kobieta z infolinii
> > wprowadzila mnie w blad, mowiac, ze juz jej nie ma, co jest kolejnym
> > przykladem balaganu TPSA...
>
> A raczej przykladem niekompetencji pracownika infolini. Zreszta jest
> to dosyc czesto spotykane we wszystkich infoliniach ( np. wszystkie
> biura obslugi operatorow sieci komorkowych ).
>
Niekompetencja pracownika to niekompetencja i bałagan w firmie. Jeśli
firma zatrudnia niekompetentnego pracownika, lub olewa jego szkolenie,
to sorry, ale winna jest tylko i wyłącznie firma.
Takie tłumaczenie "bo pracownik dał ciała", choc często spotykane, jest
jedynie dowodem na całkowity brak profesjonalizmu firmy. Aha, i
oczywiście "w razie czego" nie zwalnia z odpowiedzialności firmy.
Gdyby autor wątku miał dowody na taką błędną informację udzieloną przez
pracownika infolinii, i rzeczywiście nie zawiesiłby usługi, a płacił za
nią przez wakacje, miałby pełne prawo do domagania się odszkodowania od
dostawcy usługi.
--
Pozdro
Massai