  • 261. Data: 2021-04-05 15:45:43
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 14:48, Kviat pisze:

    > Czyli widać wyraźnie, że ten komunikat na szarym tle jest inny.

    Należy w kronikach naszej grupy odnotować ten sukces. Kviat po raz
    pierwszy przyznał, że coś, o czym ja napisałem, ze jest, to faktycznie
    jest. Szare. Mało widoczne. Malutkie, wręcz mikroskopijne. Jednak jest.

    No normalnie nie wierzę własnym oczom. Chyba zacznę pisać, ze nie było,
    żeby mu nie łamać kręgosłupa moralnego :-) Może Twoje samopoczucie
    poprawi moje oświadczenie, ze faktycznie "oczojebny" ten komunikat nie jest.

    --
    Robert Tomasik

  • 262. Data: 2021-04-05 15:53:51
    Od: Kviat

> [...]
    > żeby mu nie łamać kręgosłupa moralnego :-) Może Twoje samopoczucie
    > poprawi moje oświadczenie, ze faktycznie "oczojebny" ten komunikat nie jest.

    Ale ogarnąłeś, że najwyraźniej zmienili ten komunikat i wcześniej był
    inny? Czy jeszcze nie dotarło?
    https://www.pcworld.pl/g1/news/thumbnails/3/4/348693
    _Zrzut_ekranu_2021_04_1_o_09_09_41_png_95_adaptivere
    size_750x566.webp

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 263. Data: 2021-04-05 18:31:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 15:53, Kviat pisze:

    > Ale ogarnąłeś, że najwyraźniej zmienili ten komunikat i wcześniej był
    > inny? Czy jeszcze nie dotarło?

    Aaaa! To on był inny. No normalnie zmienili specjalnie po to, żeby było
    inne zaraz po tym, jak mnie się wyświetliło. Nie wiedziałem, ze jestem
    aż tak znaczącą personą, że nawet komunikaty w Internecie dla mnie
    specjalnie zmieniają.

    Weź człowieku ochłoń :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 264. Data: 2021-04-05 20:10:36
    Od: Kviat

    > Aaaa! To on był inny. No normalnie zmienili specjalnie po to, żeby było
    > inne zaraz po tym, jak mnie się wyświetliło.

    Zastanawiasz się czasem nad tym co piszesz?
    Dociera do ciebie, że komunikat był inny, bez tej informacji, zanim ty
    zrobiłeś swój spis? Ty robiłeś spis z już zmienionym komunikatem z
    uzupełnioną informacją. Komunikat został zmieniony nie zaraz po tym, jak
    tobie się wyświetliło, tylko tobie się wyświetlił już zmieniony
    komunikat uzupełniony o tę informację, bo robiłeś spis później.

    Prościej się tego nie da wytłumaczyć.

    > Nie wiedziałem, ze jestem
    > aż tak znaczącą personą, że nawet komunikaty w Internecie dla mnie
    > specjalnie zmieniają.
    >
    > Weź człowieku ochłoń :-)

    I nie wpadłeś na to, że zmienili właśnie dlatego, bo wcześniej nie było
    tej informacji?
    To też dla ciebie za trudne?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 265. Data: 2021-04-05 20:14:22
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kviat w

    > Powyżej udowodniłem ci, że nie było tego komunikatu

    Ktoś temu zaprzeczał, że wcześniej był inny komunikat?

    > ale ty jesteś chory i nie chcesz przyjąć tego do wiadomości.

    Napisz proszę jak chcesz, żeby na usenecie do ciebie zwracać (tak jak
    koledzy) Napoleon?

    > Czyli dotarło, że nie było. Brawo.

    To jakaś terapia, że sobie klaskasz? Działa?

    Gratuluję postępów leczenia!

    --
    'Tom N'

  • 266. Data: 2021-04-05 20:32:07
    Od: Kviat

    W dniu 05.04.2021 o 20:14, TomN pisze:
    > Kviat w >

    > Ktoś temu zaprzeczał, że wcześniej był inny komunikat?

    A nie?

    Ja: Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.
    Tomasik: Na 100% był.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 267. Data: 2021-04-05 21:09:07
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kviat w

    > A nie?

    Nie widzę chętnych...

    > Ja: Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.
    > Tomasik: Na 100% był.

