-
11. Data: 2003-11-06 10:00:28
Temat: Re: Naprawy gwaranacyjne telefonu.
Od: Marcin Debowski <a...@a...no-ip.info>
In article <bod2tm$a7g$1@news.onet.pl>, Pawel wrote:
> No to zajebiscie .. z gwarancji wynika ze oni mi bedą ten telefon naprawiac
> do bolu ... heheh .. nic ne jest wspomniane ile razy moze byc naprawiane to
> samo :-(((
No to słuchaj - opinie są tu podzielone, ale na podstawie wcześniejszych
dyskusji na podobne tematy możemy przyjąć, że w przypadku gdy wybrałeś
naprawę gwarancyjną, ale reklamacje z jej tytułu, dla tej samej usterki
(psuje się ciągle to samo, tak?) wykazują się dla ciebie tj konsumenta
nadmierną uciążliwością, to możesz zmienić tryb składania reklamacji.
Inaczej mówiąc: złóż kolejną reklamację na której wyraźnie zaznacz że
składasz z tytułu niezgodności z umową (przykład i podstawę prawną dawałem
na tej liście dzisiaj). I teraz co powinieneś wiedzieć i zrobić:
1) sprzedawca (u niego składasz), ma 14 dni kalendarzowych na
ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli je przekroczy tzn że ją uznał,
czyli że jeśli będziesz się domagał nowego telefonu to masz go dostać.
2) niech ci potwierdzą że przyjeli (np. zrób kopie)
3) jeśli się wyrobią z terminem 14dniowym i stwierdzą że nie wymienią
a dają do naprawy, to ok, niech naprwią, wolno im. Jeśli teraz popsuje się
znowu, to możesz już żadać wymiany a oni nie mogą dalej naprawiać.
Słowem na razie p.1 i 2 a potem daj znać co się dzieje.
--
Marcin
-
12. Data: 2003-11-06 10:34:26
Temat: Re: Naprawy gwaranacyjne telefonu.
Od: "Pawel" <p...@o...onet.pl>
Dzieki wielkie ... bede pisal jak mi sie udalo rozwiazac tą sprawe ...
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@a...no-ip.info> napisał w
wiadomości news:smip71-rgn.ln1@ziutka.router...
> In article <bod2tm$a7g$1@news.onet.pl>, Pawel wrote:
> > No to zajebiscie .. z gwarancji wynika ze oni mi bedą ten telefon
naprawiac
> > do bolu ... heheh .. nic ne jest wspomniane ile razy moze byc naprawiane
to
> > samo :-(((
>
> No to słuchaj - opinie są tu podzielone, ale na podstawie wcześniejszych
> dyskusji na podobne tematy możemy przyjąć, że w przypadku gdy wybrałeś
> naprawę gwarancyjną, ale reklamacje z jej tytułu, dla tej samej usterki
> (psuje się ciągle to samo, tak?) wykazują się dla ciebie tj konsumenta
> nadmierną uciążliwością, to możesz zmienić tryb składania reklamacji.
> Inaczej mówiąc: złóż kolejną reklamację na której wyraźnie zaznacz że
> składasz z tytułu niezgodności z umową (przykład i podstawę prawną dawałem
> na tej liście dzisiaj). I teraz co powinieneś wiedzieć i zrobić:
> 1) sprzedawca (u niego składasz), ma 14 dni kalendarzowych na
> ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli je przekroczy tzn że ją uznał,
> czyli że jeśli będziesz się domagał nowego telefonu to masz go dostać.
> 2) niech ci potwierdzą że przyjeli (np. zrób kopie)
> 3) jeśli się wyrobią z terminem 14dniowym i stwierdzą że nie wymienią
> a dają do naprawy, to ok, niech naprwią, wolno im. Jeśli teraz popsuje się
> znowu, to możesz już żadać wymiany a oni nie mogą dalej naprawiać.
>
> Słowem na razie p.1 i 2 a potem daj znać co się dzieje.
>
> --
> Marcin