  • 61. Data: 2006-06-18 15:53:48
    Temat: Re: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jun 2006 13:37:36 +0200, test napisał(a):

    > A co to jest za pasmo ?

    Taxi najczęsciej są w pasmach:
    162,800 - 164,0875 MHz
    164,3625 - 164,525 MHz
    170,125 - 170,5875 MHz
    170,8875 - 171,9875 MHz
    416,2125 - 419,9875 MHz
    426,2125 - 429,9875 MHz
    457,0125 - 458,3125 MHz
    467,0125 - 468,3125 MHz
    458,325 - 458,975 MHz
    468,325 - 468,975 MHz
    469,000 - 459,400 MHz
    469,000 - 469,400 MHz

    i inne cywilne...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 62. Data: 2006-06-18 16:05:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia 17 Jun 2006 02:18:15 +0200, s...@m...com napisał(a):

    > tępić wszelkie firmy tam dzialające ochrony hipermarketów itd

    Popieram. Tydzień temu zauważyłem kartkę na drzwiach na osiedlu Pasaż
    ursynowski 7 i 9 w Warszawie:
    "W dniach od... do 25 czerwca za zgodą spółdzielni "Ursynów" telewizja TVN
    bedzie realizować zdjęcia do nowego programu. Przepraszamy za utrudnienia i
    prosimy o wyrozumiałość."

    Włączam skanerek i co ? oczywiście ekipa gada miedzy sobą na kanale 7 PMR.
    Tępić TVN, które wykorzystuje darmowe częstotliwości do celów komercyjnych.

    Program to jakaś "idealnia niania" czy coś w tym stylu

  • 63. Data: 2006-06-18 18:44:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:
    > Myślę, że najpierw tamci musieliby przekonać sąd, że im złośliwie
    > przeszkadzał - dopiero potem ten drugi musiałby przekonywać, że
    jednak
    > jest niewinny ;)

    Dokładnie tak jest, jak piszesz.

  • 64. Data: 2006-06-18 18:46:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:

    > ale juz sa jakies wskazowki..

    Na pustkowiu, to pewnie wiele może powiedzieć. Ale w mieście? W kole o
    promieniu kilkaset metrów masz czasem kilka tysięcy osób. Choć
    faktycznie, to więcenij niż nic.

  • 65. Data: 2006-06-18 19:03:07
    Od: s...@m...com

> [...]
    > Tępić TVN, które wykorzystuje darmowe częstotliwości do celów komercyjnych.
    >
    > Program to jakaś "idealnia niania" czy coś w tym stylu

    szkoda że z wozu transmisyjnego do studia nie nadają na pmr, bo mozna by sie
    włączyc:)

  • 66. Data: 2006-06-18 19:55:35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia 18 Jun 2006 21:03:07 +0200, s...@m...com napisał(a):

    > szkoda że z wozu transmisyjnego do studia nie nadają na pmr, bo mozna by sie
    > włączyc:)

    szkoda
    czytałem strony UKE, niestety trafiłem tylko na rozporządzenie, że 8
    kanałów PMR jest dostepne dla wszystkich, nic nie ma o komercyjności itd.
    a to jest tematem tego wątku.

    program "idealna niania", nie mylić z serialem "Niania", nagrywają
    off-line, niby na żywo, niby naturalnie, ale na pmr słychać jak sterują
    dzieciakami i uczestnikami.

  • 67. Data: 2006-06-18 23:46:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > ale jednak dosc istotnie zaweza krag, dalej kamery przemyslowe itp i tak
    > mozna dosc szybko zlapac delikwenta.

    Aha. Bo się wyróżnia tym, że ma telefon komórkowy i jest obszarze
    wyznaczonym z dokładnością do stu metrów (kondygnacji już nie liczę)?

    Idź się nie ośmieszaj...

  • 68. Data: 2006-06-19 11:07:56
    Od: "Michał Romański" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> napisał(a):

    > szkoda
    > czytałem strony UKE, niestety trafiłem tylko na rozporządzenie, że 8
    > kanałów PMR jest dostepne dla wszystkich, nic nie ma o komercyjności itd.
    > a to jest tematem tego wątku.

    Byłem i przy okazji zapytałem się.
    nie ma żadnych ograniczeń, można 446 używać dla celów prywatnych i
    koemrcyjnych, zarobkowych i niezarobkowych, ale trzeba się liczyć z tym, że
    każdy może na tych częstotliwościach nadawać i przeszkadzać, ale to już
    kwestia kultury osobistej nadawaczy.
    Na tych częstotliwościach obowiązują zasady ogólne życia społecznego.

    --
    Pozdr
    Rezydent

  • 69. Data: 2006-06-19 13:00:57
    Od: f...@g...com

    Robert Tomasik wrote:
    > Mało. Ma jeszcze kilka słabych miejsc :-) Tak robili goście w
    > Hiszpanii. Ile dni zajęło aresztowanie?

    Zyjemy w Polsce.
    Znajomemu ukradli samochod i zostawili kartke z numerem telefonu. Mozna
    sie domyslac, w jakim celu. Zglosil to policji, ktora nie wykazala
    zadnego zainteresowania numerem. Nawet nie zapisala go w protokole.

    pozdr

  • 70. Data: 2006-06-19 14:05:06
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > sie domyslac, w jakim celu. Zglosil to policji, ktora nie wykazala
    > zadnego zainteresowania numerem. Nawet nie zapisala go w protokole.

    szkoda zachodu, zwlaszcza że numer nie musiał należeć do złodzieja