    Gdzie tu jest zaprzeczenie? W senie, ze wcześniej był inny komunikat?
    I odnieś to do linii czasu bo to jest meritum obecnego dyskursu, kmiocieh

    --
    'Tom N'

  • 268. Data: 2021-04-05 22:06:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 20:32, Kviat pisze:
    > Ja: Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.
    > Tomasik: Na 100% był.

    Taż Ci piszę, że jak ja to testowałem, to był. Nie moja wina, że co do
    zasady zawsze piszesz na odwrót, niż ja twierdzę i w sumie wyszło
    komicznie po prostu. Osobiście wątpię, by oni zmieniali zawartość strony.

    Domain Whois record zawiera informację, że kod strony na tym adresie po
    raz ostatni był modyfikowany 2021.03.30 12:47:20. Spis uruchomiono 1
    kwietnia 2021 roku, więc nie wydaje mi się, byś mógł się spisać przed
    ostatnią zmianą treści strony, ale może jest coś, czego nie wiem.

    Jeśli będziesz się upierał, że nie było, a jest, to można jeszcze
    podejrzeć wygląd strony na stronach archiwizujących wygląd stron.

    --
    Robert Tomasik

  • 269. Data: 2021-04-05 22:07:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 20:10, Kviat pisze:
    > I nie wpadłeś na to, że zmienili właśnie dlatego, bo wcześniej nie było
    > tej informacji?
    > To też dla ciebie za trudne?

    Wpadłem i dlatego sprawdziłem. Ostatnia zmiana była koło południa 30
    kwietnia. Dokładnie to opisałem w poście obok.

    --
    Robert Tomasik

  • 270. Data: 2021-04-06 03:44:18
    Od: Kviat

    > Taż Ci piszę, że jak ja to testowałem, to był.

    Nie, nie tak napisałeś. Napisałeś wyraźnie, że był, nawet na 100%, że
    był, gdy ja się spisywałem. Znowu strzeliłeś głupotę i teraz próbujesz
    manipulować.
    Jak zwykle.

    > Nie moja wina, że co do
    > zasady zawsze piszesz na odwrót, niż ja twierdzę

    Nie moja wina, że co do zasady zawsze piszesz na odwrót, niż jest w
    rzeczywistości.

    > i w sumie wyszło
    > komicznie po prostu.

    Ano. Jak zwykle w twoim przypadku.

    > Osobiście wątpię, by oni zmieniali zawartość strony.

    I po tylu osobistych wtopach nadal nie ogarnąłeś, ile warte są te twoje
    osobiste analizy?

    > Domain Whois record zawiera informację, że kod strony na tym adresie po
    > raz ostatni był modyfikowany 2021.03.30 12:47:20.

    To żeś zrobił analizę... Ręce opadają. U was wszyscy tacy specjaliści od
    internetu? Mogłeś poprosić kogoś młodszego i mądrzejszego, kto ma
    pojęcie co robi. Jakiegoś absolwenta podstawówki z sąsiedztwa chociaż...

> [...]
    >
    > Jeśli będziesz się upierał, że nie było, a jest, to można jeszcze
    > podejrzeć wygląd strony na stronach archiwizujących wygląd stron.

    Ano można. Ale zamiast sprawdzić, to wolisz osobiście wątpić i osobiście
    się upierać, że na 100% był. Niepojęte... wiesz, że można sprawdzić, ale
    tego nie zrobiłeś.

    Zdecydowanie masz problemy natury psychiatrycznej. Wiem, że nie lubisz
    inwektyw, ale okrutnie kusisz los.

    Dam ci tego samego linka TRZECI RAZ, gdzie tego komunikatu nie ma:
    https://www.pcworld.pl/g1/news/thumbnails/3/4/348693
    _Zrzut_ekranu_2021_04_1_o_09_09_41_png_95_adaptivere
    size_750x566.webp

    I teraz uważaj, będzie jak dla upośledzonego:
    Zrzut_ekranu_2021_04_01_o_09_09_41

    A teraz coś trudniejszego: dasz radę rozszyfrować te tajemnicze cyfry?

    Zapewne redakcja pcworld celowo zmanipulowała datę, żeby tomasikowi
    zrobić na złość.

    Lecimy dalej...
    2021.04.01 17:01:21
    https://web.archive.org/web/20210401170121if_/https:
    //nsp2021.spis.gov.pl/#/login?redirect=%2Fobligation

    Osobiście wątpię, że ogarniasz rzeczywistość chociaż w niewielkim zakresie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr