  • 61. Data: 2010-11-13 08:25:55
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.11.2010 22:51, Jacek_P pisze:
    > Napisałem precyzyjnie. Nie 'freepolboksowcy', ale 'zdziczali
    > freepolboksowcy'. Dziczenie towarzystwa było dość szybkie.

    A potem i tak UseNet umarł i problem się rozwiązał :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 62. Data: 2010-11-13 09:07:43
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Palik napisal:
    > Ale nikt nigdy nie będzie mi groził w momencie kiedy nabijam mu kasę. A jako
    > groźbę potraktowałem komunikat NK ,że jeśli natychmiast nie wyrażę zgody na
    > odstąpienie praw do swoich materiałów to likwidują mi konto które miałem
    > kilka lat.

    Ehm, raptem całe DWA. Wiem, wiem, wrażenie jest, że konto było od dawna ;)

    > Facebook jakoś nie grozi mi i nie ośmiesza do tej pory...A jestem zadowolony
    > bo jest kilka poziomów lepszy, umożliwia większą mobilność...

    Nie grozi, bo nie musi. Tworząc konto na Facebooku zaakceptowałeś bardziej
    'faszystowski' regulamin niż NK i kompletny brak ochrony danych osobowych.
    Teraz czujesz się lepiej? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 63. Data: 2010-11-13 09:13:32
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/13/2010 1:38 AM, Palik wrote:

> [...]
    > jako groźbę potraktowałem komunikat NK ,że jeśli natychmiast nie wyrażę
    > zgody na odstąpienie praw do swoich materiałów to likwidują mi konto
    > które miałem kilka lat.
    > To obciach jakich mało.. I komunikat potraktowałem jako potworny
    > szantaż,potwarz i hańbę..
    > Więc nie sugeruj, że chiałem być cwany i opuściułem żałosną NK.
    > Facebook jakoś nie grozi mi i nie ośmiesza do tej pory...A jestem
    > zadowolony bo jest kilka poziomów lepszy, umożliwia większą mobilność...
    > Nie ma już wciąż miliony razy wiadomości, że jak chcesz usunąć śledzika

    tam ci nei musza grozić, tam zostałeś gołodupcem od razu na dzień dobry,
    wiec grozić ci nie ma potrzeby.

    spróbuj z facebook usunać zdjęcie.
    wgraj zdjecie, zapisz do niego link, ale znajdz taki, ktory konczy sie .jpg
    usun zdjecie, a potem zapamietany link wrzuc sobie do przeglądarki.

    i co? ciągle działa? dziwne nie, przecież skasowałeś.

    prawa do zdjecia przekazałeś wgrywając je, więc teraz możesz sobie co
    najwyżej powrzeszczec do lustra.

  • 64. Data: 2010-11-13 17:05:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.11.2010 10:07, Jacek_P pisze:
    > Nie grozi, bo nie musi. Tworząc konto na Facebooku zaakceptowałeś bardziej
    > 'faszystowski' regulamin niż NK i kompletny brak ochrony danych osobowych.
    > Teraz czujesz się lepiej? ;)

    Oczywiście. Psychologia się kłania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 65. Data: 2010-11-14 10:25:55
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nikt nigdy nie będzie mi groził w momencie kiedy nabijam mu kasę.

    Z ciekawości - w jaki sposób nabijałeś kasę NK?? O ile dobrze pamiętam, to
    założenie konta i jego prowadzenie jest darmowe.

    K.

  • 66. Data: 2010-11-14 10:28:23
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Ehm, raptem całe DWA.

    Mylisz się. NK istnieje od listopada 2006 roku, a że wcześniej nie była aż
    tak znana, to już inna sprawa.

    K.

  • 67. Data: 2010-11-14 10:35:49
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 14.11.2010 Krzysztof <k...@a...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości - w jaki sposób nabijałeś kasę NK?? O ile dobrze pamiętam, to
    > założenie konta i jego prowadzenie jest darmowe.

    To jeszcze istnieją tacy co uważają że za 'własne dane osobowe' == 'darmo'?
    To że jeszcze za to nie płacą to cud, bo ludzie nie zdają sobie sprawy ile
    są warte np dla reklamodawców.

  • 68. Data: 2010-11-14 11:24:01
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał

> [...]
    > 'darmo'?
    > To że jeszcze za to nie płacą to cud, bo ludzie nie zdają sobie sprawy

    A możesz podać argumenty bardziej ad meritum i związane z rzeczywistością,
    a nie z science-fiction?
    Najlepiej z uwzględniem zapisów w ustawie o ochronie danych osobowych.

    K.

  • 69. Data: 2010-11-14 11:26:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.11.2010 11:25, Krzysztof pisze:
    > Z ciekawości - w jaki sposób nabijałeś kasę NK?? O ile dobrze pamiętam,
    > to założenie konta i jego prowadzenie jest darmowe.

    Sądzisz, że to deficytowe przedsięwzięcie sponsorowane przez
    posiadającego nadmiar kasy filantropa?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 70. Data: 2010-11-14 11:49:40
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:iboh1m$srm$1@news.onet.pl...

    > Sądzisz, że to deficytowe przedsięwzięcie sponsorowane przez
    > posiadającego nadmiar kasy filantropa?

    Po pierwsze sądzę, że zakładając kiedyś konto NK nie wydałem na ten
    "zbożny" cel ani grosza.
    Po drugie sądzę, że nie płacę żadnej kasy na rzecz TVN czy Polsatu, a mimo
    to jakimś automagicznym cudem jestem w stanie oglądać ich programy. Może
    pomocne będzie dla Ciebie hasło "reklamodawcy" :>
    Ponawiam zatem pytanie do swego przedpiścy "w jaki sposób nabijałeś kasę
    NK"?

    K.