  • 11. Data: 2004-08-16 11:33:37
    Temat: Re: NIEZWŁOCZNIE = bez zbędnej zwłoki [bt]
    Od: "ms" <m...@w...pl>

    Dzięki muszę być czujnym.
    Od momentu przesunięcia ogrodzenia zwłoka wynikała z niepewności co wskaże
    geodeta. Była więc chyba konieczna?
    Pozdrawiam
    Maarek

  • 12. Data: 2004-08-16 12:58:27
    Od: "ms" <m...@w...pl>

    Witam,
    a czy zbędną zwłoką byłby czas na wysłanie listu poleconego sąsiadowi i
    odczekania wyznaczonego terminu?
    Pozdrawiam
    Maarek

  • 13. Data: 2004-08-16 13:33:21
    Temat: Według mnie - NIE
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    Nie, bo działasz cały czas, nawet wysyłając list.
    Zwłoka = nie robienie nic w tej sprawie i przystawanie, bierne
    przypatrywanie się temu co on czyni wobec Ciebie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2004-08-16 13:40:03
    Temat: Re: Według mnie - NIE
    Od: "ms" <m...@w...pl>

    Dzięki,
    myślę że rodzaj działania - przesunięcie samemu bezpośrednio po rozmowie,
    czy listowne wyznaczenie terminu i wtedy przesunięcie - podejmę podczas
    rozmowy z nim.
    Pozdrawiam
    Maarek

  • 15. Data: 2004-08-17 00:11:52
    Temat: Re: Słupek sąsiada na mojej działce
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Robert Tomasik napisał(a):
    > A próbowałeś już z nim porozmawiać? Jeśli to nic nie dało, to wezwij go
    > pisemnie do przestawienia. Następnie masz dwie drogi. Cywilną, która w końcu
    > doprowadzi do poprawy, ale droga usiana cierniami. Albo złożyć na sąsiada
    > zawiadomienie, że sfałszował słupek graniczny. Prokurator najpewniej umorzy,
    > ale zanim umorzy, to sąsiad, jak bardziej płochliwy, to słupek przestawi.
    > można spróbować jedno i drugie naraz. Ale mimo wszystko wcześniej zwróć mu
    > uwagę, bo być może nie zdawał sobie sprawy.

    Twoja skłonność do prawa karnego jest dla mnie zadziwiająca. Na wszystko dobre
    jest prawo karne ??

    --
    JOHNSON :)

  • 16. Data: 2004-08-17 06:27:14
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    > Twoja skłonność do prawa karnego jest dla mnie zadziwiająca. Na
    wszystko dobre
    > jest prawo karne ??
    >
    > --

    Zgadzam się z Tobą.
    Z reguły rozmowa leczy wszystko, nawet jeśli musi być tych rozmów 10 -
    to i tak lepiej niż miałby to rozstrzygać sąd karny ze wszstkimi tego
    konsekwencjami' i życie potem ciągłe w nienawiści do/obok sąsiada.

    Pozdrawiam
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2004-08-17 17:09:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Twoja skłonność do prawa karnego jest dla mnie zadziwiająca. Na wszystko
    dobre
    > jest prawo karne ??

    Nie na wszystko, ale na większość rzeczy.