  • 151. Data: 2005-09-26 15:56:48
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    >>>zapytaj dzieci w przedszkolu
    >>
    >>Pytam Ciebie.
    >

    > zapytaj slownik
    > sjp.pwn.pl

    dyskusja z domoroslym "prawnikiem" z Wachocka...

    > od producenta

    Producenta zlodzieja, czy producenta oszusta?

    > nie ma przymusowo windowsa tpo raz

    Powiedz to Toshibie

    > a dwa napisz dokladnie na czym polega
    > blokada.
    >
    > p.

    Skoncz te glupoty. Przejdz sie do sklepu. Ale jakiegos powazniejszego.

  • 152. Data: 2005-09-26 15:57:18
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > kurrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRWWWWA mac. Adobe acrobat to nie jedyny program,
    > masz full softu do pdf
    > i w ogole miliony programow.

    Przeciez mowisz o okradanym biednym przedsiebiorstwie...

  • 153. Data: 2005-09-26 15:59:52
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > przyzwoitosc wymaga bys nie podawal linkow do anglojezycznych stron.

    Przyzwoitosc wymaga podania zrodel oryginalow. A ze nie znasz jezyka, to
    Twoj problem.

    > ktora zreszta kazdy moze sobie stworzyc, na pewno nie mozna zalozyc ze jest
    > to wiarygodne

    Oczywiscie, to cyklisci stowrzyli wtryne prokuratury generalne USA z .gov

    > na zywo juz bys po zebach dostal(nie potrafisz rozmawiac), stwierdziles ze
    > wszyscy programisci kradna, pytam sie czy ja tez?

    Ja? Ja tylko przytaczam fakt ze Adobe Reader 7 ma kradzione z uczelni
    podzespoly i ze klamie ze to ich.

    > to sa wymagania nminimalne, napisany dla nowych procesorow, jezlei masz za
    > slaba konfiguracje
    > kup taki ktory u ciebie pojdzie.
    > A jak skomuentujesz wymagania gier ?

    Ale Linux jakos moze jechac na starociu i ma lepsze rezultaty :-P

    > jakich jezykow? masz tutaj narzedzia do c++, do c# do VB oraz do pascala,
    > oprogramowanie ktore jest tworzone
    > glownie dla windowsa jest w tych jezykach pisane.
    >
    > Nie bardzo rozumiem co ma polka do biblioteki programistycznej?

    I wlasnie dlatego jestes kretynem.

    Dla konsumenta ma znaczenie ze kiedy stoi przed polka sklepowa ma wybor
    konkurencyjnych OS. W tym samym miejscu i czasie.

    > kazda konkurencja wobec swojej konkurencji zawsze ma taki sam cel -
    > zniszczyc

    ale nie przy pomocy dzialanosci kryminalej. Widzisz roznice.

  • 154. Data: 2005-09-26 16:05:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak mowisz? Hmm

    sam ze soba rozmawiasz ? Cytujesz siebie i sam odpowiadasz ... 'schiza'?

    > I pare lat co tydzien. W tym "critical".

    critical byl jeden jedyny raz i wlasnie z tym restartem, a nie bylo od
    poczatkuistniniea xp tylko po kilku latach, wiem bo wczesniej
    ten sam egzemplarz poprawnei chodzil, ktos napisal robaka puscil w siec,
    microsoft sie zainteresowal i dzieki aktualizacjom sie naprawilo.

    > Klamiesz

    udowodnij, co kilk tygodni wychodzi nowsza dystrycucja, a czemu? bo bledy w
    zabezpieczeniach sa, czemu wie wydaja
    dziurawe nie dopracowane systemy?

    > A nawet jezeli, to nie Gatesowi o tym decydowac.

    a kto ma decydowac kiedy wdyda swoj system jak nie prodycent , jakis
    zawistny palant?

    > oj tak. Juz wstrzymuje oddech :-P

    pytam sie po raz ostatni potrafisz to udowodnic? Jak tak, przeslesz mi
    materialy (konretne nie jakie dupczenie po angielsku)
    to ja sam przestepstwo zglosze. Jako poszkodowany bo tez uzywam

    > To w koncu sprzedal wadliwy produkt czy nie?

    zabepieczyl sie, to zle?

