  • 61. Data: 2011-03-28 23:24:02
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Adam Śmiejek

    > A gdzie napisałem o niepotrzebnych i sztucznych? W ferworze tępienia
    > krzewicieli wiedzy i strzelania sobie w stopę wyborami szajsów,
    > odstrzeliłeś sobie także umiejętności czytania słowa pisanego?

    Nigdzie nie musiałeś pisać, wiadomo, co jest kontekstem dyskusji.

    > Napisałem, że jeśli Writer podoła zadaniu, to można zapisać do DOCa z
    > Writera.
    > A jeśli nie podoła, to cała twoja opowieść jest o kant wiadomo czego...

    Writer ma aż za dużo funkcji, jeśli chodzi o potrzeby przeciętnego
    użytkownika edytora tekstów. No chyba, że chodzi o naukę MS Worda
    (wspomniałem przecież o tym wyjątku). W takim jednak wypadku szkoła
    powinna umożliwić wykonanie tej pracy domowej bez nabywania Windowsa i MS
    Worda.

  • 62. Data: 2011-03-28 23:26:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > Drugie to banał, stosowałem milion razy w swoich dokumentach.

    W Wordzie ;) W OO Writer nie do wykonania ;) Pierwsze odwrotnie, w OO
    Writer dwa klikniecia - w Wordzie nie do wykonania ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 63. Data: 2011-03-29 00:55:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > nie >> otworzy pliku .odt.

    > Jajco, a nie odtworzy. To raz.
    > Niekoniecznie szkoła będzie miała wersję 2007/10

    A to już problem szkoły, nie?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 64. Data: 2011-03-29 05:11:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.03.2011 01:24, to pisze:
    > begin Przemysław Adam Śmiejek

    > Nigdzie nie musiałeś pisać, wiadomo, co jest kontekstem dyskusji.

    A OK. Jeśli dyskutujesz ze swoimi imaginacjami, to sobie dyskutuj. Mi
    tam nic do twoich dewiacji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 65. Data: 2011-03-29 06:07:56
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@v...de>

    "Stokrotka" <o...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Bzdura. Skończyłam informatykę na UW, co prawda zaczynałam w 87 roku,
    > ale pszez cały okres sudiowania nie miałam komputera w domu, ani żaden
    > domownik.
    >
    > Obużające jest nadal dla mnie założenie, że każdy ma komputer, zwłaszcza
    > uczeń - osoba niezarabiająca, będąca na utszymaniu rodzicuw, w wieku gdy
    > zapasy pieniędzy może zgromadzone pszed narodzeniem delikwenta już dawno
    > się skończyły, a zwyczajny apetyt normalnego nastolatka na białko/mięso
    > itp jest nieograniczony.

    A idźżesz ty w pizdu nawiedzona krowo....

  • 66. Data: 2011-03-29 06:18:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-03-2011 18:48, Swierszcz pisze:
    > Witam,
    >
    > czy nauczyciel w liceum ma prawo zmuszac ucznia do oddania pracy domowej
    > napisanej w komercyjnym programie MS WORD?
    > Nauczyciel nie chce przyjac pracy wykonanej w darmowym OpenOffice.

    Niech zapisze w pliku doc. OO obsługuje doce. Nawet docx.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 67. Data: 2011-03-29 06:42:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    .B:artek. pisze:

    > A OO nie zapisze w formacie .doc?

    Zapisywać, zapisuje, ale nie zawsze potem wyświetla się właściwie...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 68. Data: 2011-03-29 06:50:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):
    > O coś takiego ci chodzi:
    > http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/pionowa.i.
    pozioma.png
    > ?

    Tak jest :) 5-tka :) Jak to zrobiles?

    j.

  • 69. Data: 2011-03-29 07:14:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > tak, a następny uczeń przyniesie w formacie AbiWorda, następny w Lotus
    > WordPro, następny w formacie Worksa.

    Cóż kiedyś było rozporządzenie normujące w jakich formatach należy
    dostarczać dokumenty w zależności od przeznaczenia i tych formatów nie
    było tak wiele.... Moim zdaniem, jeśli dokument ma być do wglądu a nie
    do dodatkowej obróbki powinien być dostarczony jako dokument PDF.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 70. Data: 2011-03-29 07:17:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Maciek pisze:
    > begin o nicku Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
    > bzdety:

    > Ależ pierdolisz. Jeszcze podaj jakim prawem wymagasz od uczniów swoich, żeby
    > mieli w domu worda.

    Albo windowsa....

    --
    Kaczus