  • 1. Data: 2007-09-07 09:12:09
    Temat: Zdrajcy Polski lub masochiści zagłosują na PiS, PO lub SLD
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Wczoraj rozpoczęła sie kolejna runda rozmów na temat umieszczenia w Polsce
    elementów amerykańskiej tarczy antyrakietowej. Jeden z dziennikarzy Polsatu
    skomentował to w ten sposób, że na tym ZAAWANSOWANYM etapie rozmów nie
    może być już mowy o wycofaniu się z tego projektu. Jak wiemy, zarówno PiS
    jak i PO, a także SLD są za tym elementem utraty częściowej suwerenności
    Polski i plamią tym samym godnośc naszej ojczyzny. Do dzisiaj Polakom nie
    zostały ujawnione kulisy jak doszło w ogóle do takiego pomysłu, żeby w
    Polsce
    tworzyć ten nowy militarny konflikt międzynarodowy. Nikt też z obywateli
    Polski nie jest w stanie sobie odpowiedzieć, jakie ten projekt miałby
    przynieść dla naszego kraju ewentualne korzyści, bo i desydenci tego nigdy
    nawet nie próbowali wyjaśnić. Już pisałem nie raz, że postawiono w tej
    kwestii Polaków przed faktem dokonanym i ma się nas za tępych baranów,
    którzy mają posłusznie godzić się, żeby kilku desydentów, najprawdopodobniej
    za łapówki lub w obawie o ujawnienie ich powiązań z międzynarodówką
    syjonistyczną decydowali jednostkowo o przyszłych losach Polski. Ignorancja
    rządu PiSu, ale i także ich nieformalnych koalicjantów z PO i SLD jest tym
    bardziej zadziwiająca, że mając w bliskiej perspektywie przyspieszone wybory
    parlamentarne i pomimo, że ponad 60 % Polaków jest przeciwna planom
    rozmieszczenia tych amerykańskich rakiet na terenie Polski, brną dalej w
    swoich zamierzonych od początku działaniach, nie obawiając się wyraźnie o
    wynik wyborczy. To powinno chyba dać do zrozumienia wszystkim Polakom, że
    obecna władza nie jest suwerenna i jest na usługach syjonoamerykanów.

    Ja się pytam, jak trzeźwo myślący Polak w obliczu tych faktów, może
    powierzać los Polski w tak nieodpowiedzialne ręce i zdać się na to, żeby
    ignoranci polityczni szykowali nam niechybny zgubny los!!!

    Tylko zdrajca i wróg ojczyzny lub masochista bądź pospolity przygłup,
    powierza los swojej ojczyzny syjonistycznym bydlakom z PiSu, PO i SLD.

    boukun

  • 2. Data: 2007-09-07 09:28:25
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "boukun" <b...@n...pl> writes:

> [...]
    >
    > Tylko zdrajca i wróg ojczyzny lub masochista bądź pospolity przygłup,
    > powierza los swojej ojczyzny syjonistycznym bydlakom z PiSu, PO i SLD.

    A co do tego ma *PRAWO*?

    Nie mogłeś postnąć to na grupy gdzie byłoby to na temat albo postarać
    się dodać "wtręty" które udawałyby że to na temat *w tej* grupie?
    Czy to może za trudne dla ciebie?

    Spamujesz synu! :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Ja zawsze miałem postawę proizraelską. Nie jestem antysemitą.

  • 3. Data: 2007-09-07 09:34:59
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Andrzej Adam Filip wrote:
    Czy to może za trudne dla ciebie?

    > Spamujesz synu! :-)

    A Ty CYTUJESZ spam - nie umiesz inaczej?

  • 4. Data: 2007-09-07 11:26:33
    Temat: Re: [NTG] Zdrajcy Polski lub masochiĹ?ci zagĹ?osujÄ? na PiS, PO lub SLD
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    A wy karmicie trola ;) i wychodzi, że ja tez. Po co takiemu pisac przecie on
    teraz siedzi i się ekscytuje tym, że ktoś pod jego postem coś pisze. Im
    więcej tym lepiej

  • 5. Data: 2007-09-07 11:28:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Tylko zdrajca i wróg ojczyzny lub masochista bądź pospolity przygłup,
    > powierza los swojej ojczyzny syjonistycznym bydlakom z PiSu, PO i SLD.

    ja zaglosuje na sld a ty bedziesz miec spraw eo pomowienie mojej osoby

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 6. Data: 2007-09-07 11:30:24
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "mz" <l...@w...pl> writes:

    > A wy karmicie trola ;) i wychodzi, że ja tez. Po co takiemu pisac
    > przecie on teraz siedzi i się ekscytuje tym, że ktoś pod jego postem
    > coś pisze. Im więcej tym lepiej

    boukun nie jest "*całkowicie* odporny" na sugestie :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Ja też potrafię w mordę bić.

  • 7. Data: 2007-09-07 11:56:34
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Andrzej Adam Filip wrote:

    > boukun nie jest "*całkowicie* odporny" na sugestie :-)

    Chyba chciałej napisać że "JEST całkowicie odporny" :)

  • 8. Data: 2007-09-07 12:07:11
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "chiroproktolog" <c...@o...eu> writes:

    > Chyba chciałej napisać że "JEST całkowicie odporny" :)

    Jest (bardzo) wysoce ale nie całkowicie odporny :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Człowiek z człowiekiem prowadzi od wieków jeden monolog.

  • 9. Data: 2007-09-07 12:17:33
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Andrzej Adam Filip wrote:

    > Jest (bardzo) wysoce ale nie całkowicie odporny :-)

    Zapewne do obniżenia odporności wymaga argumentacji prawnika z praktyką w
    Kabulu?

  • 10. Data: 2007-09-07 12:36:56
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    > Zapewne do obniżenia odporności wymaga argumentacji prawnika z
    > praktyką w Kabulu?

    No skoro *ty* masz praktykę ze stosowaniem takiej argumentacji to sam
    wiesz lepiej :-)

    Na argumenty z zakresu polityki/światopoglądu jest prawie całkowicie
    odporny, na argumenty z zakresu "netykiety" reaguje w granicach
    minimalnie poszerzonej normy [mogłoby być lepiej ale jakoś tam ujdzie].

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Na drodze najmniejszego oporu zawodzą najsilniejsze hamulce.