-
1. Data: 2009-01-06 10:07:22
Temat: prawo telekomunikacyjne
Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>
Złożyłem u operatora gsm sprzeciw dotyczący otrzymywania smsów z
informacjami handlowymi. Otrzymałem odpowiedź że uwzglęniono ten sprzeciw -
na piśmie. Niestety nadal otrzymywałem parę dni smsy, które ustały po
kolejnej reklamacji. W odpowiedzi na nią operator nie poczuwa się do winy
gdyż cyt. "potwierdzamy że zgodnie z Pańskim pismem wniosek został
potraktowany jako sprzeciw wobec otrzymywania informacji handlowych, który
ZOSTANE (pogrubiono) uwzględniony dla numerów telefonów .... ..... ". Z tego
by wynikało że mogą to uwzględnić od 1 stycznia równie dobrze od 31 grudnia.
Żadnej daty i podstawy prawnej. Teraz meritum pytania - ile operator ma
czasu zgodnie z prawem na zastosowanie sie do sprzeciwu?
-
2. Data: 2009-01-06 10:11:32
Temat: Re: prawo telekomunikacyjne
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Tue, 06 Jan 2009 11:07:22 +0100, Czytający Usenet napisał(a):
> Teraz meritum pytania - ile
> operator ma czasu zgodnie z prawem na zastosowanie sie do sprzeciwu?
Od chwili otrzymania oświadczenia woli.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl
-
3. Data: 2009-01-06 10:33:29
Temat: Re: prawo telekomunikacyjne
Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>
Czytający Usenet pisze:
> Złożyłem u operatora gsm sprzeciw dotyczący otrzymywania smsów z
> informacjami handlowymi.
A jaki to operator?
-
4. Data: 2009-01-06 12:18:28
Temat: Re: prawo telekomunikacyjne
Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>
PLUS
-
5. Data: 2009-01-06 12:24:02
Temat: Napisałem reklamację
Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>
Szanowna Pani!
Z prawa które Państwa obowiązuje wynika, że operator uwzględniając sprzeciw
ma obowiązek go uwzględnić od chwili otrzymania tegoż. Sprzeciw wpłynął
zgodnie z waszym pismem z 10.12.08 na początku grudnia. Tak więc wysyłanie
jakiejkolwiek niezamówionej informacji handlowej po tym czasie jest łamaniem
obowiązującego prawa. Pani widzi-mi-się odnośnie terminu uwzględnienia
sprzeciwu nie ma tu nic do rzeczy. Oczekuję sensownej rekompensaty za
niewykonanie mojego zlecenia w trybie natychmiastowym. W przypadku braku
takowej, sprawa zostanie przekazana do stosownych organów nadzorujących
działalność operatorów GSM, które są znane z chętnego nakładania wysokich
kar finansowych za łamanie prawa telekomunikacyjnego.
Z poważaniem
xxxxxx
Ciekawe co odpiszą :)
-
6. Data: 2009-01-06 12:50:27
Temat: Re: prawo telekomunikacyjne
Od: reverso <r...@o...pl>
Czytający Usenet pisze:
> Złożyłem u operatora gsm sprzeciw dotyczący otrzymywania smsów z
> informacjami handlowymi.
Miałem to samo. Złożyłem pismo i po jakimś czasie uspokoili się.
Myślę że musisz odczekać jeszcze chwilę.
-
7. Data: 2009-01-06 14:14:17
Temat: Re: Napisałem reklamację
Od: Rafał Przetakowski <r...@g...com>
Czytający Usenet pisze:
> Szanowna Pani!
>
> Z prawa które Państwa obowiązuje wynika, że operator uwzględniając sprzeciw
> ma obowiązek go uwzględnić od chwili otrzymania tegoż. Sprzeciw wpłynął
> zgodnie z waszym pismem z 10.12.08 na początku grudnia. Tak więc wysyłanie
> jakiejkolwiek niezamówionej informacji handlowej po tym czasie jest łamaniem
> obowiązującego prawa. Pani widzi-mi-się odnośnie terminu uwzględnienia
> sprzeciwu nie ma tu nic do rzeczy. Oczekuję sensownej rekompensaty za
> niewykonanie mojego zlecenia w trybie natychmiastowym. W przypadku braku
> takowej, sprawa zostanie przekazana do stosownych organów nadzorujących
> działalność operatorów GSM, które są znane z chętnego nakładania wysokich
> kar finansowych za łamanie prawa telekomunikacyjnego.
>
>
> Z poważaniem
>
> xxxxxx
>
> Ciekawe co odpiszą :)
>
>
To może ja wtrącę swoje z autopsji.
Walka z pewnym operatorem o sms'y marketingowe trwała przez 2 miesiące
telefonicznie i blisko 8 miesięcy mailowo i listownie. Ciągle okazywało
się, że na moim koncie opcja ta jest włączona. Sprawa w końcu oparła się
o UKE i... wielkie nic. Na szczęście do końca umowy miałem jeszcze kilka
miesięcy, więc zacisnąłem zęby i pożegnałem się ozięble.
Zgodnie z pismem, które otrzymałem od UKE, umowę mogłem rozwiązać
wcześniej, ale koszt tego zabiegu musiałbym ponieść, gdyż rozwiązanie
umowy nie nastąpiłoby z winy operatora.
Dodam, że miało to miejsce w 2007 roku. Teraz może inaczej by się do
tego zabrali.
pozdrawiam
Rafał
-
8. Data: 2009-01-06 15:14:53
Temat: Re: prawo telekomunikacyjne
Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>
ja też miałem problemy z plusem
najpierw wymiana maili, później pismo i dali spokój
mirek
-
9. Data: 2009-01-06 16:19:21
Temat: Re: Napisałem reklamację
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
Czytający Usenet napisał/a:
> Ciekawe co odpiszą :)
Wcale Ci nie odpiszą.
--
animka