  • 31. Data: 2019-09-13 19:51:38
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Sądzisz, że zatapianie statków torpedami ma cokolwiek wspólnego z
    > pilnowaniem porządku?

    ano, w Bolanda na razie twoi najmici narobili szkód na ca. 409 tysięcy,
    wieża wiertnicza to miliardy:)

    --
    I love love

  • 32. Data: 2019-09-13 19:56:43
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani [brak "francuskich metod" (1985)]
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Sądzisz, że storpedowali by ten statek?

    Platformy wydobywcze są ochraniane podobnie jak statki w Zatoce
    Adeńskiej, przez marynarkę i/lub prywatne firmy. Każdy nieproszony gość
    może zostać, nawet jak nie zatopiony, to ostrzelany. W przypadku łajby
    grinpis, nie robi to specjalnej różnicy.

    > Sądzisz, że zatapianie statków torpedami ma cokolwiek wspólnego z
    > pilnowaniem porządku?

    Na dłuższą metę tak, podziałałoby bardzo kojąco na innych aktywistów.
    A ponieważ się z nimi pieprzymy, to za rok, dwa będziemy mieli kolejny
    happening.

  • 33. Data: 2019-09-13 20:01:50
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani na 48h [sukces na miarę możliwości?]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 17:08, A. Filip pisze:

    > To jak wysokie powinny być te wyroki *w zawieszeniu* ?
    > AFAIR Szkoda ma być "co najmniej" 490_000 PLN (ok. 110_000 EUR)
    > dokonana przez 10 "szkodników" => ok. 11_000 EUR na głowę.
    > To chyba nie kwota która by została uznana po światowych mediach
    > za "drakońską".

    To nie jest tak, że szkodę dokonaną przez 10 sprawców dzieli się na 10.
    Jeśli dokonali tego wspólnie i w porozumieniu, top mają się teraz
    porozumieć i spłacić. Inaczej jak nie zapłacą, to pójdą wszyscy siedzieć.

    > Jak dobrze policzą pewnie wyjdzie więcej ale powinien być ten sam "rząd
    > wielkości" i sąd powinien coś tam uszczknąć w z kwoty szkody według
    > poszkodowanych.

    Tę szkodę trzeba ustalić na podstawie dowodów, a nie domniemywać
    "pokrzywdzonych". Ale w wypadku takiego statku nie powinno to być
    specjalnie trudne, bowiem zapewne są jakieś kary umowne za przetrzymanie
    zabawki. Ciekawi mnie z jakiego artykułu będą ich sądzić.

  • 34. Data: 2019-09-13 20:04:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    nadir <n...@h...org> pisze:

    > Jaką głupotę? Niech jakiś "grinpis" spróbuje podpłynąć na odległość
    > mili do jakiejś norweskiej czy brytyjskiej platformy wiertniczej na
    > Morzu Północnym.

    > Jakoś kiepsko zatopili skoro nadal pływa.
    > [...]

    Pływa inny statek pod tą samą nazwą. Nazwa tak się Greenpeace spodobała
    że teraz już trzeci. Postujesz na grupę prawo a taki prosty myk cię
    przerasta?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_Warrior#Ships

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2019-09-13 20:11:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 16:19:41 +0200, Olin napisał(a):

    > Jak dla mnie, to spokojnie może być ta sama osoba - podobnie jak zresztą
    > kilka innych nicków - bo cechuje ich taki sam prymitywizm tudzież
    > zadziwiająca jedność ideowo-polityczna. Jeden zapodaje wątek zgodnie z
    > przekazem dnia dojnej zmiany, po czym zawzięcie dyskutują ze sobą, co miało
    > miejsce choćby przy okazji awarii oczyszczalni Czajka. W ramach zasłony
    > dymnej leci też prasówka na inne - bardziej neutralne - tematy, żeby aż
    > tak prostacko to nie wyglądało; w końcu Mniej niż Zero nie bierze byle kogo
    > do roboty.

    No popatrzmy kogo mamy tu w wątku: Dwóch donosicieli prasówki z
    antysemickim ukąszeniem (u2 i Filip). Przygłupa który upiera się
    lansować modę na odpowiadanie nad (ąćęłńóśźż). Dobrze że opanował
    diakrytyki :) Liwiusza, wyznawcę spisków i narodowca. Głupka nadira
    który chciał być dowcipny ale nie rozumie że zatopiony w basenie statek
    jest znacznie bardziej kłopotliwy niż pływający, Tomasika który byle się
    odezwać będzie się odzywał do najobrzydliwszych gości na newsach i
    Piotrka który ma meritum w d... bo się odezwał tylko pro forma. Nawet
    ty, Olin, masz sygnaturę jak broda św. Mikołaja i po cholerę? Wychodzi
    na to że jedyny normalny to ja... Smutne widzieć jak rok po roku newsy
    upadają.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2019-09-13 20:20:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Sądzisz, że storpedowali by ten statek?
    > [...]

    Po odpowiednio dużej liczbie nadzwyczaj starannie udokumentowanych
    ostrzeżeń i zagrożeniu dużym wyciekiem ropy czemu nie?
    Nie żebym się spodziewał "torpedowania" ale (absolutnie) wykluczyć nie
    potrafię. Zagrożenie terrorystyczne jest wystarczająco duże żeby dało
    się iść w zaparte po linii zagrożenia terrorem katastrofy ekologicznej.
    Jakby któryś (głupi) sąd tego nie łyknął to stworzyłby koszmarnie groźny
    precedens dla innych.

    Kiedyś w pełni świadome i z premedytacją zestrzelenie samolotu rejsowego
    z setką+ pasażerów (przez zachodek) było nie do pomyślenia, teraz
    jest. Czyli zagrożenie dużą++ katastrofą ekologiczną i duża kupa
    pedantycznie udokumentowanych ostrzeżeń _może_ wystarczyć do uniknięcia
    odpowiedzialności karnej a co media sobie z pewnością poużywają to ich.

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2019-09-13 20:28:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 20:11, Jcek Maciejew pisze:
> [...]
    > ty, Olin, masz sygnaturę jak broda św. Mikołaja i po cholerę? Wychodzi
    > na to że jedyny normalny to ja... Smutne widzieć jak rok po roku newsy

    ano, normalnie normals z tego jcka, nienawidzi katolików, bo ponoć
    wychował się w katolickiej rodzinie, a swoje dzieci, których pewnikiem
    nie ma, oddałby na wychowanie dla pary pedałów, no i ubolewa nad
    upadkiem news-ów, których dzięki prasówkom, czyli news-om nie
    brakuje:)))))))))))))
    --
    I love love

  • 38. Data: 2019-09-13 20:35:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 19:56, nadir pisze:

> [...]
    > gość może zostać, nawet jak nie zatopiony, to ostrzelany. W przypadku
    > łajby grinpis, nie robi to specjalnej różnicy.

    Im nie robi? Tobie?

    Nie neguję, że ochrona jest potrzebna, ale wątpię, by była wyposażona w
    torpedy. Storpedowanie cywilnego statku, to nawet podczas wojny jest
    zbrodnia

    > Na dłuższą metę tak, podziałałoby bardzo kojąco na innych
    > aktywistów. A ponieważ się z nimi pieprzymy, to za rok, dwa będziemy
    > mieli kolejny happening.

    Kojąco na nich zadziała, jak będą musieli zapłacić za swoje wygłupy.

    Natomiast ta cała akcja unaoczniła, co by było, jakby zamiast żaglówki
    tam statek z bombą wpłynął. Port nie jest należycie chroniony.

  • 39. Data: 2019-09-13 20:36:34
    Temat: Re: Najmici Greenpeace to Żydzi? [Co JM w praktyce "sugeruje"?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:
    > [...] No popatrzmy kogo mamy tu w wątku: Dwóch donosicieli prasówki z
    > antysemickim ukąszeniem (u2 i Filip). [...]

    Rozumiem że sugerujesz duży związek antysemityzmu z opierdalaniem
    Greenpeace za blokowanie węgla z Mozambiku?
    Spiskowa teoria dziejów liczy na ciebie! ;-)

    Co [trochę mięsa] ma być antysemityzmem w tym wątku?

    --
    A. Filip

  • 40. Data: 2019-09-13 20:38:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 20:20, A. Filip pisze:

> [...]
    > się iść w zaparte po linii zagrożenia terrorem katastrofy ekologicznej.
    > Jakby któryś (głupi) sąd tego nie łyknął to stworzyłby koszmarnie groźny

    Nie wydaje mi się, by torpedowanie cywilnego statku przeszło. Procedury
    są dość dobrze opisane.

> [...]
    > pedantycznie udokumentowanych ostrzeżeń _może_ wystarczyć do uniknięcia
    > odpowiedzialności karnej a co media sobie z pewnością poużywają to ich.

    Myślę, że kilka pocisków z działka powinno z mniejszym "bum" osiągnąć
    ten sam skutek.