  • 11. Data: 2006-11-29 11:41:09
    Temat: Re: Nagminne sygnaly z nr zastrzezonego...
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Ustaw sobie automatyczne odbieranie ;-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    zwłaszcza jak przebywasz za granicą ;)

    Pozdrawiam
    Marek

  • 12. Data: 2006-11-29 13:42:13
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 12:41:09 +0100, Marek napisał(a):

    > zwłaszcza jak przebywasz za granicą ;)

    Słuszna uwaga :-) Ja akurat jestem za granicą i po prostu sobie
    ustawiłem różne grupy osób i od razu po dzwonku wiem czy warto
    podchodzić do telefonu czy nie ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2006-11-29 14:20:25
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Słuszna uwaga :-) Ja akurat jestem za granicą i po prostu sobie
    > ustawiłem różne grupy osób i od razu po dzwonku wiem czy warto
> [...]

    chodziło mi raczej o to, że przebywając za granicą sam płacisz za
    połączenie międzynarodowe, a osoba dzwoniąca tylko kilka groszy w
    przypadku połączenia, więc automatyczne odbieranie nabije Tobie kilkaset
    złotych rachunku dziennie, a żartownisiowi np. 1 PLN

    Pozdrawiam
    Marek

  • 14. Data: 2006-11-29 15:14:37
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ekjbjp$rsa$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Robert Tomasik porozsypywal nastepujace haczki:
    > Cytat z pierwszego postu:
    > "od dluzszego czasu dostaje nawet 30 przyslowiowych strzalek dziennie
    > z *wiadomego mi* numeru"

    owszem troche zakrecilem
    sygnaly dostaje z nr zastrzezonego (brak prezentacji)
    jednakze domniemywam kto moze byc sprawca w 99%

  • 15. Data: 2006-11-29 15:15:10
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    > Byc moze da sie to podciagnac pod zlosliwe niepokojenie.

    i co to da?
    dostanie jakas kare?

  • 16. Data: 2006-11-29 15:16:28
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli masz telefon z np. symbianem - zainstaluj sobie CallManagera (or
    > more) i po prostu wprowadź regułę blokującą numery zastrzeżone. Tego typu
    > programiki to są obecnie prawdziwe kombajny, ustalasz w jakich porach,
    > godzinach, okresach mają co i kogo blokować :)

    no juz z tego powodu zakupielm blackballer,
    koszty spokoju poniesione, ale dzialadnia sa nadal widoczne

  • 17. Data: 2006-11-29 15:20:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 16:15:10 +0100, Marcin napisał(a):

    > i co to da?
    > dostanie jakas kare?

    Jest to wykroczenie z art. 107. Przewidziane kary to ograniczenie wolności,
    grzywna do 1500 zł lub nagana. Musisz złożyć jakiś wniosek o ściganie, no i
    udowodnić że to właśnie ta konkretna osoba to robi ;) W praktyce pewnie
    niewiele to da, jeśli w ogóle ktoś sie tym zechce zająć. Proponuje
    skorzystać z innych rad, czyli np. filtrować takie połączenia, albo starać
    sie je odbierać.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-11-29 16:12:10
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 15:20:25 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > przypadku połączenia, więc automatyczne odbieranie nabije Tobie kilkaset
    > złotych rachunku dziennie, a żartownisiowi np. 1 PLN

    Ale przecież ja Cię bardzo dobrze zrozumiałem po pierwszym poście :-)
    Szczególnie że akurat zajmuję się systemami bilingowymi i
    to przy wycenie i fakturowaniu rozmów telefonicznych ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2006-11-29 16:52:29
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > niewiele to da, jeśli w ogóle ktoś sie tym zechce zająć. Proponuje
    > skorzystać z innych rad, czyli np. filtrować takie połączenia, albo starać

    A gdyby powiedzial ze nieswiadomie dzwonil bo nie zablokowal klawiatury w
    phonie??
    I w kieszeni numer sam sie wykrecal i nawet nie mial o tym pojecia????????
    Bardoz mu przykro z tego powodu i cieszy sie ze sie dowiedzial i bedzie mogl
    temu zaradzic
    kupujac sobie popa albo tak taka :)

  • 20. Data: 2006-11-29 20:03:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > owszem troche zakrecilem
    > sygnaly dostaje z nr zastrzezonego (brak prezentacji)
    > jednakze domniemywam kto moze byc sprawca w 99%

    Skoro "domniemywasz", to zakładam, ze to nie pomyłka, a celowe niepokojenie. To
    wykroczenie. Złóż zawiadomienie do najbliższej jednostki Policji.