  • 131. Data: 2005-08-27 17:18:26
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    poreba <X...@1...7.19.101> Saturday 27 of August
    2005 17:03

    > A ile zajmie na linuksowym?
    > z adminem zażerającym się lodami z Horteksu?

    Pewnie parę dni gdy ktoś ustawi "szyfrowanie" jak XOR ;)

    --
    Rafał Maj

  • 132. Data: 2005-08-27 19:02:55
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > Nie jest.

    A, ktory artykul tego zabrania ?

  • 133. Data: 2005-08-27 19:12:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie jest.

    Podstawa prawna?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 134. Data: 2005-08-27 19:14:04
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 27 Aug 2005 01:51:13 +0200,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:

    > Cóż z tego, skoro w sieci są powszechnie dostępne "łamacze"?

    To z tego, że w przypadku RARa działają na zasadzie brute force,
    nie wykorzystują zaś słabości algorytmów.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 21:13:02 user up 10716 days, 9:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Nothing interesting happens.

  • 135. Data: 2005-08-28 08:59:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    mariposa doux <m...@g...pl> niebacznie popelnil

    > cena nie gra roli
    A to parę lat, 2-3 powiedzmy.

    > (no ale powiedzmy, zmeisccmy sie w typowym
    > budzecie policji do zwalczania przestepczosci komputerowej)
    A i ile milionów dolarów wynosi ten budżet tygodniowo? ;)))

    > dane sa ultra wazne,
    Policaj od kompjuterów i ultraważne? Oksymoron.

    > Co to DoD ?
    "department of defense" - taki MON w usiech ;)))

    > PS. Gdzie sie mozna doksztalcic z kryptografii? :)
    Słyszałem, że onegdaj w Piasecznie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 136. Data: 2005-08-28 09:00:41
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Heh :) No dobra, a teraz pytanie - haslo, 15 znakow (3 wyrazy bez pl
    > liter) zaszyfrowany blowfishem plik, dlugosc klucza 448 bity - da sie
    > odszyfrowac? :> i na kiedy :)

    Zastosuj algorytm łamania w oparciu o losowy dobór hasła. Masz niezerowe
    prawdopodobieństwo, że trafisz za pierwszym razem :)

    że powtórzę za kolegą ;)

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 137. Data: 2005-08-28 09:25:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    poreba wrote:

    > mariposa doux <m...@g...pl> niebacznie popelnil

    > A to parę lat, 2-3 powiedzmy.
    A to lux, mnie si enie spieszy,...

    > A i ile milionów dolarów wynosi ten budżet tygodniowo? ;)))
    Heh, milionow powiadasz? :> To nie wiem, ale cos do minusowej potęgi ;)

    > Policaj od kompjuterów i ultraważne? Oksymoron.
    :] kurde-no! to sytuacja hipotetyczna.

    > "department of defense" - taki MON w usiech ;)))
    nasz czy nie nasz, bo nazwa taka jakby angielska ;)

    > Słyszałem, że onegdaj w Piasecznie.
    googlnalem sobie, jest troche wiedzy za darmo,
    merlinolem sobie - jest pare ksiazek,
    spoko,
    jak mi sie doba wydluzy o 4 godziny to sie tym zajme ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 138. Data: 2005-08-28 09:43:24
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    mariposa doux <4...@g...pl> Saturday 27 of August 2005 17:18

    > PS. Gdzie sie mozna doksztalcic z kryptografii? :)

    Jeżeli masz linuxa to można wszystko prosto i łatwo ustawić - pisz na priv,
    za parę 5cio paków będziesz to umiał ;) (zresztą jak masz czas na
    eksperymenty to w sieci są wszystkie potrzebne informacje)

    --
    Rafał Maj

  • 139. Data: 2005-08-28 09:44:09
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Dominik <demta3$nkh$1@inews.gazeta.pl> Friday 26 of August 2005 13:09

    > Tylko trzeba pamiętać, że od wersji PGP 6.02 jest płatny
    > (ale wersję 6.02 można na sieci znaleźć).
    > Tudzież TrueCrypt (open source), Blowfish Advanced CS,
    > BestCrypt (shareware) i pewnie stada innych...

    Eh lamy lamy ;-)

    I tak Wam podłożą trojana na windoze i po pierwsze wyciągnął hasło
    otwierjące dysk i koniec zabawy. Jak coś robić to porządnie, np. na
    linux/unix.

    --
    Rafał Maj

  • 140. Data: 2005-08-28 09:45:11
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Andrzej Lawa <dekho1$ve8$1@opal.futuro.pl> Thursday 25 of August 2005 15:40

    > Bo tam (1) chodziło o kasowanie (a nie zmanipulowanie) danych, a poza
    > tym (2) zrobili to kompletni lamerzy (albo była to podpucha).

    Zupełni partacze, dyski się czyści shredem, a dane powinny być tylko na
    partycjach z loop-AES.

    --
    Rafał Maj