  • 1. Data: 2007-09-05 15:39:11
    Temat: NIP i konto firmowe
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Założyłam firmę i muszę założyć konto bankowe.

    W dokumentach które muszę mieć ze sobą muszę zabrać
    dokument o NIPie.
    Jaki to dokument musi byc??

    Domyślam się że chodzi o ten co kiedyś kiedyś składało
    sie wniosek do US o NIP i przysyłali.
    A jak ktoś nie ma??

  • 2. Data: 2007-09-05 16:03:36
    Temat: Re: NIP i konto firmowe
    Od: Robert Jaroszuk <z...@i...no.spam.please.pl>

    Iwo26 wrote:

> [...]
    > dokument o NIPie.
    > Jaki to dokument musi byc??
    >
    > Domyślam się że chodzi o ten co kiedyś kiedyś składało

    No to kaplica... nie założy firmy.

    A tak poważnie to udaj się łaskawie do US i poproś o stosowne zaświadczenie.

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N+ DI+ V-

    -> New photos: http://zim.iq.pl/photo/

  • 3. Data: 2007-09-05 18:27:31
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Iwo26" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dokument o NIPie.
    > Jaki to dokument musi byc??
    >
    > Domyślam się że chodzi o ten co kiedyś kiedyś składało

    Z praktyki - wystarcza też zaświadczenie o rejestracji jako podatnik VAT.
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl