-
1. Data: 2017-02-04 20:30:36
Temat: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>
Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
udają, że wszystko jest cacy.
Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
A oto odpowiedź banku na reklamacje:
"W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję, iż
Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
zaufanego.
W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do Odbiorcy
zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
wprowadzona z Pana strony.
Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie są
potwierdzane kodem SMS.
Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
przelew zdefiniowany i zaufany?
A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
Skąd ten numer się wziął?
Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
jeszcze inne?
--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
-
2. Data: 2017-02-05 01:46:22
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
> udają, że wszystko jest cacy.
> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
>
> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
>
> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
> zaufanego.
>
> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
>
> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
> wprowadzona z Pana strony.
>
> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
> są potwierdzane kodem SMS.
>
> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
>
>
> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
> przelew zdefiniowany i zaufany?
> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
> Skąd ten numer się wziął?
>
> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
> jeszcze inne?
>
Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
--
animka
-
3. Data: 2017-02-05 07:03:40
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>
W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
> W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
>> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
>> udają, że wszystko jest cacy.
>> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
>> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
>>
>> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
>>
>> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
>> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
>> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
>> zaufanego.
>>
>> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
>> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
>> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
>> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
>> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
>> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
>>
>> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
>> wprowadzona z Pana strony.
>>
>> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
>> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
>> są potwierdzane kodem SMS.
>>
>> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
>>
>>
>> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
>> przelew zdefiniowany i zaufany?
>> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
>> Skąd ten numer się wziął?
>>
>> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
>> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
>> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
>> jeszcze inne?
>>
> Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
> poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
-
4. Data: 2017-02-05 07:08:08
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>
W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
> W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
>> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
>> udają, że wszystko jest cacy.
>> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
>> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
>>
>> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
>>
>> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
>> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
>> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
>> zaufanego.
>>
>> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
>> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
>> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
>> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
>> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
>> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
>>
>> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
>> wprowadzona z Pana strony.
>>
>> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
>> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
>> są potwierdzane kodem SMS.
>>
>> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
>>
>>
>> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
>> przelew zdefiniowany i zaufany?
>> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
>> Skąd ten numer się wziął?
>>
>> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
>> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
>> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
>> jeszcze inne?
>>
> Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
> poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
>
>
A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.
--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
-
5. Data: 2017-02-05 08:19:51
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...
> A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
> W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
> wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
> Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
> wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.
Nie masz ty czasami w kompie jakiegoś wirusa?
Głosno było ostatnio własnie o takim co podmienia numer rachunku, co prawda
to chyba dotyczyło momentu kopiowania tego rachunku przez kopiuj -> wklej
ale głowy nie dam sobie uciąc.
Duza kwota?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.
-
6. Data: 2017-02-05 08:40:55
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu niedziela, 5 lutego 2017 07:08:09 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
> W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
> wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
> Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
> wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.
Pisz reklamacje że wykonałes przelew na błędny nr rachunku i że nr konta niezgodny z
danymi właściciela.
Możesz pisać do NEST Banku oni to przekażą do banku docelowego
-
7. Data: 2017-02-05 10:23:27
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>
W dniu 05.02.2017 o 08:40, Kris pisze:
> W dniu niedziela, 5 lutego 2017 07:08:09 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
>
>> A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
>> W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
>> wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
>> Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
>> wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.
>
> Pisz reklamacje że wykonałes przelew na błędny nr rachunku i że nr konta niezgodny
z danymi właściciela.
> Możesz pisać do NEST Banku oni to przekażą do banku docelowego
>
No właśnie dostałem od nich odpowiedź listem poleconym i główny fragment
zacytowałem w pierwszym poście.
--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
-
8. Data: 2017-02-05 10:28:53
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
Im szybciej sie ruszysz, tym lepiej, i pilnie złóż do prokuratury wniosek o
zabezpieczenie środków, bo inaczej możesz wygrać sprawę bez odzyskania pieniędzy (np.
słup "wydatkował w dobrej wierze").
-----
> A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
> W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i wycofanie
pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
> Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew wykonałem na
prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie. -
9. Data: 2017-02-05 13:00:51
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...
> 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
z ciekawości - goglowałes ten numer? Moze to jakas gazownia etc i nie
padłes jednak ofiarą oszustwa a pieniadze odzyskasz w miare łatwo?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain
-
10. Data: 2017-02-05 14:11:35
Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>
W dniu 04-02-17 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
> udają, że wszystko jest cacy.
> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
Juz Ci pisałem na grupie o bankach. Zostałeś ofiarą przestępstwa. Złóż
zawiadomienie o przestępstwie, ale trzeba było to zrobić na początku, o
odzyskanie środków po kilku tygodniach może być trudne.