  • 11. Data: 2013-08-23 16:49:14
    Temat: Re: [NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Po drugie primo: Hakerski system operacyjny będzie działał wujowo. Nie
    > od dziś wiadomo, że sięganie po systemy inne niż producenta telefonu
    > jest pomysłem dość niezrównoważonym.

    Dobre :)

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2013-08-23 16:54:11
    Temat: Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.08.2013 11:32, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania Hangoutsów.

    a/ dlaczego akurat z androidem?

    b/ tez mam A ale mnie nie molestują hangautami

    zen.aspx

  • 13. Data: 2013-08-23 17:03:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.08.2013 16:54, hikikomorisan pisze:

    > a/ dlaczego akurat z androidem?

    Bo potrzebuję synchronizacji online z kalendarzem google w chmurze i z
    pocztą na Gmailu oraz map i nawigacji google (choć ostatnio spierdolili
    nawigację aż miło :( )

    > b/ tez mam A ale mnie nie molestują hangautami

    U mnie ciągle kurde wyłazi... I to coraz częściej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2013-08-23 17:10:29
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.08.2013 17:03, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > nawigację aż miło :( )

    > U mnie ciągle kurde wyłazi... I to coraz częściej.

    A instalowales Andka cztery kropka trzy?

    Bo ja jeszcze nie, wiec moze nie bede instalowal hehehe

    zen.aspx

  • 15. Data: 2013-08-23 17:20:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.08.2013 17:10, hikikomorisan pisze:
    > On 23.08.2013 17:03, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > A instalowales Andka cztery kropka trzy?

    Nie. Mam to, co sony dało. Telefon to telefon a nie zabawka hakerska.
    Sam nic nie robię.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2013-08-23 17:24:00
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.08.2013 17:20, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie. Mam to, co sony dało. Telefon to telefon a nie zabawka hakerska.
    > Sam nic nie robię.

    Ale updejty same sie instalują - ja dostalem z czworka, a mam juz cztery
    dwa...

    same w sensie - jest info, trza samemu tapnac, zeby zainstalowal update,
    ktory juz sie sam pobral i czeka...

    zen.aspx

  • 17. Data: 2013-08-23 17:29:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.08.2013 17:24, hikikomorisan pisze:
    > Ale updejty same sie instalują - ja dostalem z czworka, a mam juz cztery
    > dwa...
    > same w sensie - jest info, trza samemu tapnac, zeby zainstalowal update,
    > ktory juz sie sam pobral i czeka...

    No to chyba nie na moim niskobudżetowym Sony.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2013-08-24 23:19:33
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Bo potrzebuję synchronizacji online z kalendarzem google w chmurze i z
    > pocztą na Gmailu oraz map i nawigacji google (choć ostatnio spierdolili
    > nawigację aż miło :( )

    juz naprawili...

  • 19. Data: 2013-08-25 07:46:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.08.2013 23:19, wromek pisze:

    > juz naprawili...

    co naprawili? Navigację? Wróciła? Bo mi znikła z telefonu, zintegrowała
    się z mapsami, ale obsługa mapsów, zwłaszcza w samochodzie, jest
    masakryczna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2013-08-25 12:19:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > bez sensu. Po pierwsze primo: Potrzebuję aplikacji Google, stąd wybór
    > androida (np. Gmaila, np. Kalendarza). Po drugie primo: Hakerski
    > system operacyjny będzie działał wujowo. Nie od dziś wiadomo, że
    > sięganie po systemy inne niż producenta telefonu jest pomysłem dość
    > niezrównoważonym. Po trzecie primo: Czemu ja mam się naginać, bo oni
    > mnie nękają? Nie lepiej jakby oni mnie nie nękali?

    coś pierniczysz...