  • 1. Data: 2008-03-22 04:49:45
    Temat: Nasza klasa-spam
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl>

    Na portalu "Nasza-klasa" w części "Ostatnio do Twoich klas dołączyli"
    pokazał się profil "Magic Man
    Bruno Banani" z obrazkiem typowym dla tych wpisów i mało widocznym napisem
    "reklama".
    Większość użytkowników sprawdza jakiż to nowy znajomy jest z jego klasy
    klika na to-to, i otwiera ...[!] link.Raklama.Nie cierpię spamu.
    Pisałem jakiś czas temu do nich [ze strony-wg ich procedur],ale zero
    reakcji.Trzy dni temu powtórzyłem pytanie do nich-dalej cisza.
    Wydaje mi się,że w internecie tego typu działania są zakazane. Dodatkowo
    brak odpowiedzi przez wiele dni-mimo iż po wpisie na ich portalu byla
    uwaga,że odpowiedż powinna nadejśc do 48 godzin-jest naganny. Jak Wy to
    oceniacie. Jeśli celowo wprowadza się w błąd sugerując profil znajomego-a w
    tym miejscu jest reklama....czy to jest ok prawnie?
    Pomijam fakt,że mogę zrezygnować z używania tego stworu. Z pewnością gdym
    wiedział co mnie czeka nie wkładałbym żadnego trudu w tworzenie
    profilu.Straciłem czas i faszeruje się mnie reklamą która podszywa się pod
    mojego znajomego.
    Spam czy nie spam? Prawnie dozwolony czy nie?
    +Stefan+

  • 2. Data: 2008-03-22 05:49:07
    Temat: Re: Nasza klasa-spam
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Pomijam fakt,że mogę zrezygnować z używania tego stworu.

    A dlaczego pomijasz? Zrób im na złość, wyraż swoją dezaprobatę i się wypisz.

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2008-03-22 05:57:00
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    Przeczytaj dobrze bo pod tym niby nazwiskiem pisze że to jest reklama

  • 4. Data: 2008-03-22 06:13:16
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    stefciu, ty tak na powaznie czy tylko przed swietami ci sie cos z glowa
    porobilo?
    a wiesz co to spam?
    a gdzie oni ci przysylaja coskolwiek na twoja skrzynke?
    a gdzie masz zagwarantowane ze akurat beda sie pokazywaly 3 ostatnie profile
    a nie 2?
    pozatym jesli masz juz taka kiepska pamiec, ze nie pamietasz 3 ostatnich
    osob ktore dolaczyly sie do twoich klas, skoro nie wiedzisz wyraznego napisu
    reklama, oraz mslisz ze mieles kumpla co sie zwal bruno banani, a
    przedewszystkim jestes tak naiwny, ze myslales ze ten portal nie obrosnie
    kiedys reklamami, to moze jednak naprawde zrezygnuj i nie zasmiecaj grup
    dyskusyjnych

  • 5. Data: 2008-03-22 06:39:12
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > porobilo?
    > a wiesz co to spam?
    > a gdzie oni ci przysylaja coskolwiek na twoja skrzynke?

    Spam to niechciane elektroniczne wiadomości niezgodne z omawianym tematem.
    Najbardziej rozpowszechniony jest spam za pośrednictwem poczty
    elektronicznej oraz w Usenecie. Najczęściej nie oznacza,że tylko i
    wyłącznie.

    Spam to również Twoja odpowiedz która niczego nie wnosi prócz obelg. A nie
    wysyłasz mi jej na skrzynke.
    Odpręż się i wtedy zastanów się czy masz coś do powiedzenia.

    +Stefan+

  • 6. Data: 2008-03-22 07:04:56
    Od: jakuboff <j...@i...mail>

    +Stefan+ wrote:
    > Bruno Banani" z obrazkiem typowym dla tych wpisów i mało widocznym napisem
    > "reklama".

    To jeszcze nic! Na głownej stronie na dole w "ostatnio dodanych
    zdjęciach" jest reklama Renault bez informacji, że to reklama :)
    Ja w każdym razie czekam, aż na http://money.nasza-klasa.pl/ pojawi się
    karta kredytowa sygnowana przez 'nasza-klasa.pl' ;)

    --
    pozdrawiam
    Kuba

  • 7. Data: 2008-03-22 10:45:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Większość użytkowników sprawdza jakiż to nowy znajomy jest z jego klasy
    > klika na to-to, i otwiera ...[!] link.

    Bo zdecydowana większość "użytkowników" to debile.
    Nie wiesz o tym??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2008-03-22 11:25:45
    Od: "tg" <...@a...a>

    +Stefan+ napisal:
> [...]

    wyswietlanie reklam, opisanych jako reklama, na wlasnej stronie? :D

    na wlasnej stronie to oni sobie moga wyswietlic dokladnie to co im sie
    podoba, pod warunkiem ze nie bedzie to jakies porno, kopia strony banku
    itp. itd. (znaczy to tez moga, ale juz nie bezkarnie)

  • 9. Data: 2008-03-22 11:54:10
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szerszen" <

    > a gdzie masz zagwarantowane ze akurat beda sie pokazywaly 3 ostatnie
    > profile a nie 2?
    > pozatym jesli masz juz taka kiepska pamiec, ze nie pamietasz 3 ostatnich
    > osob ktore dolaczyly sie do twoich klas,

    szczególnie że do co drugiej szkoły chodził Bruno Banani

    macso

  • 10. Data: 2008-03-22 12:17:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Spam czy nie spam? Prawnie dozwolony czy nie?

    To tak, jakbys mial swoje biuro i komus z Twoich klientow nuespodobaloby sie
    to, ze na scianie wisi np. kalendarz z reklama Coca-Coli.
    Co bys zrobil? Poslusznie go zdjal, czy kazal spadac na drzewo?

    Pozdrawiam
    SDD