  • 61. Data: 2009-12-17 11:13:53
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Danusia pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hgcr82$8eh$1@news.onet.pl...
    >
    > Boże znów za dyskusje zabrał się osobnik nie umiejący czytać ze zrozumieniem
    > (ja to nazywam wtórny analfabeta).
    > Jak pisze że budżet żywi sie podatkami, to znaczy że powstaje z podatków
    > płaconych przez ludzi i firmy. Czy trzeba może bardziej łopatologicznie?

    Teraz wykaż proszę skąd biorą sie jedne i drugie pieniądze Jedne i
    drugie - choć inaczej się nazywają, są podatkami.

    bia_w_Europie.html

    > Ten artykuł jest w dużej części kłamliwy, napisany na zamówienie. To nie
    > jest żadne źródło naukowe czy oficjalne. Jest to lep w ramach oficjalnej
    > propagandy rządowej mającej urobić maluczkich, uzasadnić nagonke i nastawić
    > pozytywnie do proponowanych zmian w emeryturach.
    > Poczytaj niezależne fora policyjne, tam są prawdziwe dane.

    Fakt jest faktem (i ktoś mi tu pisał, że jestem wtórnym analfabetą, a
    samemu dzieli fakty). Jak dane nie pasują do rzeczywistości - gorzej dla
    danych? Podaj oficjalne dane, a nie odwołanie do forów, bo to jest
    niepoważne. Z jednej strony piszesz, że dane są łamliwe, a z drugiej
    odsyłasz na fora? To tak jakby napisać, że dane GUS są kłamliwe, a o
    prawdziwych to dowiesz się w kolejce do fryzjera.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 62. Data: 2009-12-17 11:17:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 11:33:49 +0100, Danusia napisał(a):

    > Jak tak Was to
    > boli to dlaczego nie krytykujecie zarobków kadry kierowniczej banków.

    Bo kadra kierownicza banków nie jest finansowana z budżetu państwa czyli
    z moich podatków.

  • 63. Data: 2009-12-17 11:17:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    ****
    > Bredzisz!
    > Załatw se miejsce w przedszkolu to wtedy zobaczysz jak wygląda
    > zdziesiątkowane społeczeństwo. Za dwa, trzy lata w szkołach podstawowych
    > bedzą klasy Ia, Ib, Ic, Id ... w ramach zdzisiątkowanego społeczeństwa.

    Inteligentna (chyba inaczej) osobo. A teraz policz ile przedszkoli i
    żłobków zamknięto na przełomie wieków i będziesz znać odpowiedź,
    dlaczego tak trudno znaleźć miejsce... Ale to trzeba chcieć. Ostatnie 2,
    3 lata - mamy odbicie na + z ujemnego przyrostu, no ale zapewne wiesz
    więcej, bo w pralni mówili...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 64. Data: 2009-12-17 11:23:28
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    ****
    > Bredzisz!
    > Za?atw se miejsce w przedszkolu to wtedy zobaczysz jak wygl?da
    > zdziesi?tkowane spo?eczenstwo. Za dwa, trzy lata w szko?ach podstawowych
    > bedz? klasy Ia, Ib, Ic, Id ... w ramach zdzisi?tkowanego spo?eczenstwa.

    Tristan (sądząc po "se", bo chyba prawnicy tak nie piszą) ?

    Ad rem - wycięłaś:

    "I my właśnie odpadamy, tylko że nie każdy chce to zauważyć,
    bo przecież w tej chwili tego nie widać."

    --
    Tomek

  • 65. Data: 2009-12-17 11:45:45
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Za takie pomówienie należy Ci sie Sąd z odpowiednimi paragrafami KK.
    > Chyba nie przypuszczasz że jesteś anonimowy i możesz szkalować wszystkich,
    > bo taki masz kaprys.

    buahahaha. Dobre. Dawno sie tak nie usmialem.

    Mam materialne dowody na to, ze w polciji pracuja przestepcy. Do tego
    komendant kryje zachowania przestepcze oraz takie ktore moze nie podpadaja
    pod KK ale napewno pod zachowanie, ktore policjantowi nie przystoi.

    Kogo bedziesz scigac? Tych co ujawniaja prawde? Czy tych co sa przestepcami
    schowani pod parasolem pseudo prawa i pseudo walki z przestepczoscia ?

