  • 1. Data: 2002-09-16 12:53:01
    Temat: Na temat Cyfry +
    Od: "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl>

    Przeglądałem sobie strony Cyfry +, rozwaliło mnie podejście do klienta. Na
    swej stronie zamieścili porady na różne okoliczności. Oto dwie z nich:

    SKRADZIONO MI SPRZĘT
    Przede wszystkim niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 48 godzin) zgłoś kradzież
    sprzętu w Centrum Telefonicznym Abonentów w celu natychmiastowego odcięcia
    sygnału (nie chcemy, abyś ponosił koszty za korzystanie z programu przez
    złodzieja).

    Następnie, w ciągu 7 dni, wyślij do nas listem poleconym dokument z policji
    potwierdzający kradzież sprzętu. Abonent zobowiązany jest ponieść koszt
    skradzionego sprzętu (ma jednak możliwość ubezpieczenia go razem z
    pozostałymi przedmiotami znajdującymi się w mieszkaniu).

    Na podstawie przesłanego dokumentu CYFRA+ wystawi fakturę za skradziony
    sprzęt (do odbioru CYFRY+: 850,00 PLN, CANAL+: analogowego 300,00 PLN).

    Po opłaceniu faktury Abonent ma prawo do odbioru nowego sprzętu i
    kontynuowania abonamentu.

    WYJEŻDŻAM
    Jeśli wyjeżdżasz na dłuższy czas dokonaj cesji praw i obowiązków na osobę
    trzecią (rodzinę, przyjaciół, pełnoletnie dzieci itp.).

    Powiadom o swojej decyzji Centrum Telefoniczne Abonentów lub przyślij do nas
    stosowny wniosek (list, poczta e-mail, faks).

    W odpowiedzi na Twoje zgłoszenie wyślemy odpowiednie dokumenty, które
    wystarczy wypełnić i odesłać na adres ..............

  • 2. Data: 2002-09-16 20:59:41
    Temat: Re: Na temat Cyfry +
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:am4k5j$pec$1@front.macrosoft.waw.pl...
> [...]
    >

    > SKRADZIONO MI SPRZĘT

    > Po opłaceniu faktury Abonent ma prawo do odbioru nowego sprzętu i

    Jacy oni łaskawi-po kradziezy nadal chcą, by okradziony był ich abonentem

    Wiem, że nawet ci nie okradzeni nie chca byc ich abonentami. Zycze Cyfrze+
    szybkiego bankructwa jak i tysiące oszukanych Polaków /jestem jaedną z
    nich/.

    Wiewióra

  • 3. Data: 2002-09-17 06:14:08
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    > Wiem, że nawet ci nie okradzeni nie chca byc ich abonentami. Zycze Cyfrze+
    > szybkiego bankructwa jak i tysiące oszukanych Polaków /jestem jaedną z
    > nich/.
    >
    > Wiewióra

    Przyłączam się
    SOTB

  • 4. Data: 2002-09-17 13:50:58
    Od: "Robert" <d...@p...onet.pl>

    Ja rowniez :-)
    Robert

  • 5. Data: 2002-09-23 10:42:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 16 Sep 2002 22:59:41 +0200), "Wiewióra"
    <l...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >Wiem, że nawet ci nie okradzeni nie chca byc ich abonentami. Zycze Cyfrze+
    >szybkiego bankructwa jak i tysiące oszukanych Polaków /jestem jaedną z

    No i ? Ni widzę nic zdrożnego. Przecież Cyfra nie będzie odpowiadała
    za kradzieże... Inaczej każdy by sprzedał swój dekoder i rządał
    nowego...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-11-20 22:28:56
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    Cyfrze+

    > Przyłączam się
    > SOTB

    Cyfra+ to dziadowska firma. W porównaniu do Wizji -miernota.

    Tomek