  • 21. Data: 2007-07-07 10:25:03
    Temat: Re: Muzyka w postaci programu komputerowego
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

    > Może wymagać maszyny wirtualnej.

    nadal jest wtedy programem.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 22. Data: 2007-07-07 12:45:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 07 Jul 2007 12:22:52 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):
    [...]
    > zwane bibliotekami czyli programy skompilowane do dllki a nie exe.

    A co z programami wymagającymi maszyny wirtualnej (java, python ...)?

    Pomijając fakt że nawet .exe potrzebuje programu komputerowego o nazwie
    MS Windows (lub jakiegoś ekwiwalentu).

    p. m.

  • 23. Data: 2007-07-07 12:47:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 07 Jul 2007 12:25:03 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):
    [....]

    > nadal jest wtedy programem.

    Nie widzę większej różnicy między programem w javie, który wymaga maszyny
    wirtualnej java.exe, a programem w .mp3, który potrzebuje maszyny
    wirtualnej winamp.exe . :)

    p. m.

  • 24. Data: 2007-07-07 14:09:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mvoicem napisał(a):
> [...]
    >
    > A co z programami wymagającymi maszyny wirtualnej (java, python ...)?
    >
    > Pomijając fakt że nawet .exe potrzebuje programu komputerowego o nazwie

    tak naprawde to ta dyskusja jest o rzneiciu glupa (tak jak w przypadku
    mp3, gdzie rzekomo nie wiadomo za ktore trzeba zaplacic).
    Kazdy wie czym jest program komputerowy, czym jest utwor zapisany w
    postaci cyfrowej, takie rzczy nie wymagaja osobnych definicji.
    Oczywistych rzeczy sie nie udowadnia.
    Jak dla mnie ta rozmowa jest bez sensu.

    Jak sie wkompiluje muzyke w program to bedzie program ktory wykorzystuje
    w tle muzyke (czy autor programu ma na to zgode to inna sprawa) i fakt
    czy ten exe wymaga virtualnej maszyny ava, .net czy jakiejs dllki nic w
    tym fakcie nie zmieni.

    P.

  • 25. Data: 2007-07-07 14:11:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mvoicem napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie widzę większej różnicy między programem w javie, który wymaga maszyny
    > wirtualnej java.exe, a programem w .mp3, który potrzebuje maszyny

    szkopul w tym ze Ty wiesz ze jedno to program a drugie to muzyka
    zapisana w formacie mp3. Tak samo wiesz ze ja wiem ipod ktory nie
    istanial w m,omencie tworzenia kk to przedmiot i nie trzeba tego
    definiowac przy przestepswie kradziezy.

    P.

  • 26. Data: 2007-07-07 16:08:39
    Od: Waldu <l...@o...pl>

    Przepraszam, że nie na temat, ale czy mógłbyś wskazać miejsca w
    internecie z licencją GPL? Byłbym bardzo zainteresowany.

  • 27. Data: 2007-07-07 17:10:41
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent
    .pl> writes:

    [...]

    > Kazdy wie czym jest program komputerowy, czym jest utwor zapisany
    > w postaci cyfrowej,

    Mi chodziło o to, co w temacie. Czyli masz język programowania,
    w którym zapisujesz muzykę. Temat obecnie może i sztuczny, ale
    całkiem możliwe, że również przyszłościowy.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 28. Data: 2007-07-07 17:12:48
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    www.egoboobits.net, było ostatnio na blogu CC

  • 29. Data: 2007-07-07 19:33:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

    > [...]
    >
    > Mi chodziło o to, co w temacie. Czyli masz język programowania,
    > w którym zapisujesz muzykę. Temat obecnie może i sztuczny, ale
    > całkiem możliwe, że również przyszłościowy.

    sam sobie w temacie odpowiedziales, jezlei robisz wkomponujesz muzyke w
    progam (cos ala program multimedialny) to jest to program z piosenka w
    tle a nie piosenka.

    P.

  • 30. Data: 2007-07-07 19:35:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > zapisana w formacie mp3. Tak samo wiesz ze ja wiem ipod ktory nie
    > istanial w m,omencie tworzenia kk to przedmiot i nie trzeba tego

    boze co za zdanie :)

    poprawiam:
    "tak samo wiesz ze ipod ktory nie