eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-12-11 15:19:36
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 14:09:15 +0100, Cyb napisał(a):


    >>> Wiem że temat był przerabiany na grupie i kazdy może nagrywać rozmowę twoją
    >>> do kogokolwiek dzownisz.
    >>Doprawdy?
    >
    > doprawdy - nie wolno ci tylko tego upubliczniac ani udostepniac osobom
    > trzecim.


    Jeżeli wczytasz się w post maximusa, to zauważysz że herbi ma rację ze
    swoimi wątpliwościami. Maximus twierdzi mianowicie że Twoją rozmowę może
    *każdy* nagrywać - co nie jest absolutnie prawdą. Ty sam - i owszem, możesz
    nagrywać, ale już Ty nie możesz nagrywać mojej rozmowy z maximusem.


    > w koncu nagranie mojej rozmowy jest tylko archiwizacja tego, co sam
    > uslyszalem.


    Ale Ty mówisz o *swojej* rozmowie - maximus wysunął tezę o nagrywaniu
    dowolnych rozmów przez każdego kto an to ma ochotę ;)



    --
    DFI Lanparty UT Ultra-D | AMD64 3200+ 2000@2650MHz (1.55V+104% 10x265)
    Patriot XBLK+ 2x512MB CL2-3-3-5 1T (265MHz) | LITE-ON DVDRW SOHW-1673S
    MSI NX 7800GT 400/1000@485/1170 - 256MB DDR3 256bit | PCI-E x16
    ST3160827AS - Barracuda 7200.7 SATA NCQ 160827 - S-ATA150 - 160GB

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1