  • 11. Data: 2007-03-27 12:14:02
    Temat: Re: Najniższa krajowa netto.
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    monia napisał(a):

    > Nie rozumiem co oznacza alt.pl.finanse.dla.leniwych jezeli nie wiecie
    > to nie piszcie !!

    To zielone z tyłu, to ironia była. Będziemy pisać, bo tak nam się
    podoba. Gógla zamknęli?

    --
    pozdrawiam
    Justyna, litościwie

  • 12. Data: 2007-03-27 13:02:24
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 13:31:36 +0200, monia napisał(a):

    > Ile aktualnie wynosi najnizsza krajowa netto ?
    > Z góry dziekuję za podpowiedzi.

    http://www.mps.gov.pl/index.php?gid=439
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/1227.htm

    Pozdrawiam,
    Henry

    P.S. Nie śmiać się z sierotki - nie widzicie że pisze w OE, używa neostrady
    i ma konto na onecie? Jak zobaczycie na ulicy dziecko z zespołem Downa to
    też wyśmiejecie?

  • 13. Data: 2007-03-27 13:44:46
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Nie śmiać się z sierotki - nie widzicie że pisze w OE, używa neostrady

    Jak się płaci, to się ma! :D

    > Jak zobaczycie na ulicy dziecko z zespołem Downa to
    > też wyśmiejecie?

    Broń Boże! Ale przekażemy pozdrowienia od Henry(k)'a

  • 14. Data: 2007-03-27 16:13:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    monia napisał(a):

    > Ile aktualnie wynosi najnizsza krajowa netto ?
    > Z góry dziekuję za podpowiedzi.

    3/4 ceny roweru ;P

    j.

  • 15. Data: 2007-03-27 19:32:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eub016$pts$1@news.onet.pl monia <d...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Pytałam a nie prosiłam o komentarze !!!
    A kogo to obchodzi?

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-03-27 19:59:28
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Henry (k) wrote:
    > P.S. Nie śmiać się z sierotki - nie widzicie że pisze w OE, używa
    > neostrady i ma konto na onecie? Jak zobaczycie na ulicy dziecko z
    > zespołem Downa to też wyśmiejecie?

    Przypuszczam, że (k) wywodzi sie od nazwy pospolitej męskiego
    wprowadzającego narządu kopulacyjnego?
    Gratuluję samokrytycyzmu :)