  • 221. Data: 2011-04-12 07:34:20
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.04.2011 13:29, Firankowy potwór wrote:
    > obywatelstwo [polskie] ciągnie się jak smród.

    Kolejny młody, zadufany pajac z wielkiego miasta

    O kraju*, za który ginęli nasi przodkowie, nawet się nie waż tak
    wypowiadać. Jeśli się nie podoba to droga wolna...

    mi
    *) nie ma to nic wspólnego z obecnym reżimem - II PRL

  • 222. Data: 2011-04-12 07:37:06
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-12 09:34, mi pisze:

    > O kraju*, za który ginęli nasi przodkowie, nawet się nie waż tak
    > wypowiadać. Jeśli się nie podoba to droga wolna...

    Mieszka czy Łokietka masz na myśli?

    > mi
    > *) nie ma to nic wspólnego z obecnym reżimem - II PRL

    Piękne.
    To tak jak wybierać sobie z dziesięciorga przykazań te, które pasują do
    przestrzegania. :)

    --
    spp

  • 223. Data: 2011-04-12 07:45:49
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 12.04.2011 09:37, spp wrote:
    > Mieszka czy Łokietka masz na myśli?

    Eh, czerwony zaborca wyhodował stada oderwanych od korzeni, młodych,
    zadufanych, wśród których szydzenie z dziadków to szczyt lansu. O tempora.

    > To tak jak wybierać sobie z dziesięciorga przykazań te, które pasują do
    > przestrzegania. :)

    Nawet prawa zaborców możesz honorować na tej swojej liście przykazań.

  • 224. Data: 2011-04-12 07:48:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > O kraju*, za który ginęli nasi przodkowie, nawet się nie waż tak
    > wypowiadać. Jeśli się nie podoba to droga wolna...

    na pewno nie ginęli za debili z obecnej sceny politycznej, niezależnie od
    zajmowanego krzesła w sejmie

  • 225. Data: 2011-04-12 07:49:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-12 09:45, mi pisze:

    > Eh, czerwony zaborca wyhodował stada oderwanych od korzeni, młodych,
    > zadufanych, wśród których szydzenie z dziadków to szczyt lansu. O tempora.

    A Ty co, taki zakorzeniony?

    > Nawet prawa zaborców możesz honorować na tej swojej liście przykazań.

    Ty zaś, zdaje się, nie masz żadnych przyznań których przestrzegasz poza
    tymi które zaczynają się od 'Ja chcę ..."?

    --
    spp

  • 226. Data: 2011-04-12 08:02:07
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 12.04.2011 09:49, spp wrote:
    > Ty zaś, zdaje się, nie masz żadnych przyznań których przestrzegasz poza
    > tymi które zaczynają się od 'Ja chcę ..."?

    To wszystko co masz mi do zarzucenia? :)))

    mi

  • 227. Data: 2011-04-12 08:03:42
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.04.2011 21:15, Firankowy potwór wrote:
    > Prawo nie powinno być do obchodzenia.

    Piszesz to zdecydowanie pod niewłaściwą długością i szerokością
    geograficzną. Tu nawet władza częstokroć stanowi prawo od razu z ideą
    jak je obchodzić.

  • 228. Data: 2011-04-12 08:16:49
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-12 10:02, mi pisze:

    > To wszystko co masz mi do zarzucenia? :)))

    Nie, więcej.
    Ale musiałbym w Tobie widzieć partnera doi dyskusji a nie tępego
    politruka. :(

    --
    sp[

  • 229. Data: 2011-04-12 08:25:09
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.04.2011 10:03), mi wrote:

    > Piszesz to zdecydowanie pod niewłaściwą długością i szerokością
    > geograficzną. Tu nawet władza częstokroć stanowi prawo od razu z ideą
    > jak je obchodzić.

    A ja się zapytam - gdzie prawo nie służy do obchodzenia?

    p. m.

  • 230. Data: 2011-04-12 08:27:19
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 12.04.2011 10:16, spp wrote:
    > Ale musiałbym w Tobie widzieć partnera doi dyskusji a nie tępego
    > politruka. :(

    Argumentacja niczym marszałka Niesiołowskiego. :D