-
1. Data: 2003-05-13 12:14:44
Temat: Naprawa gwarancyjna
Od: "AtX" <a...@p...fm>
Klient oddał do naprawy komputer, po naprawie a raczej wymianie podzespolu
na nowy komputer jest juz do odebrnaia. Klient nie zjawia sie po niego przez
2 miesiace, czy w takim wypadku istnieje jakis okres po ktorym sprzet
nieodebrany przechodzi na wlasnosc serwisu?
Od kiedy biegnie nowa gwaracja czy od odebrania sprzety przez klienta czy
tez np po 7 dniach od powiadomienia klienta ze jego sprzet juz jest do
odbioru?? Czy serwis ma prawo do naliczania oplat za przechowywanie sprzetu
jesli tak to po jakim okresie mozna zaczac je naliczac.
-
2. Data: 2003-05-13 20:59:01
Temat: Re: Naprawa gwarancyjna
Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>
AtX wrote:
> Klient oddał do naprawy komputer, po naprawie a raczej wymianie podzespolu
> na nowy komputer jest juz do odebrnaia. Klient nie zjawia sie po niego przez
> 2 miesiace, czy w takim wypadku istnieje jakis okres po ktorym sprzet
> nieodebrany przechodzi na wlasnosc serwisu?
Nie.
> Od kiedy biegnie nowa gwaracja czy od odebrania sprzety przez klienta czy
> tez np po 7 dniach od powiadomienia klienta ze jego sprzet juz jest do
> odbioru??
"od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy
naprawionej" - art.581§1 kc, ale... jeśli klient nie zgłasza się, to
liczyłbym od momentu jego zwłoki.
> Czy serwis ma prawo do naliczania oplat za przechowywanie sprzetu
> jesli tak to po jakim okresie mozna zaczac je naliczac.
Można żądać naprawienia szkody - ale trzeba ją jakoś wykazać.
Teoretycznie można złożyć komputer do depozytu sądowego, ale czy sąd
będzie chciał ją przyjąć?
I jakoś trzeba wykazać, że klient wiedział o tym, że rzecz jest
naprawiona i czeka na odbiór.
KG
-
3. Data: 2003-05-14 07:06:00
Temat: Re: Naprawa gwarancyjna
Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>
Ja bym zaniosl sprzet do przechowalni bagazu na dworzec, a jak facet
przyjdzie to mu wreczysz kwit i niech sobie odbiera.Albo dowiedz sie o
wysokosc skladowego i mu policz.Pzdr. Andrzej