  • 231. Data: 2005-09-28 19:02:20
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale caly czas krzyczysz ze wszyscy sa zlodziejami.

    caly czas twierdze ze osoba ktora kradnie program jest zlodziejem, jezlei
    osoba ta zakupila juz program i dla siebie
    tworzy kopie to zlodziejem nie jest nie uwazasz geniuszu?

    > Co innego rozpowszechniac, co innego sprzedawac, a jeszcze co innego
    > kopiowac. Musiales konczyc bardzo mondre szkoly. :-P

    po pierwsze madre a nie mondre nieuku po drugie jak widac w PRZECIWIENSTWIE
    do Ciebie ja jakas ukonczylem.
    Dostrzegam roznice ale ty nie dostrzegasz w kopiowaniu dla kogos a
    kopiowaniu dla siebie jak juz sie zakupilo program.

    > Dla nas, spoelczenstwa, ma znaczenie fundamentalne. Chcemy wolnej
    > konkurencji

    ja pierdole co za debil, wlasciciel praw majatkowych to osoby upowazniona do
    sprzedawania okresolonego
    oprogramowania i jest niz albo producent albo ten kogo on upowaznil.
    Czy to microsoft, adobe czy ktoras z tysiecy innych foirm nie ma znaczenia

    > Spadaj do kibla palancie z taka idiotyczna argumentacja. Albo zaloz
    > Towarzystwo Miloscnikow MSyfa.

    jaka argumentacja, twierdzisz ze osoba lamiaca zasady OEM podlega pod prawo
    karne, no to podaj podsatwe prawna!

    debil

  • 232. Data: 2005-09-28 19:04:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Adobe jest jedna z najbardziej aroganckich firm na rynku swiatowym.
    > Kradna, i krzycza ze to oni sa okradani.

    no i huj z tego, czy to powod by krasc kazdy program, czy to powod by
    pluc na wszystkie firmy tworzace soft?
    Jedyna osoba ktora moze miec jakeikolwiek rosczzenia do tej firmy to osoba
    ktorej algorytm
    ukradli a nie jakis zaszmacony psychol elcos tam. Ktory nawet nie ma odwagi
    podpisac sie pelnym nazwiskiem.

    P.

  • 233. Data: 2005-09-28 19:06:40
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Olędzki" <l...@n...onecie> napisał w wiadomości

    > To producent pokaże, że on ma źródła z któych ten program powstał. No ale
    > wtedy też nie jest wszystko stracone, bo możesz ich o kradzież oskarżyć :)

    ;))) No to Wysoki Sądzie wyjaśniło się kto mi pod...ł oprogramowanie.

    > Microsoft pozwala aktywować Windowsa na innym sprzęcie, o ile sprzedawca
    > potwierdzi, że była to wymiana gwarancyjna.

    Wiem z pewnego źródła, że robią straszną łaskę. No właśnie a co po gwarancji
    ?

  • 234. Data: 2005-09-28 19:10:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Identycznie MSyf popiera promise.pl
    >
    > Pokaz mi laptop bezposreednio od producenta typu Toshiba, z opcja Linuxa.
    > Pogadamy.

    jestes zalosny debil, o rozumie 1 rocznego dziecka,

    > Nie odwracaj kota ogonem. Sprzedal wadliwy produkt, czy nie?

    sprzedal dobry produkt, ktos wymyslil robaka on rozeslal uaktualnienia,
    napisalem choc 1 program w zyiu
    (odrazu sie pochwal jaki) ?
    P.

  • 235. Data: 2005-09-28 19:16:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dobrze. Jest do d.
    >
    > I co z tego?

    to ze to juz kolejna twoja teoria ktora okazala sie gowno wart jak ty sam, i
    z kazda chwila sie coraz bardziej
    osmieszasz.

    > Nie bandycie Gatesowi decydowac co my konsumenci mamy uzywac.

    zawsze masz wybor, mozesz nie kupowac .

