  • 31. Data: 2021-08-24 20:00:08
    Temat: Re: Na granicy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 19:49, ąćęłńóśźż pisze:

    > Tak jak teraz leci w TV?

    Nie mam zielonego pojęcia, zwłaszcza, że nie piszesz w której.

    > No to wywalajcie, ale możecie za swoje?

    W jakim sensie? Chcesz ich utrzymywać? W czym problem. Możesz zaprosić
    któregoś. na zaproszenie mogą dostać wizę i tu wjechać. Tylko masz sie
    nimi opiekować i utrzymywać ich.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2021-08-24 20:04:27
    Temat: Re: Na granicy Polski z Białorusią JUŻ koczują Afgańczycy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 19:47:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli tylko Niemcy ich chcą gościć, to ja tam nie widzę żadnego
    > problemu. Na ich koszt możemy ich dostarczyć. pod warunkiem spisania i
    > przeliczenia, żeby potem się nie rozleźli gdzieś indziej. niech im
    > Niemcy wydadzą dokumenty podróży.

    Ale widzisz - Niemcy juz nie chca, a mysmy mieszali w Afganistanie
    i teraz mamy .... uchodzcow czy migrantow ?

    J.

  • 33. Data: 2021-08-24 20:06:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 19:44:53 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ja osobiście byłbym za tym, by na miejscu w Afganistanie próbowali ten
    > postęp wdrazać. Jak wszyscy mądrzy wyjadą, to będziemy tam mieć
    > nadreprezentację oszołomów. Jeszcze mogą wygrać wybory.

    Probowalismy im wdrazac postep przez 20 lat.

    > Za to duża szansa, ze ci postępowi postanowią sobie w Polsce swoje prawo
    > wdrażać, z czego nie jestem zadowolony. Wolałbym, by budowali swój kraj
    > w Afganistanie i nawet próbowaliśmy im w tym pomóc. nie wyszło.

    To po ch* bylo zaczynac ?

    J.

  • 34. Data: 2021-08-24 20:10:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 19:41:26 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > WYstarczy, że mam dowód na to, ze z Białorusi przelazł.

    I co z tym dowodem zrobisz?

    > Żeby mógł o cokolwiek wystąpić, to musi tu legalnie wejść. Wywalamy go
    > na Białoruś.

    Ty mowisz, ze masz dowod, a Bialorus mowi, ze to zaden dowod i nie
    przyjmuje.

    A cwany migrant mowi, ze on z Afganistanu przyjechal.
    Ewentualnie, ze przez Rosje :-)

    Zawsze moga zaczac.

    J.

  • 35. Data: 2021-08-24 20:24:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 20:06, J.F pisze:

    > Probowalismy im wdrazac postep przez 20 lat.

    Cóż. Chyba wystarczy. Niech idą własną drogą.

    > To po ch* bylo zaczynac ?

    Sądzę, ze ci, którzy podejmowali decyzję sądzili, że się uda.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2021-08-24 20:26:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 20:10, J.F pisze:

    > I co z tym dowodem zrobisz?

    Przedstawię Białorusinom.

    > Ty mowisz, ze masz dowod, a Bialorus mowi, ze to zaden dowod i nie
    > przyjmuje.
    > A cwany migrant mowi, ze on z Afganistanu przyjechal.
    > Ewentualnie, ze przez Rosje :-)

    No i z tego powodu fizycznie ich tam zatrzymujemy.

    > Zawsze moga zaczac.

    To przestaną tamtędy próbować. Szkoda ludzi, ale świata nie naprawimy.

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2021-08-24 20:27:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 20:04, J.F pisze:

    > Ale widzisz - Niemcy juz nie chca, a mysmy mieszali w Afganistanie
    > i teraz mamy .... uchodzcow czy migrantow ?

    Tych, których uznaliśmy za cennych przywieźliśmy samolotami.

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2021-08-24 20:31:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 19:35:58 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > A ci na granicy koczujący to (już) Afgańczycy?
    > AFAIR dobra babcia Merkel chciał wpuszczać uchodźców *z Syrii* a jakoś
    > "trochę inaczej" wyszło.

    A cholera wie, bo to jakos blyskawicznie poszlo,
    ale fala uchodzcow z Afganistanu bedzie, a nawet juz jest.

    PiS juz sprowadzil 770
    https://tvn24.pl/polska/ewakuacja-z-afganistanu-w-wa
    rszawie-wyladowal-dziesiaty-samolot-trwaja-poszukiwa
    nia-rodziny-13-letniego-afganczyka-5227961

    jesli nie wiecej, bo tam mowa, ze od czerwca akcja trwa.

    J.

  • 39. Data: 2021-08-24 21:11:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 20:26:36 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Przedstawię Białorusinom.

    A - to patrz dalej.

    > No i z tego powodu fizycznie ich tam zatrzymujemy.

    Bo oni grzecznie czekaja.

    > To przestaną tamtędy próbować. Szkoda ludzi, ale świata nie naprawimy.

    Przestana probowac wracac :-)

    J.

  • 40. Data: 2021-08-24 21:13:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 20:24:34 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Cóż. Chyba wystarczy. Niech idą własną drogą.

    > Sądzę, ze ci, którzy podejmowali decyzję sądzili, że się uda.

    No i sie udalo. Przypodobalismy sie Amerykanom.
    Na 20 lat ...

    J.