  • 11. Data: 2005-09-08 16:51:14
    Temat: Re: Na rowerze w stanie wskazującym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Tego nie wiem zapytam.

    Warto, żeby skazany wiedział, bo jeśli ma zakaz na wszystko i go
    przyłapią kiedyś (nawet trzeźwiutkiego jak niemowlę) na rowerze... Uuu,
    lekceważenie karnych wyroków sądowych może być kosztowne.

    > Jak sprawdzic czy miał homologacje ?
    > czy na takim wydruku z maszyny jest tam adnotacja odnosnie
    > homologacji ?

    Teraz to już trochę 'po ptokach'.

    > Też tak uważam.

    Był 'pod wpływem'? Był.
    Spowodował 'zdarzenie drogowe'? Spowodował.

    To niech teraz siedzi cicho. 2 lata przelecą, prawko od nowa zrobi - i
    może w międzyczasie się nauczy, że 'pod wpływem' się nie siada za
    kierownicę nawet trójkołowego rowerka.

    Nie ma co kombinować, bo po apelacji może wylądować z np. wyrokiem
    odsiadki (na miejscu sędziego, gdyby mi taki pijus narzekał na tak
    łagodny wyrok, to bym mu przywalił maksymalny możliwy).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-09-08 18:38:46
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Niech będzie: zdarzenie drogowe ;)

    Tyż ładnie :-)

  • 13. Data: 2005-09-08 20:06:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Samo badanie alkomatem jest ważne, o ile nie zgłosił do niego
    zastrzeżeń. Gdyby zgłosił, to by pobrano mu krew do badań. Co do
    wyniku, to jak napisał Tomek najpewniej było to 0,7 mg/l. Wynik należy
    przemnożyć przez 2, by uzyskać promile.

  • 14. Data: 2005-09-08 20:24:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > zrezygnuje , chyba że alkomat nie miał homologacji.

    Miał.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 15. Data: 2005-09-08 20:25:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    NoMAD napisał(a):

    > Tyż ładnie :-)

    Miłośnicy drogówki, czy jak ?
    Niezastosował prędkości do warunków panujących we własnym
    błędniku ? ;)