  • 11. Data: 2007-09-07 18:44:20
    Temat: Re: [NTG] Zdrajcy Polski lub masochiści zagłosują na PiS, PO lub SLD
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Andrzej Adam Filip wrote:

    > No skoro *ty* masz praktykę ze stosowaniem takiej argumentacji to sam
    > wiesz lepiej :-)

    Zazwyczaj pisze się *Ty* ale oczywiście są wyjątki.

  • 12. Data: 2007-09-09 14:06:27
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    boukun pisze:
    > Nikt też z obywateli
    > Polski nie jest w stanie sobie odpowiedzieć, jakie ten projekt miałby
    > przynieść dla naszego kraju ewentualne korzyści, bo i desydenci tego nigdy
    > nawet nie próbowali wyjaśnić.

    ja jestem w stanie odpowiedziec sobie jakie ten projekt przyniesie
    korzysci, wiec nie pisz ze "nikt"

    > Tylko zdrajca i wróg ojczyzny lub masochista bądź pospolity przygłup,
    > powierza los swojej ojczyzny syjonistycznym bydlakom z PiSu, PO i SLD.

    to na kogo mam glosowac? na PSL? :P:P:P

    Tomek

  • 13. Data: 2007-09-09 22:53:36
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja jestem w stanie odpowiedziec sobie jakie ten projekt przyniesie
    > korzysci, wiec nie pisz ze "nikt"

    > to na kogo mam glosowac? na PSL? :P:P:P
    >

    > Tomek

    Tak jest, dla spokojnego sumienia wybór jest tylko taki, że kto chce
    prawdziwej lewicy głosować powinien na Samoobronę, kto prawdiwej prawicy,
    glosować powinien na LPR, a kto na liberałów to na Polskie Stronnictwo
    Ludowe.

    boukun