  • 211. Data: 2011-03-31 11:55:20
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > No więc co z tą wymianą? Może wyjasnisz, jaki jest z tym problem, bo
    > dokumety są wymieniane między stanowiskami bezproblemowo właśnie.

    I z zewnętrznym światem również? Jak ktoś sobie życzy doc?
    Czy zdecydowałeś się opisać ten statystycznie mało istotny przypadek
    kiedy firma tego nie potrzebuje?

    > no tak, wciśnięcie przycisku do zapisu w pdf-ie, zamiast przycisku save
    > zajmuje dużo czasu...

    Nie manipuluj. Nie *zamiast*, a *dodatkowo*, chyba że wszystkie dokumenty
    macie read-only i tworzycie od nowa jak trzeba nanieść poprawki.

    > uhm..... Znaczy się jesli zarzad składa się z osób, projektantów
    > elektroniki, programistów itp, tzn że mozna im dowolną bzdurę wrzucić...

    Whatever. Tak czy siak bardzo specyficzne warunki, na podstawie
    których rzucanie ogólnikowych stwierdzeń jest nieuprawnione.

    > że tak Ciebie sparafrazuję: msfanboy detected....

    Dorabiaj sobie co chcesz, używam OSX na codzień. :)
    Adobe fanbojem też będę jak będę chciał używać Photoshopa, a nie GIMPa?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 212. Data: 2011-03-31 12:03:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:imqq9d$re1$...@n...onet.pl...

    > a co za problem?
    > u mnie w domu rosną dwa, nasionka na allegro kupiłem za kilka złotych

    Ucieszysz sie jak wpadnie cała klasa pozrywać listki? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 213. Data: 2011-03-31 12:17:42
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Wojciech Bancer napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > A nibyż to dlaczego? Palmiarnie, czy ogrody botaniczne nie istnieją?
    > Wyginęły? Nie można zrobic zajęć praktycznych i pokazać jak wyglądają
    > rośliny z różnych stref geograficznych?
    Właśnie. Przecież wiadomo, że każda gmina ma nie tylko Orliki, ale i Lokalny
    Ogród Botaniczny, i ZOO.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 214. Data: 2011-03-31 12:18:51
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Krystian Zaczyk napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Bosko, czy nie bosko, ale błędnie. Listek jest z baobabu.
    Stokrotka wynalazła nową ortografię, a teraz zapewne jest w trakcie
    wynajdywania nowej gramatyki.

  • 215. Data: 2011-03-31 12:43:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 31.03.2011 13:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Cały czas istnieje darmowy IMB Lotus Symphony.

    Nie przez cały czas, a ,,w pewnym momencie zachciało nam się nazwać
    OpenOffica nazwą Lotus, bo chcieliśmy zrobić furorę na dawnej marce, ale
    nie wyszło''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 216. Data: 2011-03-31 12:52:41
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał:

    > Ucieszysz sie jak wpadnie cała klasa pozrywać listki? ;-)

    Po lekcji mogliby je spożyć. Jadłem kiedyś w knajpce wegetariańskiej
    bardzo smaczny "szpinak" z liści baobabu.

    Krystian

  • 217. Data: 2011-03-31 13:00:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-31, Kamil <a...@a...com> wrote:

    [...]

    > LOL
    > A myślałem że tylko doda ma niski poziom IQ :DDD
    > Ale jak widać, są tacy co nie kminią kompletnie.

    Kwestia którą zapewne poruszasz (czytelność wypowiedzi)
    to odpowiedzialność przede wszystkim piszącego (i jego umiejętności
    albo wiedzy), a nie inteligencji czytającego. I na ten przykład
    emotka ":)" nie służy do przedstawienia ironii. ":D' też nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 218. Data: 2011-03-31 13:32:21
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 30 Mar, 19:27, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Nie. Najcz ciej si u ywa, bo kiedy nie by o darmowych pakiet w o sensownej
    > funkcjonalno ci. Teraz zaczynaj si pojawia , zaczynaj konkurowa , ale jeszcze
    > troch czasu minie, a w okresie przej ciowym i tak warto zna mo liwo ci
    > obu pakiet w.

    Wlasnie tym mniej minie im bardziej zacznie sie promowac rozwiazania
    nie tylko jedynie sluszne. Niekoniecznie musza byc darmowe.
    Uczenie czegos "bo wszyscy uzywaja" tworzy dodatnie sprzezenie
    zwrotne, co sprzyja szybszemu zmonopolizowaniu rynku. W efekcie jest
    to niekorzystne dla wszystkich, bo monopolista spoczywa na laurach.

  • 219. Data: 2011-03-31 13:51:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ucieszysz sie jak wpadnie cała klasa pozrywać listki? ;-)

    pewnie nie, bo nawet by nie wystarczyło, strasznie wolno rosną france ;)
    ale o co innego chodziło

  • 220. Data: 2011-03-31 13:57:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-31, Maciek <m...@e...one.nospam.pl> wrote:

    [...]

    > Właśnie. Przecież wiadomo, że każda gmina ma nie tylko Orliki, ale i Lokalny
    > Ogród Botaniczny, i ZOO.

    I Wawel też w każdej gminie jest.
    A mimo to wycieczki na zwiedzanie Krakowa są organizowane. *Magia*. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl