  • 11. Data: 2010-07-03 22:29:49
    Temat: Re: Myjnia porysowała mi auto - jak dochodzić swoich praw?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huhkinlj2gw9$.1oxafd4cfnnxl.dlg@40tude.net KRZYZAK
    <k...@k...pl> pisze:

    > Ano niestety. Dalem zegarek do wymiany baterii. Odebralem uszkodzony,
    > widac bylo swiezutki przelom, a pan zegarmistrz stwierdzil ze taki
    > przynioslem. I co mu zrobie?
    Sprawdź które auto jest jego...:)

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-07-03 23:04:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.07.2010 17:37), KRZYZAK wrote:

    > Ano niestety. Dalem zegarek do wymiany baterii. Odebralem uszkodzony, widac
    > bylo swiezutki przelom, a pan zegarmistrz stwierdzil ze taki przynioslem. I
    > co mu zrobie?

    Widzę że nie sam mam taki problem z wymienianiem baterii. Mi też zegarek
    dopsuli. Czy to może jakiś taki punkt w hipermarkecie z żółtym logo był?

    p. m.

  • 13. Data: 2010-07-04 00:23:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:

    > Sprawdź które auto jest jego...:)

    I co? ma zawieźć do myjni?

  • 14. Data: 2010-07-04 04:24:43
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-04 02:23, witek pisze:

    > I co? ma zawieźć do myjni?
    Nie, umyć mu na miejscu. Dokładnie. Np. szczotką drucianą.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 15. Data: 2010-07-04 12:37:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0p2eb$4u3$1@news.onet.pl Młotkowy <n...@...co.pl>
    pisze:

    > Nie, umyć mu na miejscu. Dokładnie. Np. szczotką drucianą.
    :))))
    Albo pumeksem.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2010-07-05 09:48:43
    Temat: Re: [OT]Re: Myjnia porysowała mi auto - jak=?ISO-8859-2?Q?_dochodzi=E6_swoich_praw=3F?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mvoicem wrote:

> [...]
    > >
    > Widzę że nie sam mam taki problem z wymienianiem baterii. Mi też
    > zegarek dopsuli. Czy to może jakiś taki punkt w hipermarkecie z

    Jak chciałem w prostym casio wymienić baterię, to w 4 punktach
    "wielobranżowych" za koleją mnie odsyłali gdzie indziej, że "to tylko u
    zegarmistrza".

    Teraz już wiem dlaczego. ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2010-07-05 11:43:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (05.07.2010 11:48), Massai wrote:
    > Jak chciałem w prostym casio wymienić baterię, to w 4 punktach
    > "wielobranżowych" za koleją mnie odsyłali gdzie indziej, że "to tylko u
    > zegarmistrza".
    >
    > Teraz już wiem dlaczego. ;-)

    U ciebie chociaż uczciwi byli.

    p. m.