-
211. Data: 2011-03-31 11:55:20
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2011-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
[...]
>> Nie. To nie jest tak. Tzn. jest tak, ale jak się czyta pół
>> zdania z mojej wypowiedzi i pomija drugie pół (o wymianie).
>> Jak zajdzie konieczność wymiany tegoż między stanowiskami, to
>> owszem, tak należy. Jak nie zajdzie, to nie należy.
>
> No więc co z tą wymianą? Może wyjasnisz, jaki jest z tym problem, bo
> dokumety są wymieniane między stanowiskami bezproblemowo właśnie.
I z zewnętrznym światem również? Jak ktoś sobie życzy doc?
Czy zdecydowałeś się opisać ten statystycznie mało istotny przypadek
kiedy firma tego nie potrzebuje?
>> Czyli tracą na produktywności (bo choćby zapisać tego PDFa to trzeba wykonać
>> dodatkowe kroki). Inna rzecz, że nikt tego nie policzył pewnie "ile" tracą.
>
> no tak, wciśnięcie przycisku do zapisu w pdf-ie, zamiast przycisku save
> zajmuje dużo czasu...
Nie manipuluj. Nie *zamiast*, a *dodatkowo*, chyba że wszystkie dokumenty
macie read-only i tworzycie od nowa jak trzeba nanieść poprawki.
>> A to mów od razu że firma z informatykami, a nie normalna.
>> To nie będzie nieporozumień. W takiej firmie, to wiadomo że
>> informatycy mogą dowolną bzdurę wrzucić szefostwu, które
>> się na tym słabiej zna.
>
> uhm..... Znaczy się jesli zarzad składa się z osób, projektantów
> elektroniki, programistów itp, tzn że mozna im dowolną bzdurę wrzucić...
Whatever. Tak czy siak bardzo specyficzne warunki, na podstawie
których rzucanie ogólnikowych stwierdzeń jest nieuprawnione.
> że tak Ciebie sparafrazuję: msfanboy detected....
Dorabiaj sobie co chcesz, używam OSX na codzień. :)
Adobe fanbojem też będę jak będę chciał używać Photoshopa, a nie GIMPa?
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
212. Data: 2011-03-31 12:03:46
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: "Massai" <t...@w...pl>
szerszen wrote:
>
>
> Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:imqq9d$re1$...@n...onet.pl...
>
> > Szkoda , że w ramah geografi nie wymagają zebrania listka z baobaba.
>
> a co za problem?
> u mnie w domu rosną dwa, nasionka na allegro kupiłem za kilka złotych
Ucieszysz sie jak wpadnie cała klasa pozrywać listki? ;-)
--
Pozdro
Massai
-
213. Data: 2011-03-31 12:17:42
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
begin o nicku Wojciech Bancer napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
> On 2011-03-31, Kamil <a...@a...com> wrote:
>> Dnia Mon, 28 Mar 2011 22:15:35 +0200, Stokrotka napisał(a):
>>
>>>> Nie można zaniżać poziomu tylko dlatego, że narzędzia treningowe są
>>>> płatne.
>>> Szkoda , że w ramah geografi nie wymagają zebrania listka z baobaba.
>>
>> Great!!!
>> Przepiękny wjazd, bosko mu pojechałaś :))
>> tristan teraz pewnie przeżuwa wrzutę :)
>
> A nibyż to dlaczego? Palmiarnie, czy ogrody botaniczne nie istnieją?
> Wyginęły? Nie można zrobic zajęć praktycznych i pokazać jak wyglądają
> rośliny z różnych stref geograficznych?
Właśnie. Przecież wiadomo, że każda gmina ma nie tylko Orliki, ale i Lokalny
Ogród Botaniczny, i ZOO.
--
Maciek
I spend my time wasting yours.
-
214. Data: 2011-03-31 12:18:51
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
begin o nicku Krystian Zaczyk napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
> Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał:
>
>> Dnia Mon, 28 Mar 2011 22:15:35 +0200, Stokrotka napisał(a):
>
>>> Szkoda , że w ramah geografi nie wymagają zebrania listka z baobaba.
