  • 1. Data: 2008-11-04 09:10:57
    Temat: Na pohybel ZAIKS-owi - wyrok
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Nie udało się ZAIKS-owi udowodnić, że koń jest wielbłądem, tzn.
    że słuchanie radia przez personel restauracji miało wpływ na
    dochód jej właściciela.
    Wyrok sądu jest ostateczny (sygn. I ACa 102/08):
    http://finanse.wp.pl/POD,43,wid,10535127,prasa.html

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 2. Data: 2008-11-04 11:05:28
    Temat: Re: Na pohybel ZAIKS-owi - wyrok
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > że słuchanie radia przez personel restauracji miało wpływ na
    > dochód jej właściciela.
    > Wyrok sądu jest ostateczny (sygn. I ACa 102/08):

    na pohybel @#$%#%$#T. Stacja radiowa juz placi za emisje tego utworu prawda? Ja
    slucham radia za darmo bo oni utrzymuja sie z reklam. To trzeba placic za to
    samo dwa razy? Rownie dobrze w urzedzie (panie sobie puszczaja radio) mozna
    wykazac (probowac) ze petenci chetniej kupuja od miasta grunty, sa mniej skorzy
    do awantur itd.

  • 3. Data: 2008-11-04 14:18:51
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > właściciela.
    > Wyrok sądu jest ostateczny (sygn. I ACa 102/08):

    I mam pytanie.

    Czy jesli jakis wlasciciel restauracji juz zaplacil zaiksowi za
    sluchanie muzy przez personel, zachowal fakture, ma teraz prawo ubiegac
    sie o zwrot? Czy nawet oskarzyc o wyludzenie?

    Te drugie podejrzewam, ze nie, ale jak ze zwrotem?

    Pytasz teoretycznie, niestety nie mam restauracji

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 4. Data: 2008-11-04 16:28:42
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał :

> [...]
    > muzy przez personel, zachowal fakture, ma teraz prawo ubiegac sie o zwrot?

    W Polsce nie funkcjonuje prawo precedensowe (common law).
    W podobnej sprawie moga zatem zapaść odmienne wyroki, por.
    http://tinyurl.com/5k9lrh

    Krystian