  • 141. Data: 2005-08-28 10:05:12
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Raf256 wrote:

    > I tak Wam podłożą trojana na windoze i po pierwsze wyciągnął hasło
    > otwierjące dysk i koniec zabawy. Jak coś robić to porządnie, np. na
    > linux/unix.

    Hmmmmmm, a na linux/unix whaczy sie jakis hakier i tez podlozy co
    trzeba...

    Nie ma takiego systemu, do ktorego nie mozna sie dobrac. Czy to win czy
    to *nix

    Po za tym majac opcje zaszyfrowac na windzie, badz nie zaszyfrowac to
    ,tora opcja jest ... hmmm... bezpieczniejsza dla danych? :>

    Pozdr

    PS. True Crypt fajny jest :) I w zapowiedziach port na linuxa - to chyb
    ajedyny Open Source, dostepny darmo, co bedzie na Win i na Lin. :)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 142. Data: 2005-08-28 10:07:35
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Raf256 wrote:

    > mariposa doux <4...@g...pl> Saturday 27 of August 2005 17:18

    > Jeżeli masz linuxa to można wszystko prosto i łatwo ustawić - pisz na priv,

    Mam win :) Nie stac mnie na Linuxa :) Powaznie. :) Do pracy niestety
    uzywam kilku programow, ktorych nie ma na Linuxa. Za to wysmienicie
    dzialaja pod Win 2000 :) Jedyne oszczednosci jakie porobilem zatem na
    razie to nie kupowanie upgrejdu do jakiegos smieciowego WinXP :]

    > za parę 5cio paków będziesz to umiał ;) (zresztą jak masz czas na
    > eksperymenty to w sieci są wszystkie potrzebne informacje)

    miedzy godz. 23.00 a 26.00 kazdego dnia sie tym zajmuje ;)

    Pozdr

  • 143. Data: 2005-08-28 16:28:16
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Raf256" <s...@r...com.invalid> wrote in message

    > na dobrym, linuxowym dysku kryptograficznym, zajmie około...

    A co ma do tego linux ? Na windows >= 2000 masz encrypting file system,
    wystarczy tego uzyc.

  • 144. Data: 2005-08-28 17:05:58
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    WaSyL wrote:
    > A co ma do tego linux ? Na windows >= 2000 masz encrypting file system,
    > wystarczy tego uzyc.

    EFS nie fajnie dziala. Znaczy - na tyle, an ile wiem - to nie wiem, jak
    on dziala ;) Np. chcialbym zahaslowac sobie jakis folder, i nie umiem.
    Musze siegnac po jakas grupsza literature widac ;)

  • 145. Data: 2005-08-28 18:19:08
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jacek wrote:

    > Witam,
    >
    > policja namierzyła mnie gdy byłem na pedofilskiej stronie.

    Ciekawe, czy to to:

    http://prawo.hoga.pl/_default_full.asp?strona=1&id=5
    968

    "Funkcjonariusze brytyjscy przekazali polskiej policji specjalny program
    komputerowy monitorujący czaty internetowe i wyszukujący tych
    internautów, którzy zajmują się pedofilią (nie tylko tych, którzy
    publikują takie materiały, ale również tych, którzy takie strony
    oglądają)."

    Pozdr

  • 146. Data: 2005-08-28 19:16:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > internautów, którzy zajmują się pedofilią (nie tylko tych, którzy
    > publikują takie materiały, ale również tych, którzy takie strony

    "apache" ? :-)

    P.

  • 147. Data: 2005-08-28 19:29:43
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > "apache" ? :-)

    Nie sadze, zeby brytyjska policja miala prawa do "apache" ;)

  • 148. Data: 2005-08-28 22:37:16
    Temat: OT: EFS, bylo Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "mariposa doux" <m...@g...pl> wrote in message

    > EFS nie fajnie dziala. Znaczy - na tyle, an ile wiem - to nie wiem, jak
    > on dziala ;) Np. chcialbym zahaslowac sobie jakis folder, i nie umiem.
    > Musze siegnac po jakas grupsza literature widac ;)

    No lepiej poczytac. Bo jak sobie zaszyfrujesz dane a potem stracisz klucz
    prywatny (skasujesz konta usera, zapomnisz hasla do profilu, etc) to ich nie
    odzsyskasz. grupy dyskusyjne sa pelne stracencow ktorzy nie pomysleli o tym.

    Np tu:
    http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppr
    o/deploy/cryptfs.mspx

  • 149. Data: 2005-08-28 23:11:48
    Temat: Re: OT: EFS, bylo Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    WaSyL wrote:

> [...]
    > odzsyskasz. grupy dyskusyjne sa pelne stracencow ktorzy nie pomysleli o tym.

    Tyle to doczytalem. EFS jest fajny, ale nie do konca, wlasnie przez
    to...

  • 150. Data: 2005-08-29 05:35:27
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    Raf256 napisał(a):

    > I tak Wam podłożą trojana na windoze i po pierwsze wyciągnął hasło
    > otwierjące dysk i koniec zabawy. Jak coś robić to porządnie, np. na
    > linux/unix.

    Możesz zacząć włamy od peceta, z którego piszę (w2k).
    Mam teraz otwarty dysk Private Disk Light Dekarta, mailnij mi moje
    hasło, jeśliś taki "hakier".

    BTW: w domu mam linuxa, ale do jego fanów się nie zaliczam
    (tak wiem, nie umiem sobie skonfigurować. Poza tym wisi mi,
    że czasem coś wisi ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP