  • 21. Data: 2005-08-23 11:58:29
    Temat: Re: NOM i KRUK
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Bo ci nowi nie beda mieli starego wyzeracza w postaci taty, ktorego moga
    > sie zapytac ;)

    w sumie racja, trzeba sie bedzie samemu nauczyc

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 22. Data: 2005-08-23 12:13:24
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinS"

    > dlaczego młody oznacza gorszą jakość usług?

    chłopie okres masz ?
    czy walczysz o pozycje w statystykach ?

    oczywiście automatycznie nie oznacza że młody to gorszy,
    tak samo jak automatycznie starszy nie jest lepszy.
    ale średnio na pewno jest taka prawidłowość

    EOT

    macso

  • 23. Data: 2005-08-23 12:15:07
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > no jasne.
    > Jakbym pani adwokat na kazde jej zdanie nie odpowiadał, że w przepisach
    > jest inaczej, to bym wyszedl jak zabłocki na mydle.

    moja teza bylą akurat odwrotna
    ale jak widać takie przypadki też są

    macso

  • 24. Data: 2005-08-23 15:58:46
    Od: poreba <d...@p...com>

    MarcinS <s...@w...pl> niebacznie popelnil

    > jak jesteś taki mądry to po co tam szedłeś?
    A to już znieśli te wszytkie wymogi, że w niektórych sprawach,
    na niektórych etapach TRZEBA mić adwokata/radcę?

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2005-08-23 16:02:08
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    poreba napisał(a):
    > MarcinS <s...@w...pl> niebacznie popelnil

    > A to już znieśli te wszytkie wymogi, że w niektórych sprawach,
    > na niektórych etapach TRZEBA mić adwokata/radcę?

    w ciągu ostatniego roku dołożyli tych wymogów niestety

  • 26. Data: 2005-08-23 16:05:23
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    witek napisał(a):

    > bo liczyłem, że będzie mądrzejsza ode mnie.
    > co dwie głowy to nie jedna

    o naiwny :D

    > Dzisiajsza korporacja prawnicza ma niebywałą okazję zbudowania własnej
    > marki.
    > Mogą przyjmować do korporacji tylko tych dobrych, a złych nie.
    > I budować opinię, że prawnik z korporacji to gwarancja jakości.

    To jest niewykonalne - imho.

    Musieliby reagowac b. stanowczo na wszelkie uchybienia, a nie kryć kolegów.