  • 11. Data: 2008-03-22 12:42:43
    Temat: Re: Nasza klasa-spam
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:fs29im$50b$1@news.dialog.net.pl...

    > Spam to również Twoja odpowiedz która niczego nie wnosi prócz obelg.

    prawda w oczy kole jak widze
    wlacz myslenie, to naprawde nie boli, nie ma nic za darmo, korzystasz z ich
    serwisu, i masz jeszcze pretensje ze na ich serwisie zamiescili sobie
    reklame i nazywasz to spamem

    zrob sobie swoj taki serwis, bedziesz panowal nad reklamami :)

  • 12. Data: 2008-03-22 13:42:00
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Bruno Banani" z obrazkiem typowym dla tych wpisów i mało widocznym napisem
    > "reklama".

    nawet jeśli co drugie zdjęcie klasowe będzie poprzekładane reklamą bruno
    banani czy kamilo ananaso to robią to NA SWOJEJ STRONIE i nikomu nic do
    tego, nakazu korzystania z portalu nie ma.

    > Spam czy nie spam? Prawnie dozwolony czy nie?

    absolutnie nie spam, nie ma nawet ze spamem nic wspólnego.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.

  • 13. Data: 2008-03-22 14:02:38
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > reklame i nazywasz to spamem
    >
    > zrob sobie swoj taki serwis, bedziesz panowal nad reklamami :)

    Czytaj dobry człowieku ze zrozumieniem.Wydaje mi się absolutnie
    niedopuszczalne wprowadzanie w błąd poprzez umieszczenie reklamy w miejscu
    gdzie sugeruje się mi znajomego.Niech sobie robią rekalmę na całą strone, do
    tego reklamy wyskakujące, do tego podstrony z reklamami, mało tego, niech
    cała strona bedzie reklamą. Lecz kiedy sugeruje mi się portal znajomego a
    otwiera sie reklama to uwazam że to jest oszustwo. I zdania nie zmienię
    nawet jeśli będziesz rzucał obelgami bez odniesienia się do treści postu.
    +Stefan+

  • 14. Data: 2008-03-22 14:45:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > otwiera sie reklama to uwazam że to jest oszustwo. I zdania nie zmienię
    > nawet jeśli będziesz rzucał obelgami bez odniesienia się do treści postu.

    Alez mozesz sobie uwazac, co chcesz. Mozesz nawet uwazac, ze jestes Bogiem.
    Jak widzisz jednak, jestes osamotniony w swych twierdzeniach. Jesli uwazasz,
    ze to oszustwo, to wlasciwa instytucja, z ktora mozesz podzielic sie
    tymipogladami jest prokuratura. Wykaz, ze zostales nakloniony do
    niekorzystnego rozporzadzenia mieniem poprzez wprowadzeneiu w blad przez
    administratorow naszej Klasy.
    O wynikach postepowania napisz na grupie. Jesli tworcy portalu zostana
    przykladnie ukarani, bedziesz mial powazny argument w rozmowach z
    grupowiczami. A tymczasem splywaj stad!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2008-03-22 15:17:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 22 Mar 2008 15:02:38 +0100, +Stefan+ napisał(a):

    > Czytaj dobry człowieku ze zrozumieniem.Wydaje mi się absolutnie
    > niedopuszczalne wprowadzanie w błąd poprzez umieszczenie reklamy w
    > miejscu gdzie sugeruje się mi znajomego.

    Napisz do UOKiK. Może wpadłeś na trop niezłej afery.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 16. Data: 2008-03-22 17:59:51
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > Czytaj dobry człowieku ze zrozumieniem.Wydaje mi się absolutnie
    > niedopuszczalne wprowadzanie w błąd poprzez umieszczenie reklamy w miejscu

    to oni rozporzadzaja rozmieszczeniem reklam na stronie glownej, zrozum to
    wreszcie, posrod twoich znajomych nie znajdziesz tej reklamy, w dodatku jest
    ona podpisana i trzeba byc analfabeta albo slepym, aby pomyslec ze to ktos
    znajomy

  • 17. Data: 2008-03-22 18:26:01
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Szerszen" <

    > szczególnie że do co drugiej szkoły chodził Bruno Banani

    u mnie niby też, ale nie kojarze - chyba kiblował ;)

  • 18. Data: 2008-03-22 23:11:02
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    [...]

    > Może wpadłeś na trop niezłej afery.

    Cała nasza-klasa to niezła afera. Podobno do administratorów tego
    serwisu dzwonią ludzie z groźbami.

  • 19. Data: 2008-03-23 03:07:34
    Od: jakuboff <j...@i...mail>

    SDD wrote:
    > To tak, jakbys mial swoje biuro i komus z Twoich klientow nuespodobaloby sie
    > to, ze na scianie wisi np. kalendarz z reklama Coca-Coli.
    > Co bys zrobil? Poslusznie go zdjal, czy kazal spadac na drzewo?

    Klient ma zawsze rację :)

    --
    pzdr
    Kuba

  • 20. Data: 2008-03-23 17:39:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 23 Mar 2008 00:11:02 +0100, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > Cała nasza-klasa to niezła afera. Podobno do administratorów tego
    > serwisu dzwonią ludzie z groźbami.

    Wiesz co, u mnie w pracy chyba raz w tygodniu zdarzają się telefony od
    użytkowników "u mnie na komputerze waszej strony nie mogę otworzyć, ale
    kolega biurko obok ma wszystko ok. Dlaczego?"

    Więc nic mnie nie zdziwi.