    > Zdaje mi sie ze MSyf przylapano na uzywaniu... Linuxa.

    no i kurwa mac jaki to ma zwiazek z tym?
    3 teoria geniusza obalona.

    > Dalej krecisz sie w kolku. Niech sobie wybiera kazdy co chce. Ale niech ma
    > wybor. Tymczasem konsument nie ma wyboru przed polka sklepowa (nie w
    > laboratorium), bo jest zmuszany do Windows przez bandyte z Redmond.

    nie jest zmuszany do windows, to oprogramowanie ktore jest glownie
    przenazcone dla windows zmusza
    takiego uzytkownika do takiego anie innego wyboru, wez pismo dotyczace gier,
    np
    cdaction i wskaz mi nowosci ktore sa przeznaczone pod linuxa. I teraz
    odpowiedz sobie na pytanie czemu
    mlode osoby korzystaja msW i co by zrobily gdyby wsszytskie te gry chodzily
    tyulko na linuxie lub byly
    dostepne na obie platformy. Ukradly by system za 450 zl ryzykujac
    odpowiedzialnoscia karna czy zainstalwoali by
    darmowy linux? (ktory ma jadro zerzniete od UNIX nie wiem czy zdajesz sobie
    sprawe, czyzby producenci linusow
    zgodnie z wtoimi genialnymi teoriami okazali sie zlodziejami? )

    P.

  • 236. Data: 2005-09-28 19:17:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Do sabotazu Linuxa przyznaje sie producent, wiec zadne testy nie sa
    > potrzebne.

    odpowiedz nas moje pytanie, czy probowales instaowac linuxa na dysku jezeli
    tak to jaki komunikat otrzy,ales

  • 237. Data: 2005-09-28 19:18:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Myslisz ze ktos kto chce zamontowac samodzielnie Linuxa, nie wie jak
    > ustawic kolejnosc?

    czlowiek na twoim poziomie z pewnoscia

    I bez ustawienia kolejnosci CD jednak sie otwiera,
    > ale tylko na poczatek. Popukaj sie w glowke.

    mozesz ustawic tak by domyslnie w oogle nie sprawdzal cdrom, kolejna zonk
    nieuku

    P.

  • 238. Data: 2005-09-28 19:19:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ukradl podzespoly wielu osobom. Albo przez zwykla kradziez, albo przez
    > rabunek korporacyjny.

    ktore podzespoly konretnie i komu.

    > Do sabotazu przyznaje sie producent. Wiec dlaczego jeszcze pluskasz sie
    > jak ryba w plytkiej wodzie? Zadzwon do producenta i zapytaj.

    nie ja sie ciebie bucu pytam, osmieszyles sie i ci wstyd sie teraz
    przyznac.,

    P.

  • 239. Data: 2005-09-28 19:20:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moze u ciebie w Wachocku.

    wszedzi

    >U mnie mial juz niejedna sprawe kryminalna za to.

    za to ze producent danego laptopa domyslnie dolacza okrslony system?

    buahahahahahahahaha

    P.

  • 240. Data: 2005-09-28 19:23:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wybrali tak jak "wybieraja" Windows w sklepie teraz. :-P

    gowno prawda, wszystkie byly na polkach, kolejna twoja teoria g warta

    > Wiec jeszcze dodatkowy argument przeciwko bandycie z Redmond.

    brawo,

    >Place za laptopa z Wordem, ktorego nie chce uzywac i nie uzywam. Tylko
    >dlatego ze jest umowa MSyfu z producentem.

    placisz za latpotpa a worda dostajes gratis, masz promocje z wordem masz
    promocje bez worda, zawsze masz wybor,
    jak cie nie interesuje kup inny,

    > Jaki to procent sprzedazy w Polsce. A jaki na swiecie?

    jest to glowny najwiekszy sklep interentowy sprzedajacy systemy microsoft.
    twoja teoria gowno wart

    p.