  • 21. Data: 2004-10-17 10:36:09
    Temat: Re: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: "-=Spider=-" <s...@p...fm>

    > aj moment, a komputer zostal oddany? Bo jak nie to mozna zglosic kradziez
    > :-)

    Jasne że nie został oddany, i tu dodatkowe pytanie, czy mam jeszcze jakąś
    nadzieje na jego zwrot ?? Jeżeli śa tam nielegalne programy ?? i defakto ten
    komputer służył do wardrivingu (podpięcia się pod WLAN).

  • 22. Data: 2004-10-17 10:52:47
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    wiadomości news:cktbt1$q51$1@news2.ipartners.pl...
    > Przemek R. wrote:

    > Tak na marginesie: jakby policja zrobiła nalot... sama na siebie. Wyniki
    > mogłyby być interesujące :)

    Chyba nie. Ostatnio jak bylem pochwalic sie co wiem (znaczy sie wezwali mnie
    w pewnej banalnej sprawie) to mieli jakiegos tam starawego windowsa (98
    chyba, lub ME) i open office'a. Na upartego do spisywania zeznan i write
    windowsowy wystarczy.
    Gier nie zauwazylem :) Widocznie trafilem na pokoj w ktorym sie pracuje ( a
    to fart :)

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 23. Data: 2004-10-17 11:35:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > windowsowy wystarczy.
    > Gier nie zauwazylem :) Widocznie trafilem na pokoj w ktorym sie pracuje

    przeciez nie wlaczaliby przy Tobie :-)

    P.

  • 24. Data: 2004-10-17 11:36:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    ten
    > komputer służył do wardrivingu (podpięcia się pod WLAN).

    ale czekaj masz jakies pokwitowanie?

    P.

  • 25. Data: 2004-10-17 13:18:56
    Od: "-=Spider=-" <s...@p...fm>

    > ale czekaj masz jakies pokwitowanie?

    O to chodzi że nie <beczy>.

  • 26. Data: 2004-10-17 13:27:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -- > >

    > O to chodzi że nie <beczy>.

    idz zglos wlamanie i kradziez komputera, oraz powiedz gdzie Twoim zdaniem
    moze sie znajdowac :-))

    Ciekaw jestem co by wtedy zrobili.

    P.

  • 27. Data: 2004-10-17 15:43:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > no zalezy tez chyba od nastawienia osoby przesukiwanej :-) Ja bym nie
    > oddal.

    Ja też nie, bo (a) siedzę na linuxie i oprogramowanie mam w 100%
    legalne, (b) to moje narzędzie pracy, mam pilną robotę i równie dobrze
    mogliby mnie na miejscu zastrzelić...

  • 28. Data: 2004-10-17 18:00:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja też nie, bo (a) siedzę na linuxie i oprogramowanie mam w 100%
    > legalne, (b) to moje narzędzie pracy, mam pilną robotę i równie dobrze
    > mogliby mnie na miejscu zastrzelić...

    a pozniej w gazecie czytamy..
    "w trakcie przeszukania mieszkania u Andrzeja L. w XXXX doszlo do
    strzelaniny.
    Policjanci zostali zaatakowani przez zdesperowanego lokatora, poniósł on
    smierć na miejscu.
    W kanapie znalziono 20 dzialek amfetaminy (...), podczas sekcji
    sptwierdzono, iż bandyta
    byl pod wplywem narkotyków, co było prawdopodobnie powodem szaleńczego

    soft mam tez legalny, (i linux (aurox 9.4 cudo mmm) i windows) ale
    jezeli(odpukac) mialbym takiego pecha ze akurat filmik czy by sie
    zapodzial na dysku,
    wtedy tez bym nie dal.Tylko dysk.

    jestem ciekawy czy osoby przeszukujace maja swiadomosc ze procz
    tradycyjnych licencji na windowsa istnieje
    cos takiego jak MSDNA academic (licencja skopiowana ze strony "pobieralni
    softu" calkowicie wystarcza).

    P.