    Tu nie ma mowy o szkalowaniu. Tu jest mowa o prawdzie. A ta widze Cie
    strasznie boli skoro tak walczysz o patologie jakimi sa emerytury
    mundurowych.

    Icek

  • 66. Data: 2009-12-17 12:08:46
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Nie istnieje żadne państwo na świecie gdzie nie ma policji. W żadnym
    > państwie na świecie policja nie jest na zasadach emerytalnych takich jak
    > cywile.

    W miłościwie nas uciskającej II RPL jest to uważane za normę, ale pogląd ten nie
    ma poparcia w świecie.

    Przywileje (jakiekolwiek) są zawsze najlepszym sposobem atomizacji
    społeczeństwa. Czego dobrym przykładem jest niniejszy wątek. Przywileje są
    parszywe, ale idealnie polaryzują postrzeganie ludzi na "my" i "oni". To zaś
    podnosi prawdopodobieństwo, że mi-, policja lub inne służby będą bardziej wierne
    władzy niż społeczeństwu, prawu czy zdrowemu rozsądkowi.

    I ten motyw będzie ćwiczyła lewacka Unia Europejska przez polaryzację
    homoseksualni-reszta, ateiści-reszta, wierzący-reszta, rolnicy-reszta, klasa
    polityczna - reszta, kobiety-reszta, dotowani-reszta. Widać to już w ręcznym
    sterowaniu i promowaniu programów typu "równouprawnienie przez uprzywilejowanie"
    czy "tolerancja przez przymus akceptacji".

    mi

  • 67. Data: 2009-12-17 12:20:21
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ten artykuł jest w dużej części kłamliwy, napisany na zamówienie. To nie jest
    > żadne źródło naukowe czy oficjalne.

    http://www.dpolg-bw.de/archiv/aktuelles/archiv2006/r
    egelungen_pensionsalter_europa.pdf

    --
    andreas

  • 68. Data: 2009-12-17 12:28:37
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Agenci-CBA-uj
    awnili-kulisy-zatrzymania-Sawickiej,wid,11784462,wia
    domosc.html?ticaid=194ac
    > 35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

    Ten przywilej ma wiele celów, ale na pewno cel ekonomiczny dla byłego
    funkcjonariusza jest jednym z najmniej ważnych.

    Przywileje takie mają za zadanie atomizację społeczeństwa (rozbicie więzów
    społecznych niezależnych od państwa totalitarnego), polaryzację postrzegania
    (myślenie w kategoriach my-oni) i ekonomiczne uzależnienie od państwa byłego już
    funkcjonariusza.

    Proszę zwrócić uwagę, że emerytura po 15 latach służby dla państwa nominalnie
    jest równa podwojeniu pensji przez owe 15 lat służby (ale wtedy bez emerytury).
    Drugi wariant jest o wiele klarowniejszy, uczciwszy, ALE nie uzależnia
    funkcjonariuszy od kaprysów władzy.

    Piękny instrument socjotechniczny, nieprawdaż?

    mi

  • 69. Data: 2009-12-17 12:38:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dozorczyni w bloku bo jak nie wytrzesz butów to Cie opieprzy.

    wow, tez mi kara.

    > Uważasz że w gronie kierowników nie ma 10% buraków i prostaków???

    zazwyczaj kierownikiem jest ktos kto ma do tego predyspozycje. I to od jego
    woli zalezy czy zamiatasz podloge czy myjesz okna czy akurat odbierasz
    telefon.

    a w policji? Byle imbecyl co dostanie mundur ma wladze. Nie ma do tego
    predyspozycji ale wladze ma. Moze sobie podejsc np. do kierowcy na swiatlach
    i powiedziec: "widzialem jak dziadu przejechales na czerwonym. Skieruje
    sobie teraz wniosek do sadu grodzkiego bo mandat Ci sie nie nalezy".

    I co? Ty sie gesto tlumaczysz a i tak grzywne dostaniesz. Czemu? Bo psu sie
    chcialo pokazac kto ma wladze. A niech taki powie: "ten Pan chcial mi dac 50
    zlotych zebym mu nie wlepial mandatu". Co wtedy? 3 miechy aresztu.

    Icek

  • 70. Data: 2009-12-17 12:39:33
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    jureq pisze:

    > Bo kadra kierownicza banków nie jest finansowana z budżetu państwa czyli
    > z moich podatków.
    Narodowego Banku Polskiego też nie ????