  • 21. Data: 2008-04-08 13:20:55
    Temat: Re: Nagranie rozprawy i wniosek o wylaczenie sedziego
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "R" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7813.000001c0.47fa810d@newsgate.onet.pl...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
    >
    > "nieumiejętność przyznania się do błędu

    Powoli zaczynasz kumać. Choć nadal twoje posty są niezgodne z netykietą. Ale
    próbuj, próbuj. Nadrób pracowitością niską inteligencję.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2008-04-08 13:22:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fte6st$5au$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Chociaż jego cytowana wypowiedź nie za dobrze świadczy o jego inicjatywie
    > to mogą być inne przyczyny, o których nie wiemy. Chociażby kalectwo, które
    > niekoniecznie już/w ogóle wiązać sie będzie z rentą inwalidzką.

    Może w końcu zaproponujesz rozwiązanie problemu o którym traktuje wątek?

  • 23. Data: 2008-04-08 14:36:46
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "adam.eu" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli tak zrozumiałeś moją wypowiedź to znaczy, że masz problem ze
    > zrozumieniem tekstu. Ponad 50% gimnazjalistów ma z tym problemy.

    Wyjaśnij więc, i co chciałeś powiedzieć, dlaczego w tym poście i w taki
    sposób.

    Adam

  • 24. Data: 2008-04-08 14:43:29
    Od: " adam.eu" <a...@g...pl>

  • 25. Data: 2008-04-08 14:46:21
    Od: " adam.eu" <a...@g...pl>

    Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "R" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Postaraj się choć przez chwilę i znajdź różnicę miedzy twoim postem a
    > innymi. Nie brakuje ci czegoś?

    Może sam dasz przykład najlepiej na podstawie Twoich postów jako wzorcowych

    Adam

  • 26. Data: 2008-04-08 14:51:18
    Od: " " <a...@g...pl>

    jb <j...@g...pl> napisał(a):

    > Nie mam zamiaru godzić się na to, aby MOJE pieniądze szły dla przypadkowego
    > papugi, bo jakiś pieniacz nie ma nic ciekawszego do roboty, tylko szwendać
    się
    > po sądach.
    > Chcesz się procesować, a "naruszenia dóbr osobistych" albo "pomówienia" -
    > za własną kasę, a nie za moją. Jak se sam zarobisz, to możesz przeznaczyć,
    na
    > co ci się podoba, nawet na adwokatów.

    Z drugiej znów strony godzisz się z tym, że kogoś, kto nie ma kasy na
    adowkata można bezkarnie pomawiać i naruszać jego dobra osobiste.

    Adam

  • 27. Data: 2008-04-08 14:56:40
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    jb <j...@g...pl> napisał(a):

    > Jeśli popełniasz przestępstwo, to musisz liczyć się z konsekwencjami. Jesli
    > kogoś obrażasz, licz się z tym, ze to moze być taki sam pieniacz jak ty, i
    cię
    > pozwie albo oskarży.

    > Tak? Jesli przegra, to kosztów obrońcy z urzędu nie zapłaci. A więc
    > poprocesuje się na koszt wszystkich. I najwięcej zyska na tym adwokat,
    który
    > za przysypianie na rozprawie skazuje parę stówek z budżetu.

    > Przestaje byc jego prywatną sprawą, jeśli chce korzystać z moich pieniędzy.

    Dzięki "sprawiedliwym sędziom" tracisz zapewnie znacznie więcej z Twoich
    pieniędzy.

    Adam