  • 11. Data: 2012-06-04 16:39:30
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dowód ustaleń
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A o nagrywającym co myśli że trzeba?

    Generalnie pracowalem w szkole (nie jako dyrektor) i z doswiadczenia wiem,
    ze w 90% do dyrekcji na skarge przychodza popieprzeni i nadopiekunczy
    rodzice, ktorzy skarza sie np., ze na syna nakrzyczano i prosza o zmiane
    nauczyciela.

    Dysiek

  • 12. Data: 2012-06-04 16:57:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.06.2012 12:13, spp pisze:
    > A o nagrywającym jak świadczy ukryte nagranie?

    Bardzo dobrze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2012-06-04 17:01:06
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Bardzo dobrze.
    >
    > Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    > ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    > aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

    Ech ci katolicy pelni zaufania do blizniego :D

    Dysiek

  • 14. Data: 2012-06-04 17:05:01
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze w 90% do dyrekcji na skarge przychodza popieprzeni i nadopiekunczy
    > rodzice, ktorzy skarza sie np., ze na syna nakrzyczano i prosza o zmiane

    W tej sytuacji nic takiego nie ma miejsca. Sytuacja jest zbyt skomplikowana
    by ją na szybko opisać.
    Generalnie sprawa dotyczy decyzji podjętej przez 80% rodziców z jednej
    klasy. Nie jest to jednostkowy przypadek.

    Pozdrawiam,

    --
    Justyna Vicky S.

  • 15. Data: 2012-06-04 17:34:09
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.06.2012 17:01, Dysiek pisze:
    > Ech ci katolicy pelni zaufania do blizniego :D

    A skąd wiesz, że on jest katolikiem?

    To nie kwestia zaufania, ale ja np. nagrywam z definicji wszystkie
    rozmowy. Służy mi to jako notatnik, nieraz wracałem do szczegółów
    ustaleń z klientem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2012-06-04 17:36:41
    Od: spp <s...@g...pl>

    > To nie kwestia zaufania, ale ja np. nagrywam z definicji wszystkie
    > rozmowy. Służy mi to jako notatnik, nieraz wracałem do szczegółów
    > ustaleń z klientem.

    Oczywiście uczciwie o tym informujesz klienta.

    --
    spp

  • 17. Data: 2012-06-04 17:47:06
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A skąd wiesz, że on jest katolikiem?

    Pisalem o Tobie - w stopce masz zdaje sie cytat z Biblii.

    Dysiek

  • 18. Data: 2012-06-04 18:01:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.06.2012 17:36, spp pisze:

    > Oczywiście uczciwie o tym informujesz klienta.

    A czy ty informujesz kogoś, z kimś rozmawiasz, że możesz pamiętać tę
    rozmowę?

  • 19. Data: 2012-06-04 18:58:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oczywiście uczciwie o tym informujesz klienta.

    nie ma takiej potrzeby ani obowiązku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 20. Data: 2012-06-04 19:05:46
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 18:58, Budzik pisze:

    > nie ma takiej potrzeby ani obowiązku.

    A musi być? Nie wystarczy być przyzwoitym?

    --
    spp