  • 11. Data: 2007-07-06 10:27:33
    Temat: Re: Muzyka w postaci programu komputerowego
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@o...com> writes:

    > Jeśli zrobi z tego program komputerowy to oczywiście, że będzie
    > z tego program.
    > Od jakiegoś czasu są wątpliwości jak traktować multimedialne płyty
    > z muzyką, które coraz bardziej przypominają właśnie jakieś
    > softwarowe wygibasy.

    Praktycznie na każdym znajdującym się w sprzedaży DVD jest program
    komputerowy wyświetlający menu płyty.

    Co do programów komputerowych, to właściwie dowolną informację można
    zapisać w postaci programu komputerowego.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 12. Data: 2007-07-06 10:28:33
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent
    .pl> writes:

    [...]

    > jezlei masz na mysli program exe gdzie w tle leci muzyka to jest to
    > program z muzyka w tle anie muzyka.

    Mam na myśli utwór muzyczny zapisany w postaci programu komputerowego.

  • 13. Data: 2007-07-06 16:04:23
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 11:34
    (autor Robert Osowiecki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6l2fh$l95$1@opal.futuro.pl>):

    > wtedy się
    >
    > A czy przypadkiem do dokumentacji nie zaleca się GFDL?

    Właśnie odwrotnie! GFDL jest niezalecana z uwagi na niekomaptybilność z GPL
    (chyba że bez tych nieszczęsnych sekcji stałych). Kiedyś była ostra akcja
    czyszczenia Debiana z dokumentacji na GFDL.

    Może pomyliłem Debiana z FSF i może FSF zaleca FDL, a to Debian nie
    zaleca... Jestem teraz na GPRSie w lesie, więc poguglanie zostawiam na
    zadanie domowe czytelników.

    Tak czy siak, problem postawiony przez Piotra jest chyba sztuczny.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 14. Data: 2007-07-06 16:17:12
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > Tak czy siak, problem postawiony przez Piotra jest chyba sztuczny.

    Przykładowe zastosowanie to języki programowania przeznaczone do
    programowania komputerów przez osoby niewidome i niedowidzące :)

  • 15. Data: 2007-07-06 22:11:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

    > Cos jak z mp3. To tez nie jest muzyka tylko jakis program. Oddzielna
    > sprawe powinien stanowic sam utwor muzyczny sie w nim znajdujacy,
    > oddzielna sam "program" (plik swf, exe, rpm, com, czy np. mp3, wma).

    mp3 to format muzyki, a nie program, sam z siebie nie zagra, potrzebuje
    do tego programu.
    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 16. Data: 2007-07-06 22:12:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

    > [...]
    >
    > Mam na myśli utwór muzyczny zapisany w postaci programu komputerowego.

    ktory nie potrzebuje do otworzenia zadnego programu, czyli w postaci
    czystego exeka? w taki przypadku to zwykly program. (moim zdaniem)

  • 17. Data: 2007-07-06 22:44:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembi?ski)

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    .pl>

    > mp3 to format muzyki, a nie program, sam z siebie nie zagra,
    > potrzebuje do tego programu.

    Do uruchomienia większości współczesnych programów komputerowych
    wymagane są inne programy komputerowe.

  • 18. Data: 2007-07-06 22:45:28
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembi?ski)

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta

    .pl> writes:

    > ktory nie potrzebuje do otworzenia zadnego programu, czyli w postaci
    > czystego exeka? w taki przypadku to zwykly program. (moim zdaniem)

    Może wymagać maszyny wirtualnej.

  • 19. Data: 2007-07-06 22:56:16
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-07-2007 o 00:11:48 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > mp3 to format muzyki, a nie program, sam z siebie nie zagra, potrzebuje
    > do tego programu.

    Mp3 to cos wiecej niz format. To cyfrowa reprezentacja utworu. Zaden utwor
    w wersji cyfrowej sam z siebie nie zagra (czy to bedzie mp3, wav, exe,
    swf, cokolwiek). Sam z siebie moze zagrac tylko instrument.

    Kazda postac cyfrowa utworu moze byc na jednakowym poziomie nazwana
    programem komputerowym. Utwor zapisany w mp3, swf, czy pliku exe
    absolutnie niczym sie nie rozni pod tym wzgledem. W jednakowym stopniu sa
    (lub nie sa) programami komputerowymi.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 20. Data: 2007-07-07 10:22:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

    .pl>

    > Do uruchomienia większości współczesnych programów komputerowych
    > wymagane są inne programy komputerowe.

    zwane bibliotekami czyli programy skompilowane do dllki a nie exe.