>>
>> Great!!!
>> Przepiękny wjazd, bosko mu pojechałaś :))
>
> Bosko, czy nie bosko, ale błędnie. Listek jest z baobabu.
Stokrotka wynalazła nową ortografię, a teraz zapewne jest w trakcie
wynajdywania nowej gramatyki.
--
Maciek
I spend my time wasting yours.
-
215. Data: 2011-03-31 12:43:29
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
W dniu 31.03.2011 13:34, ąćęłńóśźż pisze:
> Cały czas istnieje darmowy IMB Lotus Symphony.
Nie przez cały czas, a ,,w pewnym momencie zachciało nam się nazwać
OpenOffica nazwą Lotus, bo chcieliśmy zrobić furorę na dawnej marce, ale
nie wyszło''.
--
Przemysław Adam Śmiejek
Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)
-
216. Data: 2011-03-31 12:52:41
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>
Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał:
>> a co za problem?
>> u mnie w domu rosną dwa, nasionka na allegro kupiłem za kilka złotych
>
> Ucieszysz sie jak wpadnie cała klasa pozrywać listki? ;-)
Po lekcji mogliby je spożyć. Jadłem kiedyś w knajpce wegetariańskiej
bardzo smaczny "szpinak" z liści baobabu.
Krystian
-
217. Data: 2011-03-31 13:00:14
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2011-03-31, Kamil <a...@a...com> wrote:
[...]
>> A nibyż to dlaczego?
>
> LOL
> A myślałem że tylko doda ma niski poziom IQ :DDD
> Ale jak widać, są tacy co nie kminią kompletnie.
Kwestia którą zapewne poruszasz (czytelność wypowiedzi)
to odpowiedzialność przede wszystkim piszącego (i jego umiejętności
albo wiedzy), a nie inteligencji czytającego. I na ten przykład
emotka ":)" nie służy do przedstawienia ironii. ":D' też nie.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
218. Data: 2011-03-31 13:32:21
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: KRZYZAK <k...@g...com>
On 30 Mar, 19:27, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> Nie. Najcz ciej si u ywa, bo kiedy nie by o darmowych pakiet w o sensownej
> funkcjonalno ci. Teraz zaczynaj si pojawia , zaczynaj konkurowa , ale jeszcze
> troch czasu minie, a w okresie przej ciowym i tak warto zna mo liwo ci
> obu pakiet w.
Wlasnie tym mniej minie im bardziej zacznie sie promowac rozwiazania
nie tylko jedynie sluszne. Niekoniecznie musza byc darmowe.
Uczenie czegos "bo wszyscy uzywaja" tworzy dodatnie sprzezenie
zwrotne, co sprzyja szybszemu zmonopolizowaniu rynku. W efekcie jest
to niekorzystne dla wszystkich, bo monopolista spoczywa na laurach.
-
219. Data: 2011-03-31 13:51:15
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:in1qj2$gl0$...@n...onet.pl...
> Ucieszysz sie jak wpadnie cała klasa pozrywać listki? ;-)
pewnie nie, bo nawet by nie wystarczyło, strasznie wolno rosną france ;)
ale o co innego chodziło
-
220. Data: 2011-03-31 13:57:13
Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2011-03-31, Maciek <m...@e...one.nospam.pl> wrote:
[...]
>>> Great!!!
>>> Przepiękny wjazd, bosko mu pojechałaś :))
>>> tristan teraz pewnie przeżuwa wrzutę :)
>> A nibyż to dlaczego? Palmiarnie, czy ogrody botaniczne nie istnieją?
>> Wyginęły? Nie można zrobic zajęć praktycznych i pokazać jak wyglądają
>> rośliny z różnych stref geograficznych?
> Właśnie. Przecież wiadomo, że każda gmina ma nie tylko Orliki, ale i Lokalny
> Ogród Botaniczny, i ZOO.
I Wawel też w każdej gminie jest.
A mimo to wycieczki na zwiedzanie Krakowa są organizowane. *Magia*. :)
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl