  • 11. Data: 2007-04-23 22:12:47
    Temat: Re: Najem mieszkania
    Od: "Ewa Zachara" <b...@p...onet.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:ee8a2$462d1eb3$5112c983$901@news.chello.pl...

    > ale tu nie ma co popierac lub nie, fakty sa takie, ze niezaleznie od tego
    > kto, kiedy i czy wogole wypowie umowe, wynajmujacy wyprowadzi sie tylko
    > jak bedzie mial ochote, a jak nie bedzie mial ochoty to tylko sad, wyrok,
    > eksmisja i lokal zastepczy

    Mam pytanie - czy w sytuacji, kiedy najemnca ma z czego placic czynsz, czyli
    teoretycznie ma mozliwosc wynajecia jakiegos innego lokalu, takze konieczne
    jest zapewnienie lokalu zastepczego? Pytam czysto teoretycznie, bez zwiazku
    z sytuacja zakladajacego watek.

    --
    Pozdrawiam,
    Ewa Zachara

  • 12. Data: 2007-04-23 23:32:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ewa Zachara wrote:

> [...]
    > jest zapewnienie lokalu zastepczego? Pytam czysto teoretycznie, bez zwiazku

    Jak mu znajdziesz za tę samą cenę w tej samej okolicy i o tym samym
    standardzie to dla świętego spokoju pewnie sam się przeprowadzi.

    I jak myślisz - jak się mogą mieć ceny najmu sprzed 5 lat, nawet jakoś
    "rewaloryzowane". do aktualnych? A czynsze i inne opłaty się aż tak
    bardzo nie zmieniły.

  • 13. Data: 2007-04-24 20:48:33
    Od: "zgaga" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > kto, kiedy i czy wogole wypowie umowe, wynajmujacy wyprowadzi sie tylko
    > jak bedzie mial ochote, a jak nie bedzie mial ochoty to tylko sad, wyrok,

    Mylisz Kodeks Cywilny z Ustawą o Ochronie Praw Lokatorów (związane z najmem
    np. od Gminy)

  • 14. Data: 2007-04-24 21:38:07
    Od: "Ewa Zachara" <b...@p...onet.pl>

    "zgaga" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mylisz Kodeks Cywilny z Ustawą o Ochronie Praw Lokatorów (związane z
    > najmem np. od Gminy)

    Ta ustawa dotyczy nie tylko najmu od gminy, wszelkich innych najmow na cele
    mieszkaniowe nie bedacych najmami okazjonalnymi takze.

    --
    Pozdrawiam,
    Ewa Zachara

  • 15. Data: 2007-04-24 22:17:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zgaga wrote:

    > Mylisz Kodeks Cywilny z Ustawą o Ochronie Praw Lokatorów (związane z najmem
    > np. od Gminy)

    I nie tylko od gminy. Także od osób prywatnych.

  • 16. Data: 2007-04-25 04:08:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Ewa Zachara napisał(a):
    > Mam pytanie - czy w sytuacji, kiedy najemnca ma z czego placic czynsz, czyli
    > teoretycznie ma mozliwosc wynajecia jakiegos innego lokalu, takze konieczne
    > jest zapewnienie lokalu zastepczego?

    nie ma eksmisji na bruk...

    KG

  • 17. Data: 2007-04-25 14:53:47
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jak najmujesz cos na czas okreslony 10 lat, to dostajesz od wynajmujaego super
    stawkę.
    JaC

  • 18. Data: 2007-04-25 14:55:01
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No przecież czarno na białym napisane, że nabywca nie może ot tak wypowiedzieć...
    JaC

    > Art. 678. § 2. Powyższe uprawnienie do wypowiedzenia najmu nie przysługuje nabywcy,
    jeżeli umowa najmu była zawarta na
    czas oznaczony z zachowaniem formy pisemnej i z datą pewną, a rzecz została najemcy
    wydana.

  • 19. Data: 2007-04-25 17:29:42
    Od: "Ewa Zachara" <b...@p...onet.pl>

    " 666" <j...@w...eu> wrote in message news:f0nprs$pt2$1@news.wp.pl...
> [...]
    > wypowiedzieć...
    > JaC

    > czas oznaczony z zachowaniem formy pisemnej i z datą pewną, a rzecz

    A jest umowa z data pewna? Tego nam jeszcze autor watku nie napisal.

    --
    Pozdrawiam,
    Ewa Zachara