  • 11. Data: 2007-12-11 14:55:15
    Temat: Re: NIE CHCĘ JEGO PIENIĘDZY NA KONCIE !!!
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 11 grudzień 2007 04:03
    (autor kam
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjkul2$n7u$1@inews.gazeta.pl>):

    > na jakiej podstawie twierdzisz że cudzą?

    Zawarł umowę k-s a nawet dostał pieniądze za towar.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 12. Data: 2007-12-11 14:57:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 11 grudzień 2007 09:42
    (autor Przemek Lipski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjlhm2$a3q$1@news.vectranet.pl>):

    > Przecież to klient odmówił finalizacji transakcji. Odmówił uiszczenia
    > opłaty za transport, którego koszty były jak mniemam ujęte w opisie
    > aukcji. Tak więc klient nie wywiązał się ze swych zobowiązań w terminie i
    > sprzedawca rozwiązał umowę z tego powodu.

    Nie, Klient za towar zapłacił. A więc towar był jego. Może nie chciał
    transportu? W tej sytuacji oczywiście sprzedawca mógł go obciążyć kosztem
    magazynowania, ale generalnie towar był klienta. Może chciał odebrać
    osobiście? Albo wybierał dopiero odpowienią firmę kurierską? Nie znam
    sytuacji. W każdym razie, za towar została wniesiona opłata i towar był już
    własnością klienta. A jedynie sprawa transportu nie została rozwiązana.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 13. Data: 2007-12-11 14:58:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 11 grudzień 2007 10:54
    (autor Steel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjlmtv$4kb$1@mx1.internetia.pl>):

    > Jesli wplacil pieniadze za przedmiot to czemu nie uiscil od razu oplaty za
    > transport?

    Może mu brakło? Za towar zapłacił, żeby właśnie nie stracić towaru.
    Może się pomylił przy wpłacie i nie zauważył kosztów przesyłki?

    W każdym razie, wg mnie za towar zapłacił, więc towar jest jego.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 14. Data: 2007-12-11 15:03:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > Zawarł umowę k-s a nawet dostał pieniądze za towar.

    Przecież napisał że rozwiązał umowę.
    Skąd wiesz że nie, albo że nieskutecznie. Wróżką jesteś?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 15. Data: 2007-12-11 15:08:47
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 11-12-2007 o 10:02:12 JW <j...@m...com> napisał(a):

    > Klient nie odmowil przeciez, klient zwlekal tylko z zaplata 7 dni,

    nie 7 a 14 dni,

    > a z tego
    > co kojarze to regulamin allegro nie daje prawa do odstapienia od umowy w
    > takim wypadku sprzedajacemu. Daje gdy kupujacy przez 7 dni nie zglasza
    > sie!
    > Umowa przeniosla wlasnosc przedmiotu, wiec sorry ;]
    > * chyba ze nieuwaznie przeczytalem regulamin, niech ktos poprawi

    a wiesz ze przezten czas sprzedajacy mogl naliczac oplate magazynowa?
    [oczywiscie powyzej tych 7 dni]
    jak mial fantazje to mogla nawet ona wyniesc wartosc towaru

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 16. Data: 2007-12-11 19:01:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 11 grudzień 2007 16:03
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjm8ta$3j6$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Przecież napisał że rozwiązał umowę.
    > Skąd wiesz że nie, albo że nieskutecznie. Wróżką jesteś?

    No z tego co napisał, to nie rozwiązał. Gdyby jednostronnie sprzedawca se
    mógł uznać ją za nieważną, to by nie było głośnej sprawy Dżipa.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 17. Data: 2007-12-11 19:36:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > No z tego co napisał, to nie rozwiązał. Gdyby jednostronnie sprzedawca se
    > mógł uznać ją za nieważną, to by nie było głośnej sprawy Dżipa.

    Jak nie odróżniasz nieważności umowy od jej rozwiązania umowy, czy
    odstąpienia od niej, to o czym chcesz rozmawiać?

  • 18. Data: 2007-12-11 20:32:29
    Od: "JW" <j...@m...com>

    > W każdym razie, za towar została wniesiona opłata i towar był już
    > własnością klienta.

    A przypadkiem towar nie byl juz wlasnoscia klienta w momencie zawracia
    umowy?

  • 19. Data: 2007-12-12 04:33:34
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Tristan pisze:
    > Zawarł umowę k-s a nawet dostał pieniądze za towar.

    a skąd pewność, że własność towaru przeszła na nabywcę?

    KG

  • 20. Data: 2007-12-12 04:35:28
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    JW pisze:

    > A przypadkiem towar nie byl juz wlasnoscia klienta w momencie zawracia
    > umowy?

    art.155 kc

    KG