  • 11. Data: 2005-08-23 08:20:36
    Temat: Re: NOM i KRUK
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:deel72$74q$6@atlantis.news.tpi.pl...

    > jesteś pewien?
    >
    > BP, NMSP

    dopóki nie zacznie działać nowa ustawa o rozszerzonym dostępie
    do zawodów prawniczych raczej tak.
    Przy czym oczywiście bardziej chodzi o pewność niż jasność

    macso

  • 12. Data: 2005-08-23 08:39:06
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    macso napisał(a):

    > dopóki nie zacznie działać nowa ustawa o rozszerzonym dostępie
    > do zawodów prawniczych raczej tak.
    > Przy czym oczywiście bardziej chodzi o pewność niż jasność

    a jak zacznie działać to pewność będzie mniejsza?
    Starzy adwokaci zapomną, co umieli?

    wot ciekawostka

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 13. Data: 2005-08-23 08:43:26
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinS"

    > a jak zacznie działać to pewność będzie mniejsza?
    > Starzy adwokaci zapomną, co umieli?

    nie
    starzy nie zapomną
    ale szansa na wpadnięcie na jakiegoś młodego niedouczonego będzie
    zdecydowanie większa niż dziś

    macso

  • 14. Data: 2005-08-23 08:48:40
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    macso napisał(a):

    > nie
    > starzy nie zapomną
    > ale szansa na wpadnięcie na jakiegoś młodego niedouczonego będzie
    > zdecydowanie większa niż dziś

    dlaczego?

  • 15. Data: 2005-08-23 09:26:43
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > dlaczego?

    statystyka

    macso

  • 16. Data: 2005-08-23 11:06:24
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    macso napisał(a):

    > statystyka

    dlaczego młody oznacza gorszą jakość usług?

  • 17. Data: 2005-08-23 11:39:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    macso wrote:

    > dopóki nie zacznie działać nowa ustawa o rozszerzonym dostępie
    > do zawodów prawniczych raczej tak.

    no jasne.
    Jakbym pani adwokat na kazde jej zdanie nie odpowiadał, że w przepisach
    jest inaczej, to bym wyszedl jak zabłocki na mydle.
    W efekcie uzgodnilismy, ze za 3 godziny posiedzenia i steku bzdur ona
    nie bedzie chciala zaplaty, a ja nie bede naszej rozmowy nigdzie dalej
    wyciagał i niech sobie spokojnie pracuje dalej.
    Im szbciej stary beton wyląduje na emeryturach tym lepiej dla zawodu
    prawniczego.

  • 18. Data: 2005-08-23 11:41:42
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > nie bedzie chciala zaplaty, a ja nie bede naszej rozmowy nigdzie dalej
    > wyciagał i niech sobie spokojnie pracuje dalej.

    przecież właśnie wyciągasz. :D
    poza tym, jak jesteś taki mądry to po co tam szedłeś?
    przychodzi taki wyedukowany i nie pozwala spokojnie zarabiać :D

  • 19. Data: 2005-08-23 11:49:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinS napisał(a):

    > dlaczego?

    Bo ci nowi nie beda mieli starego wyzeracza w postaci taty, ktorego moga
    sie zapytac ;)

  • 20. Data: 2005-08-23 11:55:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MarcinS wrote:

    > przecież właśnie wyciągasz. :D

    wyciąganie, to byłoby podanie nazwiska jej szefowi.

    > poza tym, jak jesteś taki mądry to po co tam szedłeś?
    bo liczyłem, że będzie mądrzejsza ode mnie.
    co dwie głowy to nie jedna

    > przychodzi taki wyedukowany i nie pozwala spokojnie zarabiać :D

    no właśnie mam nadzieje, że teraz to się skończy.

    Dzisiajsza korporacja prawnicza ma niebywałą okazję zbudowania własnej
    marki.
    Mogą przyjmować do korporacji tylko tych dobrych, a złych nie.
    I budować opinię, że prawnik z korporacji to gwarancja jakości.