  • 21. Data: 2024-10-19 00:13:10
    Temat: Re: Namierzanie telefonu - Andrychów cd.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-18, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I średnio przydatne.

    > Ale to on niech cię namierzy ...

    Nie wiem czy to takie bezpieczne prawnie. Co prawda tu nadir pewnie
    wyraziłby zgodę...

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2024-10-22 18:40:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Oct 2024 19:10:06 +0200, Shrek wrote:

    > Można sobie wyobrazić taką implementację... ale to bez sensu:P

    Bo ja wiem ... zwykly telefon tez głupio :-)

    > Sądzę że oni nie dzwonią na rejestrację:p

    Czerwony telefon? Nie zauwazyłem, ale może jest :-)

    J.

  • 23. Data: 2024-10-22 21:14:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2024 o 18:40, J.F pisze:

    > Bo ja wiem ... zwykly telefon tez głupio :-)

    Bo ja wiem, czy zwykły? No zwykły tylko identyfikujący się jako CPR.

    > Czerwony telefon? Nie zauwazyłem, ale może jest :-)

    Od razu czerwony. Po prostu inny niż w rejestracji, bo rzeczywiście by
    się nie dodzwonili

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2024-10-23 10:12:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Oct 2024 21:14:24 +0200, Shrek wrote:

    > Bo ja wiem, czy zwykły? No zwykły tylko identyfikujący się jako CPR.

    To akurat od telefonu nie zalezy, tylko od centrali.
    Ale co - ma przepisywać cyferki z ekranu?

    > Od razu czerwony. Po prostu inny niż w rejestracji, bo rzeczywiście by
    > się nie dodzwonili

    No ale muszą wiedzieć, że ten się odbiera :-)

    J.

  • 25. Data: 2024-10-23 18:25:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2024 o 10:12, J.F pisze:
    > No ale muszą wiedzieć, że ten się odbiera ?

    No więc, ponieważ oni tych telefonów tam nie odbierają, to u nas
    dysponuj si patrol, by zapytał :-) Już nie jeden raz była o to wojna.
    Chyba, że ktoś ma komórkę do akurat dyżurującej osoby, to da się
    szybciej. Tłumaczą to RODO i tajemnicą lekarską.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 26. Data: 2024-10-23 18:42:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 18:25:51 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > Chyba, że ktoś ma komórkę do akurat dyżurującej osoby, to da się
    > szybciej. Tłumaczą to RODO i tajemnicą lekarską.

    Ale dzwonicie w celu sprawdzenia czy jest tam jakaś osoba?

    Bo CPR może dzwonić w celu sprawdzenia czy jest lekarz, i czy można np
    przywieźć ofiarę wypadku, zawałowca, itp ...

    J.

  • 27. Data: 2024-10-24 01:05:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2024 o 18:42, J.F pisze:
    > Ale dzwonicie w celu sprawdzenia czy jest tam jakaś osoba?

    Chcieli byśmy, bo tak prościej. Przychodzi rodzina, ze gość zaginął. To
    pierwsze pasuje sprawdzić, czy karetka go do szpitala nie przywiozła: po
    danych, albo jako n/n. Czasem potrzebujemy prostej informacji, czy
    pacjent z wypadku ma obrażenia poniżej, czy powyżej 7 dni. Nie ważne, co
    mu dolega (tajemnica lekarska), ale jak ma powyżej 7 ni, to się inaczej
    czynności na miejscu zdarzenia robi, niż jak ma poniżej. I też musi na
    miejsce patrol jechać. Z tym, że nie wykluczone, że to lokalne
    uwarunkowanie.

    > Bo CPR może dzwonić w celu sprawdzenia czy jest lekarz, i czy można np
    > przywieźć ofiarę wypadku, zawałowca, itp ...

    O ile wiem, to nie CPR, a koordynator Pogotowia Ratunkowego. No i u mnie
    w mieście jest jeden szpital, więc nawet jak nie ma lekarza, to przecież
    nie zostawimy pacjenta "w lesie". W dużych miastach mają jakieś grafiki
    i w dany dzień jakiś konkretny szpital przyjmuje.

    Większa koordynacja jest, jakby był jakiś wypadek masowy. Ale tym
    zajmuje się - znowu o ile wiem - koordynator wojewódzki. CPR przekazuje
    zlecenie do lokalnej Stacji pogotowia, a uzgodnienie, gzie wieźć
    pacjenta, to już jest na głowie dyspozytora tej stacji.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 28. Data: 2024-10-24 11:40:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2024 01:05:57 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > czynności na miejscu zdarzenia robi, niż jak ma poniżej. I też musi na
    > miejsce patrol jechać. Z tym, że nie wykluczone, że to lokalne

    Takie informacje niewylegitymowanej osobie na telefon i bez pytania na
    piśmie? :-)

    No ale są faxy ... były. Są e-maile ...

    > O ile wiem, to nie CPR, a koordynator Pogotowia Ratunkowego. No i u mnie
    > w mieście jest jeden szpital, więc nawet jak nie ma lekarza, to przecież
    > nie zostawimy pacjenta "w lesie".

    Sa inne miasta.

    > W dużych miastach mają jakieś grafiki
    > i w dany dzień jakiś konkretny szpital przyjmuje.

    Kiedyś tak było, teraz mam wrazenie, że teraz to jakoś na okrągło.

> [...]
    > zlecenie do lokalnej Stacji pogotowia, a uzgodnienie, gzie wieźć
    > pacjenta, to już jest na głowie dyspozytora tej stacji.

    Tak czy inaczej - ktoś się musi dowiedzieć.
    A telefonu albo nie odbierają, albo zajęty, albo "jestes 50-ty w
    kolejce" ...

    J.

  • 29. Data: 2024-10-24 21:24:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2024 o 11:40, J.F pisze:

    > Takie informacje niewylegitymowanej osobie na telefon i bez pytania na
    > piśmie? :-)
    > No ale są faxy ... były. Są e-maile ...

    a potem dziwią się, że Policja zanim zacznie szukać, to kilka godzin
    sprawdza, czy w szpitalu nie ma.

    > Sa inne miasta.

    A nawet inne kraje. Najbliżej alternatywny mamy na Słowacji :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 30. Data: 2024-10-24 23:12:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2024 o 10:12, J.F pisze:

    > To akurat od telefonu nie zalezy, tylko od centrali.
    > Ale co - ma przepisywać cyferki z ekranu?

    Najprościej to niech sobie dzwoni z książki telefonicznej wbudowanej w
    telefon, ale nie blokować klawki, to może sobie też wybrać co mu się podoba.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!