  • 11. Data: 2013-11-04 20:00:07
    Temat: Re: Nareszcie przełom w segregacji śmieci ...
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-04 18:11, PlaMa pisze:

    > U mnie są niby otwory w klapie ale i sama klapa swobodnie się podnosi.
    Z dzwonami tak się nie da. Popieram pomysł: stawiać worki obok.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 12. Data: 2013-11-04 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > U mnie są niby otwory w klapie ale i sama klapa swobodnie się podnosi.

    U nas są dzwony i nie widze tam zadnej klapy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 13. Data: 2013-11-04 21:14:28
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > U nas są dzwony i nie widze tam zadnej klapy.

    uuu... załatwili Was :D

  • 14. Data: 2013-11-04 22:00:52
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.11.2013 21:14, PlaMa wrote:

    > uuu... załatwili Was :D

    A teraz oni zalatwia tamtych moim pomyslem ;)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 15. Data: 2013-11-05 00:27:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > uuu... załatwili Was :D

    Bez przesady.
    Zawsze były dzwony i jakos sobie radze.
    A jak jest juz prawie pełno, to zawiązuje i stawiam obok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,