  • 21. Data: 2007-05-07 14:03:28
    Temat: Re: Mycie auta pod blokiem/ domem.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    666 napisał(a) :
    > Taksówkarze tak robią, 2-litrową butelką wody opędzlują codziennie..

    A co innego mają robić? ;-)

    > Swoją drogą czekam, kiedy supermarkety uruchomią myjnie, powiedzmy szybkie mycie 6
    zł ...

    Strasznie drogo. Nie żartuję.
    Jest już coś podobnego, ale nie w marketach. Na stacjach
    benzynowych Neste. Myjnia ręczna. Samoobsługowa. Myjka
    ciśnieniowa. Najmniejsza kwota to 2 zł. Jak masz samochód lekko
    brudny, to zdążysz umyć. Jak mocniej, to jest szczotka z wodą.
    Wtedy za 5 zł. Jak się szybko uwijasz, też zdążysz. Także na
    koniec jeszcze myjką ciśnieniową potraktować.
    Samo podstawowe mycie za 2 zł. To chyba nie majątek, czyż nie?

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502

  • 22. Data: 2007-05-07 14:15:06
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Myjnie samoobsługowe mają pewną wadę: nie bedę się przebierał z garnituru zeby umyc
    samochód.
    JaC

  • 23. Data: 2007-05-07 16:44:28
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f1kr7h$l8p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dlaczego mycia auta to syfienie? Nie rozumiem Twojego rozumowania.
    >
    > Myje auto na podwórku samą wodą. Bez żadnej chemii. Zużywam 30-50 litrów
    > wody. I ta woda zlatuje na trawnik i sobie wsiąka.

    To nie jest woda, tylko ściek zawierający w sobie substancje ropopochodne,
    szkodliwe metale z tarcz, klocków, amortyzatorów, układu wydechowego.
    Zanieczyszczający środowisko.
    Dlatego samochody wolno myć legalnie wyłącznie w miejscach z instalacją
    zamkniętą oczyszczania wody. Na myjniach.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 24. Data: 2007-05-07 18:43:32
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W artykule news:f1krjt$dhf$1@news.onet.pl,

    > ja tez myje sama woda:)

    A już myślałem że będę oryginalny :)

    Dla chętnych spróbowania - nic tam tłustego nie ma jak już się chemię zmyje.

    --
    Pawełj