eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 31. Data: 2011-09-09 15:01:48
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-08 19:01:08 +0200, spp <s...@o...pl> said:

    > W dniu 2011-09-08 18:28, Bydlę pisze:
    >
    >>>>> UPC proponuje usługę Fiber Power X, gdzie X jest z zakresu 5 - 150.
    >>>>> Po zamontowaniu całego szpeju... okazuje się, że tam żadnego
    >>>>> światłowodu nie ma. Czy nie jest to naruszenie przepisów? Nazwa
    >>>>> produktu wprowadza klienta w błąd.
    >>>>
    >>>> Można by spróbować w oparciu o ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym
    >>>> praktykom rynkowym z 2007 r. Zobacz, poczytaj.
    >>>
    >>> Bardziej strawny będzie Słownik Wyrazów Bliskoznacznych.
    >>> Angielskojęzyczny.
    >>
    >> Coś online może być?
    >> I zwykły?
    >> :-)
    >>
    >> <http://www.merriam-webster.com/dictionary/fiber>
    >
    > No i czy jest sens cokolwiek więcej robić?

    W sprawie chandryczenia się z UPC, że sprzedali dobrze i zgodnie z
    umową działającą usługę, ale klient (...) i domaga się fiołków na
    wierzbie?
    Chyba nie...
    :-)


    (a da się zrobić aneks do umowy z Fiber 5-150 na Copper 5-150 dla męczydusz?)


    --
    Bydlę


  • 32. Data: 2011-09-10 06:21:48
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2011-09-08 12:29, Konrad pisze:
    >
    >> Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >> news:36431cf3-67f9-4cda-998f-0ffa1f1572ce@glegroupsg
    2000goo.googlegroups.com...
    >>
    >> Witam.
    >
    >> UPC proponuje usługę Fiber Power X, gdzie X jest z zakresu 5 - 150. Po
    >> zamontowaniu całego szpeju... okazuje się, że tam żadnego światłowodu
    >> nie ma. Czy nie jest to naruszenie przepisów? Nazwa >produktu
    >> wprowadza klienta w błąd.
    >
    >
    > Ja też kiedyś kupiłem paczkę "Krówek" a tam zamiast takich małych
    > zwierzątek cukierki były :-)

    To wyobraź sobie co musiałoby się kryć w opakowaniu z produktem o nazwie
    "Tatar". Przerażające.


  • 33. Data: 2011-09-11 17:28:17
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 14:53:22 +0200, Maseł napisał(a):

    > Ale tam bylo napisane "technologia nie przewiduje" a nie "nie oplaca
    > sie". Mozliwosci techniczne sa... :-) A o swiatlowodzie "do domu"
    > wizjonerzy opowiadaja juz od dziesieciu lat...

    I myślisz że firmy o tym nie wiedzą? Jak byłem ostatnio na spotkaniu na
    temat uruchomienia nowego produktu w pewnej firmie telekomunikacyjnej, to
    nie było nikogo od sprzętu. Prowadził marketingowiec. I jak myślisz co
    uruchomią? Zaawansowane usługi, które dwa lata temu konfigurowałem dla
    klienta z zachodniej Europy, czy to co mają inni na polskim rynku tylko z
    ofertami lepiej drenującymi kieszenie klientów? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry


  • 34. Data: 2011-09-11 17:30:33
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-10 08:21, u...@d...invalid pisze:
    > W dniu 2011-09-08 12:29, Konrad pisze:
    >>
    >>> Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >>> news:36431cf3-67f9-4cda-998f-0ffa1f1572ce@glegroupsg
    2000goo.googlegroups.com...
    >>>
    >>>
    >>> Witam.
    >>
    >>> UPC proponuje usługę Fiber Power X, gdzie X jest z zakresu 5 - 150. Po
    >>> zamontowaniu całego szpeju... okazuje się, że tam żadnego światłowodu
    >>> nie ma. Czy nie jest to naruszenie przepisów? Nazwa >produktu
    >>> wprowadza klienta w błąd.
    >>
    >>
    >> Ja też kiedyś kupiłem paczkę "Krówek" a tam zamiast takich małych
    >> zwierzątek cukierki były :-)
    >
    > To wyobraź sobie co musiałoby się kryć w opakowaniu z produktem o nazwie
    > "Tatar". Przerażające.

    To wyobraz sobie jeszcze, ze ten tatar byl z jajkiem! ;)

    --
    venioo
    GG:198909


  • 35. Data: 2011-09-11 18:16:30
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.09.2011 14:53, Maseł pisze:

    > Ale tam bylo napisane "technologia nie przewiduje" a nie "nie oplaca
    > sie". Mozliwosci techniczne sa... :-) A o swiatlowodzie "do domu"
    > wizjonerzy opowiadaja juz od dziesieciu lat...

    Światłowód do domu jest bezsensowny. Zbyt delikatny dla przeciętnego
    lusera i nie dający nic w zamian.


  • 36. Data: 2011-09-11 18:21:07
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 22:49, Maseł pisze:

    > A jakie widzisz przeszkody w doprowadzeniu wlokna do mieszkania? Oprocz
    > tego, ze kabel miedziany jest bardziej idiotoodporny od swiatlowodu....

    A jakie widzisz korzyści z doprowadzenia światłowodu do mieszkania?


  • 37. Data: 2011-09-12 07:40:21
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 20:21:07 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jakie widzisz korzyści z doprowadzenia światłowodu do mieszkania?

    15% wyższa sprzedaż oferty. ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry


  • 38. Data: 2011-09-12 08:02:37
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j4a5h6$qgf$1@mx1.internetia.pl...
    > Ja też kiedyś kupiłem paczkę "Krówek" a tam zamiast takich małych
    > zwierzątek cukierki były :-)
    To jeszcze nic, wybraź sobie, że ktoś nazwał planety jakoś dziwnie, jadna
    jak batonik a druga jak sklep z AGD.

    J.


  • 39. Data: 2011-09-12 09:16:29
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 23:11:24 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Kable miedziane czy telewizyjne zazwyczaj "juz sa".

    Koncentryk. Jedyna skretka jaka uswiadczysz w UPC to co najwyrzej ta od
    modemu/routera do komputera.
    Ale poza tym sprosotowaniem, pelna zgoda.


    --
    Mark


  • 40. Data: 2011-09-12 09:24:35
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 15:09:08 +0200, tomek napisał(a):

    > A czy w takim przypadku nie jest tak, że zysk ze światłowodu ma tylko
    > provider? Tzn może obsłużyć większą liczbę końcowych obiorców. A ci z
    > kolei mają zwykły kabel, więc zysk ze światłowodu mają żadne.

    A kto ma miec zysk ze swiatlowodu jak nie provider?)
    Dla klienta koncowego, ktory "operuje" na przepustowosci ponizej 1 Gbita nie
    ma absolutnie *zadnej* roznicy czy to lacze miedziane czy optyczne. Co
    wiecej, w profesjonalnie wykonanych instalacjach sieciowych dla duzych firm,
    o parametrach zdecydowanie lepszych ni zwykle podlaczenie skretka - do
    gniazdek i tak idzie miedz - swiatlowod tylko do polaczen miedzy szafami,
    budynkami, itp, wszedzie tam gdzie odleglosc wynosi powyzej tych 90-100m.


    --
    Mark

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1