    > Ale tego samego oszustwa tego samego MSyfu.

    pytalem o nazwisko polskiego prokuratora nie umiesz czytac?
    Odpowiedz na to pytanie

  • 155. Data: 2005-09-26 16:06:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rad Hat, Ubuntu, Mandriva.

    LIVE? a komputer to pewnie z 64 bitowym procesorem tak ?

    P.

  • 156. Data: 2005-09-26 16:08:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Producenta zlodzieja, czy producenta oszusta?

    nie ma znaczenia, czy mozesz krasc paliwo bo wlasciciel stajcji dokonal
    gwaltu na kims? czy ukradl samochod, czy jakiekolwiek przestepstwo popelnil?

    > Skoncz te glupoty. Przejdz sie do sklepu. Ale jakiegos powazniejszego.

    ja sie pytam CIebie na czym polega blokada, nie potrafisz odpowiedziec?

    P.

  • 157. Data: 2005-09-26 16:23:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > I przypomnij nam jak to bylo na poczatku z platna Netszkapa i IE za
    > darmo...

    moze nawet sie ustosunkujesz do tego bo kilka tygodni temu nie raczyles.

    jest dokladnie tak samo jak z Sun microsystem i microsoft.
    Sun na poczatku wydal pakiet Office ktory byl jednym z 2 powaznych
    konkurentow
    dla microsoft Office, niedawno zmienil nazwe pakietu na Open Office i puscil
    za darmo,
    jest to dokladnie taka sama zagrywka, (nie ma znaczenia otwartosc zrdolem, w
    tym momencie zadnego)
    czemu Sun Microsystem nie sa zbrodniarzami, zlodziejami itd tylko microsoft,
    odpowiedz konkretnie na to pytanie,
    bedziesz zwylkym nie wartym rozmowy smieciem jezeli tego nie zrobisz tylko
    zaczniesz o czyms innym pisac.

    > Jezeli monopolizuja rynek to nie ma zadnej roznicy pomiedzy Microsyfem a
    > Tesco. Bandyta jest bandyta, bez wzgledu co rabuje. A i sa przypadki ze
    > sklep zawiera umowe na prdukty firmy A pod warunkiem niesprzedawania
    > produktow firmy B. To jest tak samo nielegalne.

    sklep ma prawo wyboru co bedzie sprzedawal i nie jestto nielegalne.
    Dziecko mylisz sie.

    > Janie jestem pani Joasia. I nie Gatesowi decydowac co ja mam uzywac.

    i nie dezycuje, jestes ubezwlasnowolniony a on sprawuej nad toba opieke bo
    nie bardzo rozumiem
    czemu placzesz?

    > Wartosc jest taka, jaka klient jest sklonny zaplacic, bez manipulacji
    > rynkiem. W przypadku rzeczonego BMW kwota WARTOSCI jest ponizej 10 tys.

    wezmy luksuwsowy mercedes za 1 milion, nie jestem w stanie za niego
    zaplacic, czy twoim zdaniem
    z teo powodu traci wartosc? Masz bardzociekawe rozumowanie (zalosne)

    > Nie sa, bo sie dawno splacily.

    no i huj z tego to nie powod by rozdawac za darmo, to nie fundacja
    charytatywna

    P.

  • 158. Data: 2005-09-26 16:24:03
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Przemek R... wrote:
    > ja sie pytam CIebie na czym polega blokada, nie potrafisz odpowiedziec?

    Heheh bo żadnej nie ma :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 159. Data: 2005-09-26 16:25:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie. Twierdzili w sadzie ze posiadanie maszyny video w domu to
    > przestepstwo!
    > http://www.eff.org/legal/cases/

    gdzie tu jest mowa o sadzie w lublinie?
    Mozesz zeskanowac wyrok z uzasadnieniem i na grupie link podac ?

    P.

  • 160. Data: 2005-09-26 16:26:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie w tej chwili. Ale przegladnij poprzednia wersje. Jest tam bardzo
    > jaskarawo napisane.

    to jak znajdziesz to wklej

    P.