  • 21. Data: 2011-09-08 16:28:18
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-08 17:57:14 +0200, spp <s...@o...pl> said:

    > Bardziej strawny będzie Słownik Wyrazów Bliskoznacznych. Angielskojęzyczny.

    Coś online może być?
    I zwykły?
    :-)

    <http://www.merriam-webster.com/dictionary/fiber>

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-09-08 16:47:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Bartnik wrote:
> [...]
    > Po zamontowaniu całego szpeju... okazuje się, że tam żadnego
    > światłowodu nie ma. Czy nie jest to naruszenie przepisów? Nazwa

    "Fiber Power nnn"

    gdzie tu masz napisane że to jest światłowód do domu?

    masz przepustowość jak ze światłowodu, prawdopodobnie chodzi o to że do
    szafki dystrybucyjnej w bloku dochodzi światłowód a ty masz w domu taką
    przepsutowaość której byś nei osiągnął gdyby nie specjalny osprzęt i to
    włókno.

    To jest nazwa usługi...

  • 23. Data: 2011-09-08 17:01:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-08 18:28, Bydlę pisze:

    > Coś online może być?
    > I zwykły?
    > :-)
    >
    > <http://www.merriam-webster.com/dictionary/fiber>

    No i czy jest sens cokolwiek więcej robić?

    --
    spp

  • 24. Data: 2011-09-08 20:49:26
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-08 17:05, Henry(k) pisze:
> [...]
    terminologii komputerowej często upraszcza się fiber optics do samego fiber. Nie
    spotkałem również określania w ten sposób wspomnianych przez Gotfryda włókien
    metalowych. Stąd uważam to za wprowadzanie w błąd - to tak jakby operator komórkowy
    wcisnął mi komórkę jakiegoś jamochłona za złotówkę do abonamentu.

    > Nawet w przypadku światłowodów w błąd wprowadza się sam klient, bo w tym
    > przypadku technologia nie przewiduje doprowadzenia włókna do mieszkania
    > tylko w najlepszym przypadku do budynku.

    A jakie widzisz przeszkody w doprowadzeniu wlokna do mieszkania? Oprocz
    tego, ze kabel miedziany jest bardziej idiotoodporny od swiatlowodu....

    Pozdro

    Maseł

  • 25. Data: 2011-09-08 21:11:24
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 08.09.2011 22:49, Maseł wrote:

> [...]
    >
    > A jakie widzisz przeszkody w doprowadzeniu wlokna do mieszkania? Oprocz
    > tego, ze kabel miedziany jest bardziej idiotoodporny od swiatlowodu....

    Koniecznosc kucia scian, prowadzenia dodatkowych "kabli", uzyskania
    zgody mieszkancow itp.

    Kable miedziane czy telewizyjne zazwyczaj "juz sa".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 26. Data: 2011-09-09 04:15:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/8/2011 7:47 AM, Jan Bartnik wrote:
> [...]
    wcisnął mi komórkę jakiegoś jamochłona za złotówkę do abonamentu.

    to jest nazwa uslugi a nie zastosowanej technologii. mogli ja sobie
    nazwac jak chcieli. Byleby po polsku. zgodnie z ustawa. :)

  • 27. Data: 2011-09-09 05:22:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 22:49:26 +0200, Maseł napisał(a):

    > A jakie widzisz przeszkody w doprowadzeniu wlokna do mieszkania? Oprocz
    > tego, ze kabel miedziany jest bardziej idiotoodporny od swiatlowodu....

    Ta sama "przeszkoda" co zawsze... Doprowadzenie do bloku/szafki to
    "inwestycja", doprowadzenie do mieszkania to "koszty". Dlatego dociąga się
    tylko tak daleko jak trzeba ale nie dalej.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 28. Data: 2011-09-09 06:19:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 17:53, .B:artek. pisze:

    > Można by spróbować w oparciu o ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym
    > praktykom rynkowym z 2007 r. Zobacz, poczytaj.

    Tia, a jak pewien produkt czyszczący nie spowoduje powstania wodospadu
    ("z mocą wodospadu" - co to tak reklamowali?), to też nieuczciwa
    konkurencja? Opanuj się!

  • 29. Data: 2011-09-09 11:21:41
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-08 18:47, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > szafki dystrybucyjnej w bloku dochodzi światłowód a ty masz w domu taką
    > przepsutowaość której byś nei osiągnął gdyby nie specjalny osprzęt i to

    no otóż to, nie wiem po co to całe zamieszanie, mogli nazwać usługę jak
    chcieli, jak by nazwali np. "Light Power" to by na jedno wychodziło, bo
    to nic nie znaczy. Liczy się czy transfer, który został zamówiony,
    zgadza się ze stanem faktycznym :)

  • 30. Data: 2011-09-09 12:53:22
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 07:22, Henry(k) pisze:

    > Ta sama "przeszkoda" co zawsze... Doprowadzenie do bloku/szafki to
    > "inwestycja", doprowadzenie do mieszkania to "koszty". Dlatego dociąga się
    > tylko tak daleko jak trzeba ale nie dalej.

    Ale tam bylo napisane "technologia nie przewiduje" a nie "nie oplaca
    sie". Mozliwosci techniczne sa... :-) A o swiatlowodzie "do domu"
    wizjonerzy opowiadaja juz od dziesieciu lat...

    Pozdro

    Maseł