  • 21. Data: 2013-08-25 12:21:18
    Temat: Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Cześć,
    >
    > od pewnego czasu Google coraz ostrzej promuje swoją aplikację
    > Hangouts. Nie chcę jej, a jednak co jakiś czas (ostatnio już prawie
    > codziennie), przychodzi powiadomienie, że ona jest i żeby się zgodzić
    > na instalację. Podobno nie ma sposobu technicznego na zablokowanie
    > tej nachalności.
    > Czy takie działanie Google jest zgodne z prawem? Choć pewnie jak nie,
    > to i tak się nie da zmusić Google do zaprzestania wciskania swojej
    > ,,super'' aplikacji, której nie chcę :(

    pozwać ich...

    poszukaj przez internet kancelarii prawnej znajudjacej sie tam gdzie
    siedziba Googla i pozwij ich...

  • 22. Data: 2013-08-25 12:26:23
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > co naprawili? Navigację? Wróciła? Bo mi znikła z telefonu, zintegrowała
    > się z mapsami, ale obsługa mapsów, zwłaszcza w samochodzie, jest
    > masakryczna.

    zrób aktualizację.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 23. Data: 2013-08-25 13:36:58
    Temat: Re: [NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.08.2013 12:19, Marek Dyjor pisze:
    > coś pierniczysz...

    Ojej, Miszczu mój, daj Stopę, ucałuję.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2013-08-25 13:43:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.08.2013 12:26, wromek pisze:

    > zr?b aktualizacj?.

    Hm,... A jak? Bo jak wchodzę w Playa to mam tylko Odinstaluj i Otwórz.
    Chyba mam najnowszą. A nawigacji nadal brak osobnej, jest tylko ta
    niewygodna wbudowana w mapy. I widzę komentarze ludzi z 20, 22 itp.
    sierpnia, że spieprzona na maksa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2013-08-25 14:56:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Ojej, Miszczu mój, daj Stopę, ucałuję.

    Idź sobie, zboczeńcu, na odpowiednią grupę kultywować swoje obrzydliwe
    fetysze.

  • 26. Data: 2013-08-25 19:02:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.08.2013 14:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Idź sobie, zboczeńcu, na odpowiednią grupę kultywować swoje obrzydliwe
    > fetysze.

    Znów ci plonkownica się spsuła czy jednak faktycznie beze mnie żyć nie
    możesz?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2013-08-25 21:43:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Znów ci plonkownica się spsuła czy jednak faktycznie beze mnie żyć nie
    > możesz?

    Nie, po prostu niekiedy mam amnestię, nawet dla takich zboczeńców jak ty.

  • 28. Data: 2013-08-26 06:30:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Ale updejty same sie instalują - ja dostalem z czworka, a mam juz
    > cztery dwa...
    >
    > same w sensie - jest info, trza samemu tapnac, zeby zainstalowal
    > update, ktory juz sie sam pobral i czeka...

    daj spokój dyskutujesz za trollem...

  • 29. Data: 2013-08-26 07:44:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.08.2013 21:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie, po prostu niekiedy mam amnestię, nawet dla takich zboczeńców jak ty.

    aha, czyli jednak nie potrafisz beze mnie żyć...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 30. Data: 2013-08-26 08:47:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2013 06:30, Marek Dyjor pisze:
> [...]

    [ciach]

    > daj spokój dyskutujesz za trollem...

    Oba trolle, ale hiki przynajmniej nie jest jakimś zboczeńcem od stóp.