  • 1. Data: 2006-12-28 22:31:00
    Temat: Nazwanie kogos gnojem
    Od: "Adam" <a...@o...pl>

    Czy gdy sie kogos nazwie gnojem przez sms to ma sie wygrane gdy sie ta
    osobe pozwie?

    Drugie pytanie:
    Gdy ktos rozpowiada ze np. ja mu wyslalem sms obrazliwe i nazwalem go
    gnojem (co jest nieprawda)a ja udowonie ze wyslalem dwa smsy ale o
    nieobrazliwej tresci tylko riposte na inna obraze a dokladnie ze obrazac
    sobie moze swoich znajomych a nie mnie czy moge to osobe podac za
    oszczerstwa?Czy to jest oszczerstwo czy jakies pomowienie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-28 22:39:42
    Temat: Re: Nazwanie kogos gnojem
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:en1gj6$lmm$02$1@news.t-online.com Adam <a...@o...pl>
    pisze:

    > Czy gdy sie kogos nazwie gnojem przez sms to ma sie wygrane gdy sie ta
    > osobe pozwie?
    Nie sądzę. Trzeba być idiotą żeby kogoś nazwać gnojem (nawet via SMS),
    następnie go pozwać (o co?!! o odebranie SMSa z wyzwiskami?) i liczyć na
    wygraną.

> [...]
    > sobie moze swoich znajomych a nie mnie czy moge to osobe podac za
    > oszczerstwa?Czy to jest oszczerstwo czy jakies pomowienie?
    Możesz wytoczyć powództwo jakie tylko chcesz i o co chcesz.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2006-12-28 22:44:58
    Od: "Adam" <a...@o...pl>

    > Nie sądzę. Trzeba być idiotą żeby kogoś nazwać gnojem (nawet via SMS),
    > następnie go pozwać (o co?!! o odebranie SMSa z wyzwiskami?) i liczyć na
    > wygraną.

    Zle sie wyrazilem czy ta osoba ktora odebrala taki sms ma szanse na wygrana
    w razie pozwania osoby ktora w ten sposob obrazila.

    > Możesz wytoczyć powództwo jakie tylko chcesz i o co chcesz.

    Tak ale czy w tym wypadku to jest oszczerstwo wedlug prawa?

  • 4. Data: 2006-12-28 22:57:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:en1hdc$25g$01$1@news.t-online.com Adam <a...@o...pl>
    pisze:

    > Tak ale czy w tym wypadku to jest oszczerstwo wedlug prawa?
    Ani kodeks karny ani cywilny nie zawiera pojęcia oszczerstwa.
    Raczej sugeruję pójście tropem terminu "pomówienie".
    Ale to i tak IMHO nonsens.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-12-29 10:41:05
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    > Czy gdy sie kogos nazwie gnojem przez sms to ma sie wygrane gdy sie ta
    > osobe pozwie?

    <<CIACH>>
    sms .....
    właściwie nie ma problemu żeby wysłać sms z dowolna trescia podmieniajac
    numerek nadawcy ...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-12-29 11:32:11
    Od: "tom271" <t...@w...pl>

    Swojego czasu w GW ukazał się artykuł w którym autorzy udowadniali
    tezę iż pod sms-y można się podpiąć. Na dowód powysyłali je
    wielu ministrom . Nie pamiętam daty artykułu. Teza , którą stawiali
    autorzy była taka, że ostatnio b. często sms-y są dowodami w
    sprawach - różnego rodzaju - rozwodów, gróźb karalnych itd.
    Jeżeli zatem ktoś tak naprawdę powalczy to moim zdaniem jest wstanie
    udowodnić , że to nie on wysłał danego sms-a.

  • 7. Data: 2006-12-29 11:32:46
    Od: "tom271" <t...@w...pl>

  • 8. Data: 2006-12-29 12:13:07
    Temat: Re: [OT, porządkowe] Nazwanie kogos gnojem
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    tom271 wrote:
    (...)

    Proszę pisać pod cytowanym tekstem i ciąć zbędne cytaty.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 9. Data: 2007-01-01 13:04:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2006 23:31:00 +0100, Adam napisał(a):

    > Czy gdy sie kogos nazwie gnojem przez sms to ma sie wygrane gdy sie ta
    > osobe pozwie?

    Proponuję nie zajmować się jakimiś głupimi SMSami i nie zasypywać sądów
    pozwami o zniesławienie, bo sądy na prawdę mają co robić. Najwyżej jeśli
    chcesz więcej takich SMSów dostać... to odpowiedz na ten SMS.
    Prędzej kobieta handlująca na Nowym Świecie powinna zaciągnąc staruchę do
    sądu za publiczne obrażanie, jednak zapewne nie zrobi tego, bo szanuje swój
    czas i nerwy.
    http://www.youtube.com/watch?v=F66ohZF59cc&eurl=

    a ty chcesz ciągać po sądach nadawcę SMSa co to SMS ten widziałeś tylko
    Ty... i ci którym tego SMSa pokazałeś.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy http://grupy.3mam.net